Aihe: DiMarzio X2N
1 2
Spike
17.12.2005 14:54:13
Noinhan se on. Vastaavasti saattaisit ihmetellä toisenkin tovin, jos hevi-veehesi vaihdettaisiin P90:t.

Offtopiccina: Andreas Kisser soitteli suurimman osan Sepulturan Roots-levystä P90:et kiinni Jacksonin RR:ssä, H-vireessä.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
elbowski
17.12.2005 14:59:13
Ostaisin itse pelkästään hinnan vuoksi, kyllä se pitäisi ton kitaran kanssa hyvin toimia. Itse en ole vielä päässyt kyseistä mikkiä testaamaan mutta haluttaisi kyllä.

Tosiaan, hinta oli suurin houkutus. Ajattelin ensi vuonna mikkiä kitaraani vaihtaa, ja kun tarkkailin vaihtoehtoja, niin tuo pisti hinnan takia ikävästi(?) silmään.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
Thule
17.12.2005 16:47:58 (muokattu 17.12.2005 16:48:35)
Itellä toi oli kiinni ex-RG:ssä ja voi veljet sitä basson määrää. Jotain aivan järkyttävää. Mutta osta hinnan takia ja jollet tykkää, myyt etiäpäin ilman häviötä.

E: Ja tämä oli siis MINUN mielipiteeni, muut voivat tykätä =)
"M.netin keskustelupalsta = joukkoääliö (tai tungostietämö tai moniosaamo tilanteen mukaan)." - aikavaikea
"Tai pätemö." - Cut off
elbowski
17.12.2005 16:53:16
Itellä toi oli kiinni ex-RG:ssä ja voi veljet sitä basson määrää. Jotain aivan järkyttävää. Mutta osta hinnan takia ja jollet tykkää, myyt etiäpäin ilman häviötä.

E: Ja tämä oli siis MINUN mielipiteeni, muut voivat tykätä =)

Juu no, ainahan sen ylimääräsen basson voi leikellä pois sieltä vahvistimen päästä.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
leather rebel
17.12.2005 17:40:46 (muokattu 17.12.2005 17:40:53)
Juu no, ainahan sen ylimääräsen basson voi leikellä pois sieltä vahvistimen päästä.

Juu, mutta bassokas ja kirkas signaali ennen säröytymistä tuottavat täysin erilaisen saundin.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
elbowski
17.12.2005 17:42:38
Juu, mutta bassokas ja kirkas signaali ennen säröytymistä tuottavat täysin erilaisen saundin.

Näin tekevät, ja se on otettu huomioon. Ylimääräiset bassotaajuudet lopullisessa soundissa on kuitenkin leikattavissa pois.
32788
17.12.2005 21:21:42

No siihen särön eteen voi aina laittaa EQ: n...
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
Viper51
17.12.2005 23:05:53
Tyylinä on Fates Warning, Queensryche, Symphony X (enemmänkin riffejä kuin sooloja, mistäköhän johtuu...)

Symphony X:n Michael Romeolla oli ainakin noissa MII:ssa tuo
X2N tallapaikassa. Soundit sillä oli aika loistavat ainakin noilla
kahdella viimeisellä levyllä. Vahvistimena oli Line6 Vetta,
ainakin tampereen keikalla, joskus takavuosina :)
kartar
19.12.2005 15:13:11 (muokattu 19.12.2005 15:16:47)
Chris DeGarmo käytti Queensrychen ekoilla levyillä X2N-mikkejä. Itse luottaisin hyvän kasarisoundin etsimisessä SD:n FullShrediin...
Stone-miehet huom.! Metaltronix M-1000 on pian lähdössä kiertoon... Metaltronix.net
kartar
19.12.2005 15:14:39
Chris DeGarmo käytti Queensrychen ekoilla levyillä X2N-mikkejä. Itse luottaisin hyvän kasarisoundin etsimisessä SD:n FullShrediin...
Stone-miehet huom.! Metaltronix M-1000 on pian lähdössä kiertoon... Metaltronix.net
Dacatch
19.12.2005 16:36:07
Kuunnelkaa Deathin Chuck Schuldinerin soundia. Tuo soundihan tulee suoraan X2N:stä ja Marsun Valvestatesta.
"Playing acoustic guitar is like having sex with your clothes on. I mean you know how to do it but it’s more difficult." - Dave Mustaine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)