Aihe: virppa onkkelma
1 2 3
Frequency
17.12.2005 13:05:37
Komeen näköisiä.
Onkos näistä kokemuksia? Sopiskos ikäänkuin kaikenlaiseen tyylisuuntaukseen?
http://www.superostis.net/rumpusetit.php?tuote=32

Kuinkahan paljon tolla olis eroa 6.5" syvyseen versioon? Koska olin nyt hankkimassa sitä 6.5 mallia mutta ne on loppu maahantuojaltakin ja vasta maailskuussa tulee lisää. Tommosia olis kuulemma muutama kappale jäljellä. Soitan just raskaampaa musiikkia että syvä olis hyvä.
Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä.
drum_man
17.12.2005 16:42:09
Onko kokemuksia tosta Pearlin Ian Paice singnature virpasta? Mielummin varmaan kyllä tolla rahalla ottaa jonkun Supran, tai Acroliten...
turjake
17.12.2005 17:06:00
Acrosta ja Suprasta puheenollen, drumsonly.de:llä hyviä diilejä. Itse tilasin oman Acroni (14x5) hintaan 279e kotiovelle toimitettuna. Kesti vaitsu pari viikkoa koko hässäkkä. Meikälle uus on aina uus. Tuo uuden Acron pintakäsittelynkin vaikutus tuntuu jakavan mielipiteitä melko lailla puoleen ja toiseen.
moderndrummer88
17.12.2005 17:07:20
kyllä ne tuntuvat noita vanhoja paremmiksi haukkuvan, itelle tuli eilen 65 vuoden acro ja vaikutti pikaisen testailun perusteella, hyvältä yleispeliltä
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
turjake
17.12.2005 17:11:41
kyllä ne tuntuvat noita vanhoja paremmiksi haukkuvan, itelle tuli eilen 65 vuoden acro ja vaikutti pikaisen testailun perusteella, hyvältä yleispeliltä

Joop, oon huomannut sen riippuvan hitusen, että mistä foorumista juttua lueskelee :)
moderndrummer88
17.12.2005 17:12:09
Joop, oon huomannut sen riippuvan hitusen, että mistä foorumista juttua lueskelee :)

kappas :D missäs ne väittää muuta?
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Migo
17.12.2005 17:16:32 (muokattu 17.12.2005 17:17:01)
Acrosta ja Suprasta puheenollen, drumsonly.de:llä hyviä diilejä. Itse tilasin oman Acroni (14x5) hintaan 279e kotiovelle toimitettuna. Kesti vaitsu pari viikkoa koko hässäkkä. Meikälle uus on aina uus. Tuo uuden Acron pintakäsittelynkin vaikutus tuntuu jakavan mielipiteitä melko lailla puoleen ja toiseen.

Mites tuolta tilaaminen/maksaminen??
Näyttää olevan tuolla kaikkea mukavaa, hinnat ei nyt kaikissa ole mitään edullisia..
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
moottorisaha
17.12.2005 17:28:30

Jep, ja minkä takia niitä vanhoja virveleitä etsittäisiin kissojen ja koirien kanssa, jolleivät ne olisi hyviä?

Koska porukalla on joku mystinen vintage-kamanrunkkausfetissi.
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio
turjake
17.12.2005 17:34:57
Mites tuolta tilaaminen/maksaminen??
Näyttää olevan tuolla kaikkea mukavaa, hinnat ei nyt kaikissa ole mitään edullisia..

Tilisiirrolla pelaa kätevästi. Parit mailit vaihdettiin ja se oli siinä. Tuli aika mielenkiintoista "OH YES, WE STILL HAVE THIS LUDWIG!!!" -mailia, mikä pisti hymyilyttämään :)
hollmi-5
17.12.2005 17:49:17
Koska porukalla on joku mystinen vintage-kamanrunkkausfetissi. Taitaa moottorisaha päristellä taas tylsällä ketjulla. Hyvä vintage-kama on spekseiltäänkin kunnollista. Ei uusi perus-Supra ole yhtä hyvistä materiaaleista tehty, kuin neljäkymmentäviisi vuotta sitten. Messinkiä runko ja vanteet, raskaammat lugit... Acroliteja ja Supria olen vanhoja ja uusia testannut. Ei varsinkaan näissä uusissa Acroissa ole sama meininki, kuin vanhemmissa. Se maalattu runko demppaa sointia. Kaverini poisti Nitromorsella maalit veks. Soundi parani.

Tilasin silti eilen uuden 6,5" Supran. Rajoitetusta (numeroidusta)painoksesta. COB-runko, kullatut tubelugit ja kullatut valuvanteet. Oli niin hienon näköinen, etten voinut vastustaa kiusausta.
Mika Hollström
Paas
17.12.2005 17:52:24
Tilasin silti eilen uuden 6,5" Supran. Rajoitetusta (numeroidusta)painoksesta. COB-runko, kullatut tubelugit ja kullatut valuvanteet. Oli niin hienon näköinen, etten voinut vastustaa kiusausta.

No pentele. Kuvia odotellessa...
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Strumbali
17.12.2005 17:55:07

Liittyikö ameriikan Ebay tähän jotenkin? Itse taisin eilen kuolata samanlaista ja laskea tilini saldoa :). Minulla ei ole noista kultauksista mitään kokemusta, että miten ne kestää tosi käytössä? Eli onko tuo vähän semmonen näyttelykapistus niiltä osin, lähinnä vanteet?
Mutuahan tämä.
kiiltomato
17.12.2005 18:00:40
puu virppa ois jeeeeeeeees
joskus tökkii, mut ei se mitn
kiiltomato
17.12.2005 18:03:50
juu halapaan en mee,mut aattelin vaan kyssyy mielipiteitä
joskus tökkii, mut ei se mitn
hollmi-5
17.12.2005 18:42:41 (muokattu 17.12.2005 18:44:47)
Amerikan ebaysta painoin buy it now-nappulaa: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7375438056 Taisivat olla messinkiä nuo lugit ja vanteet. Kyllä ne kestävät
Mika Hollström
markkuliini
17.12.2005 18:51:11

En ole ikinä kuullut kenenkään kehuvan uusia Supria tai Acroja paremmiksi tai edes yhtä hyviksi kuin vanhoja. Päin vastoin, melkomoisia pettymyksiä ovat olleet monelle. Itse uskon vahvasti siihen että rummun soundi aukenee kun sitä soitetaan paljon. Siksikin harmittaakin "rumpalit" jotka keräävät järkyttäviä määriä vanhoja SOITTIMIA eivätkä soita niillä. Tuskin ostaisin esim. vuoden -65 vintagerumpua jos se olisi ollut koko ajan soittamatta jonkun vintillä tms.

Niin, en siis viitannut mitenkään Holmiin tuolla ylemmällä. Kun hän tuossa aiemmin mainitsi jostain rummusta. Vaan...no..kyllä he tietävät itse ketkä sitä tekevät. Joskin se on aina plussaa jos kamat kiertävät edes jonkin verran, eikä niitä pidetä 100% jääräpäisesti lukkojen takana vitriineissä.
www.vasamayhtye.com
Migo
17.12.2005 19:39:59
Tilisiirrolla pelaa kätevästi. Parit mailit vaihdettiin ja se oli siinä. Tuli aika mielenkiintoista "OH YES, WE STILL HAVE THIS LUDWIG!!!" -mailia, mikä pisti hymyilyttämään :)

Ok. Täytyy harkita tuolta tilaamista. Paljonkos tuolla on toimituskulut, muistatko?
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
turjake
17.12.2005 19:57:03 (muokattu 17.12.2005 20:02:12)
Ok. Täytyy harkita tuolta tilaamista. Paljonkos tuolla on toimituskulut, muistatko?

Toimitus kotiovelle sisältyi hintaan, kun maksoi tilisiirrolla. Oman päätökseni tein kuunneltuani useampia klippejä, joissa oli 60-luvun Acroja ja näitä uusia. Etsivä löytää Googlesta. Minä kun olen tällainen vain rumpalointia harrasteleva ekonominpentu, niin en tajua vintagesta tuon taivaallista.
ddrum54
17.12.2005 23:30:16
Onko kokemuksia tosta Pearlin Ian Paice singnature virpasta?

Jees, huono kopio Ludwigista. Hanki mieluummin käytetty Acrolite, se on aito asia ja loistavan hyvä virveli.

Tää ei sitten ole mitään kamarunkkausfetissiä. Se on nimittäin taivahan tosi, että vanhat laatuvirvelit ei vuosien saatossa ainakaan huonontuneita ole.

PS. Tämä ei myöskään ole myynti - ilmoitus. Acrolitestani en luovu.
2`n 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)