aikavaikea 16.12.2005 17:51:07 | |
---|
Ihan hirveeksi noussut tuo hinta! Linkin postaamisen aikoihin se oli 4.80e. Sun vika. I don't know what it is, but it just won't quit. |
steelysam 17.12.2005 17:22:01 | |
---|
Jellyfish iski ja kovaa aikoinaan ja vieläkin. Bellybutton on hienon suoraviivainen poplevy, kun taasen Split Milk on jo aikamoinen teos. Mahtava orkka kertakaikkiaan! MC Norsu. |
Iskee täälläkin, bellybutton on kuulematta mutta Spilt milk löytyy hyllystä. Jäljemmällä bassotellut Tim Smith vaikuttaa muuten nykyään Sheryl Crown bändistä. Mä lopetan nää hommat! |
MrHands 17.12.2005 18:07:54 | |
---|
Jäljemmällä bassotellut Tim Smith vaikuttaa muuten nykyään Sheryl Crown bändistä. New Mistakessa on varmaan parasta bassoilua mitä tiedän. Seilataan, seilataan. Jason Falknerkin on muuten erikova basisti(kin). Soittaa ekalla levyllä lähes kaikki bassot ja kivaa on. Tietenkin sooloillaankin soittaa, mutta mutta... |
2541 18.12.2005 14:23:40 | |
---|
Spilt Milkillä soittaa monessa biisissä bassoa T-Bone Wolk, en tiedä, soittaako hän sitten "New Mistaken" bassot. Falknerin bassottelusta tykkään minäkin. |
aikavaikea 12.01.2006 07:57:14 | |
---|
Lopulta eilen sain pitkän odottelun jälkeen Spilt Milkin kotiin. Parin kuuntelun jälkeen tämä maistuu paremmalta kuin oletinkaan. Miten näiltä säveliltä on voinut välttyä näin pitkään? Kyllähän sieltä vaikutteita kuulee, mutta se ei haittaa kun ne ovat hyviä ja taiten käytettyjä. Queen, Beach Boys, Crowded House, ELO ja muutama muukin vilahtaa aivopoimuissa levyä kuunnellessa. Hienoa musaa. Missäs se on se näkymätön mies? Kun ei näy missään. |
Raimo 13.01.2006 01:29:00 | |
---|
Juu. Täälläkin "Spilt Milk" on kolahtanut... Se toinen pitäisi oikeastaan hankkia kans, olen kuullut siltä vaan pari biisiä. Blah. |
jenssi 13.01.2006 10:15:09 | |
---|
The Grays oli kylla pirun kova ryhmittyma, same thing on parhaimpia biiseja koskaan! Diggailen kovasti Brionia ja Falkneria... Brionin meaningless levy on hieno. Aloitus raita tosi tiukka ja kesainen ralli. aina tulee hyvalle mielelle sita kuunnellessa... Tastahan vois jauhaa mutta rooooger nyt tahan. |
jenssi 13.01.2006 10:23:11 | |
---|
Niin ja Falkner soittaa muistaakseni Aimee Mannin keikoilla rumpuja nykyaan... Ja Brioni on tuottanut Aimeen levyja tai ainakin levyn. Monilahjakkaita tyypiskoja... |
2541 13.01.2006 10:36:51 | |
---|
Niin ja Falkner soittaa muistaakseni Aimee Mannin keikoilla rumpuja nykyaan... Onko näin? Oliskohan kuitenkaan, vaikka kyllähän Jasonilta rumpujenkin soitto sujuu oikein mallikkaasti. Brionista vielä; muistelisin, että olisivat olleet oikein riidoissakin joskus Falknerin kanssa. Ehkäpä kaksi multi-instrumentalistia samassa bändissä (The Grays) oli liikaa... |
Jackie 13.01.2006 23:09:58 | |
---|
Joo-o. Aina tulee hyvä fiilis kun New Mistake soi. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
Sperm Donor 13.01.2006 23:45:13 | |
---|
Kuuntelin levyt pitkästä aikaa uudelleen tämän toikin innoittamana ja mielestäni ehdottomasti Bellybutton on "se" levy. |
Sperm Donor 13.01.2006 23:45:14 | |
---|
Kuuntelin levyt pitkästä aikaa uudelleen tämän toikin innoittamana ja mielestäni ehdottomasti Bellybutton on "se" levy. |
Urski 14.01.2006 19:51:30 | |
---|
Yksi maailman hienoimmista bändeistä! Ei kahta sanaa. Kaikin puolin mahtavia kumpikin levy. Sekä biiseiltään, että soundeiltaan. Soundi on sen verran mahtava, että meikäläinen usein virittää PA:n jommankumman levyn kanssa. Riippuu fiiliksistä. Kuulin bändiä eka kerran joskus 97-98 ja sen jälkeen on tullut tutustuttua myös äijien soolotuotantoon yms. Harmi, että jäi bändin ura noin lyhytikäiseksi. |
Epämuusikko 14.01.2006 20:20:04 | |
---|
Olen kuunnellut ahkerasti viime aikoina Spilt Milkiä. Hieno levy. You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
jenssi 24.01.2006 10:23:11 | |
---|
Muistan kyllä nyt ilimeisesti väärin tuon rumpalointi jutun... Jokseenki semmoinen kutina oli perssiissä että oisin nänhnyt jopa kuvan siitä että Falkner istu rumpujen takana ja alla seiso tekstiä notta falkner Aimee Mannin trumpalina... Mutta ilmeisesti oon nähny unta tai sitte joku on syöttäny huumehia mulle... |
2541 12.07.2006 23:08:08 | |
---|
|
aikavaikea 13.07.2006 10:29:10 | |
---|
Sopiva nosto 2541:ltä. Juuri äsken CDONin tilausstauksessani Bellybuttonin kohdalla luki että "tavaroita pakataan". Toista kuukautta on ollut jälkitoimituksessa. Sisältää myös viisi livebonusbiisiä ja hintaa oli 8.95 eur. Josko pääsisi viikonloppuna kuuntelemaan... I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man. |
aikavaikea 17.07.2006 20:41:07 | |
---|
Josko pääsisi viikonloppuna kuuntelemaan... No ei ihan päässyt, mutta kun tämän illan olen tuota kuunnellut, niin täytyy ihmetellä miten olen tämän mestariteoksen aikoinaan missannut. Tunnistin kyllä "The king is half undressed" ja "Baby's coming back" -biisit kun kuulin, mutta en ole osannut yhdistää niitä Jellyfishiin. Sis tämähän on jopa parempi kuin Spilt Milk. Likipitäen täydellinen levy. Ja ne viisi livebonusta levyllä nostavat arvosanan melkein hiukkasen yli kympin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen ihan helvetin tyytyväinen. Tämä levy pitäisi olla kaikilla! I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man. |
2541 17.07.2006 21:07:00 | |
---|
No ei ihan päässyt, mutta kun tämän illan olen tuota kuunnellut, niin täytyy ihmetellä miten olen tämän mestariteoksen aikoinaan missannut. Tunnistin kyllä "The king is half undressed" ja "Baby's coming back" -biisit kun kuulin, mutta en ole osannut yhdistää niitä Jellyfishiin. Sis tämähän on jopa parempi kuin Spilt Milk. Likipitäen täydellinen levy. Ja ne viisi livebonusta levyllä nostavat arvosanan melkein hiukkasen yli kympin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olen ihan helvetin tyytyväinen. Tämä levy pitäisi olla kaikilla! Sitten ei kun "Fan Club" boxin metsästykseen!;) Hienoja molemmat studiolevyt, mutta minulla "Spilt Milk" nousee piirun verran korkeammalle. Johtunee ilmeisesti liiallisesta progen kuuntelusta.:D |