CUBASE 17.12.2005 13:37:25 | |
---|
Hommasin tuon cubase sx3:en tietääkö kukaan mitä ko. myyntipaketin pitäisi virallisesti sisältää, minulta löytyi seuraavaa: -Getting started guide kirja -Cubase sx3 levy -hypersonic levy (demo) -halion 3 levy (demo) -DONGLE -rekisteröintilomakkeet Kuuluisiko vielä olla Operation Manual kirjana, vai onko se vain pdf-muodossa? |
Locrian 17.12.2005 15:30:22 | |
---|
Mulle tuli vaan PDF-muodossa noi tarkemmat manuaalit. Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
Klezberg 17.12.2005 15:33:54 | |
---|
Joo, kun mä ostin SX2:n viime vuonna, niin etsiskelin sitä manuaalia aika kauan. Ajattelin että olin sen hajamielisenä ottanut laatikosta ja laittanut johonkin, mutta lopulta tulin siihen tulokseen että ei siinä sellaista ollutkaan. Aika harmillista kyllä, se olisi tarpeellista luettavaa. On minulla sitten tulostettuna tuo pdf mutta A4-muodossa siitä tulee mahdottoman iso, ei viitsi sohvalla maaten lukea. |
samic 17.12.2005 16:40:07 | |
---|
Joo, kun mä ostin SX2:n viime vuonna, niin etsiskelin sitä manuaalia aika kauan. Ajattelin että olin sen hajamielisenä ottanut laatikosta ja laittanut johonkin, mutta lopulta tulin siihen tulokseen että ei siinä sellaista ollutkaan. Aika harmillista kyllä, se olisi tarpeellista luettavaa. On minulla sitten tulostettuna tuo pdf mutta A4-muodossa siitä tulee mahdottoman iso, ei viitsi sohvalla maaten lukea. minä tulostin sen...yli 800 sivua :) ei ole |
No niin eiku rinttailemaan, huh! No on siinä ilmaa laitettu pakettiin, Nuendossa on varmaan sitte 2 kertaa isompi kotelo, heh! |