Amigo 23.07.2003 19:30:21 | |
---|
Onks Bossin kompressori-pedaalit hyviä? Entä löytyykö bossilta tai joltain acoustic simulator-pedaaleita tai vastaavia? Miltä ne kuulostaa? |
mathias 23.07.2003 19:38:08 (muokattu 23.07.2003 19:38:35) | |
---|
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Antti* 23.07.2003 20:27:46 | |
---|
Onks Bossin kompressori-pedaalit hyviä? Ite olen ihan tyytyväinen, tuohon AC-2 speduun. Miltä ne kuulostaa? Riippuu aika paljon kamoista millä soitat, mutta omien kamojeni kanssa kuulostaa ihan hyvältä. " Tiede ei ole jumalainen dokumentti " |
itse omistan ton bos cs-3 compression sustainer pedaalin. eli toi on yks Bossin kompressoripedaali. Siis mulla se on ihan toiminu. |
Keppi 24.07.2003 11:18:06 | |
---|
Onks Bossin kompressori-pedaalit hyviä? Entä löytyykö bossilta tai joltain acoustic simulator-pedaaleita tai vastaavia? Miltä ne kuulostaa? Bossilla on tosissaankin tollainen acoustic simulator-pedaali ja se kuulostaa parhaimmillaan hyvältä. Se ei tunnu kaikissa styrkkareissa toimivan hyvin. Mun entinen vahvistin oli sellainen, ett siinä AC toimi kuin unelma, mutt sitt ku vaihdoin styrkkaria, niin ei enää saanu hyvää soundia Simulatorin kautta, vaikka kuinka sitä haki. Tän vahvistimen puhdas soundi oli sitt kuiteskin niin hyvä ilman mitään efektejä, ett möin ton Bossin pois. Eli jos oot ostamassa tollasta, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla sitä oman vahvistimen kanssa...mikä nyt tietysti kannattaa aina tehdä mitä tahansa ostaakin. Juuup! |
Huikki 24.07.2003 16:10:31 (muokattu 24.07.2003 16:11:29) | |
---|
Onks Bossin kompressori-pedaalit hyviä? Entä löytyykö bossilta tai joltain acoustic simulator-pedaaleita tai vastaavia? Miltä ne kuulostaa? Mie oon käyttänyt tollasta jo aika pitkään. Toimii jos haluaa sellasta kantrinapsutuskompuraa, miun mielestä se värittää soundia liikaa, oonkin ostamassa Dynacomppia. EDIT: siis kyse oli tuosta CS-3:sesta |
telecustom 24.07.2003 17:51:27 | |
---|
nimenomaisesti Bossi on ihan hyvä kompura mutta Mxr vielä parempi... "rock`n`roll is never die" Kirka |
Tanu 24.07.2003 23:36:54 | |
---|
Itselläni on vain yksi Boss käytössä tällä hetkellä, mutta mitä olen kaupassa kokeillut niin hyvälaatuista tuntuisi olevan lähes koko valikoima. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |