Aihe: Hyviä kokemuksia valmiista efektilaudasta?
1 2
Jaa
08.12.2005 13:02:52
Itekkin tilailin tuon vasta, saas nähä onko hintansa arvoinen. Kuitenkin mittailin että 40cm X 60cm X 10cm -tilaan mahtuu kuitenkin aika monta vehjettä sekaan. Virtalähde pitää vaan hommata erikseen.

Thomanin kautta saa myös mittatilaustyönä tehtyjä caseja. Tilasin juuri itse ja mielestäni oikein hyvälaatuinen. Hintaa oli muistaakseni 50x80 casella 120 euroa.
Jaa
08.12.2005 13:03:00 (muokattu 08.12.2005 13:04:55)
tupla, liian herkkä etusormi
Jaa
08.12.2005 13:03:15 (muokattu 08.12.2005 13:05:13)
tripla, kuinka käsi voi olla?
Rämppy
13.12.2005 10:31:26 (muokattu 13.12.2005 10:32:56)
http://www.thomann.de/thoiw3_rockca … _bodeneffekt_roadcase_prodinfo.html

Minkäs laatuinen virtalähde tuossa t-kaupan pedaalilaudassa on? Onko reguloitu ja paljonko antaa milliampeereja? Laudan sisään leivottu virtalähde kuullostaa näppärältä, jos se on oikeasti toimiva ja asiallinen. Mitään hurisevaa leluvirtalähdettä en halua harmikseni.
Mulla on skb:n muovinen lauta hajoamassa atomeiksi noin 7 vuoden keikkaelämän jälkeen, joten uutta pikkuhiljaa katsellaan.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
meitu
14.12.2005 13:15:19

Tänään sain tuon tilaamani laudan. Ihan hyvältä vaikuttaa, pitäis vaan pedaalien kiinnitysjärjestelyt funtsia kun tuo laukun oma tarranauha tuntuu vähän arveluttavalta. Mutta onhan tuo hieno ja varmasti kätevä kun keikalle lähtee. Siihen mahtuukin ihan passelisti roipetta, omakuvassani näkyy tämänhetkinen arsenaali, josta tosin puuttuu vielä pari spedua joita en lyönyt tuohon kun ei ole patch-kaapelit saapunut vielä.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Rämppy
14.12.2005 14:06:36
Tänään sain tuon tilaamani laudan.

Milläs konstilla tuo kansi irtoaa tuossa laudassa? Irrotettavat saranatapitko? Eikös toi ole se 75 euron loota?

Bilteman takiaistarranauha toimii aika hyvin. Ainakin mulla on ollut käytössä jo vuosia. Eikä maksa paljon.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
P2
14.12.2005 14:09:40
Tuossa on 2 sellasta lukkoa kummassakin sivussa, ei siis mitään saranoita ollenkaan, eli joko kansi paikalla tai pois. Kyllä se tarranauha, mikä tulee mukana pitää hyvin, wah on pysynyt kiinni ihan hyvin, vaikka salkku onkin pystyasennossa kaiken muun paitsi soittoajan (n. 4h/viikko).
tomukka
17.12.2005 12:01:00
Onko joku löytänyt jonkun hyvän valmiin ratkaisun efektien lautaamiseen? Käytössä noin kymmenen vermettä. Siis salkkutyylinen ratkaisu, jossa olisi tilaa myös piuhoille. Ja jos saisi vielä laitteet kätevästi irti, että voisi joskus ottaa vaan jonkun paavon mukaan ym. Siis tyyliin kansi auki ja virta seinään (plug and play).

Edullinen ratkaisu on kun ostat jostain Halpahallista metallisen työkalusalkun. Sisukset vittuun paitsi solumuovit. Salkun kanteen sisäpuolelle pehmytnukkainen kangas ja efektien pohjaan pari palaa takiaistarranauhaa. Kannen saranoitten popniittien paikalle sokat. Paavot kiinni kannen sisäpinnan kankaaseen ja se on siinä. Helppo muokata. Lisäksi salkku on sen verran paksu, että mukana menee hyvin kaikki piuhat ym oheistavara. Ei ole kallis kokeilu, 20€ riittää...
mloyttyn
10.06.2008 22:00:28
tommonen warwickin "hopeinen" case palveli muuten todella hyvin, mutta

- mustat kumipalat pohjasta lähtee todella helposti irti
- liian vähän tilaa oheisromppeille (liian matala)

+ 4 kg kevyempi kuin vastaavan kokoinen filmivanerista tehty
Marzi
10.06.2008 22:20:39

Tossa on kans järkeä jos lankun koko vaan riittää. Kulkee 4 kepin standi ja pedaalilauta aika pienessä tilassa.

http://www.gatorcases.com/productsdetail.aspx?LID=18&PID=173
No yhyy.
Muusikonrenttu
11.06.2008 01:58:45

Tossa on kans järkeä jos lankun koko vaan riittää. Kulkee 4 kepin standi ja pedaalilauta aika pienessä tilassa.

http://www.gatorcases.com/productsdetail.aspx?LID=18&PID=173

Mulla on itellä tommonen kolmen kitaran ständin omaava mutta kyllä siihenkin sai heti uutuuttaan niitata saranat uudestaan kiinni. Ja reunat on liian korkeet eli kulmaplugeilla mennään.
Eikä tossa tietenkään oo virtalähdettäkään ja mulla pedalpower 2:n vie jo aika ison tilan laudasta. Mutta sehän nyt on tietty siitä kiinni mitä virtalähdettä käyttää.
Aika vintage..
Rg505bk
11.06.2008 22:04:49
Tässä halpa ratkaisu. K-raudasta asekotelo 13,90 €, turhat fyllit pois ja lauta on valmis. Tarkoitus on hieman siistiä tota jatkossa, esim porata reiät sisään ja ulostuloa varten sekä kiinnittää pedaalit jotenkin...

http://i115.photobucket.com/albums/n302/Rg505bk/11062008115.jpg
BBHendrixon
12.06.2008 10:02:02 (muokattu 12.06.2008 10:03:41)
Pakko on heittää pikku dissaus Rockcasen valmistuslaadusta. Mulla lähti kahdessa ensimmäisessä roudauksessa kolme kulmapalaa ja yksi alumiinilista irti, vaikkei se edes isommin kolahtanut mihinkään.. Suorastaan spitaalista meininkiä, sanoisin.

Ei vaan, lauta on muuten ihan loistava ja saihan sen itse korjattua järeämmillä osilla siihen malliin, että nyt ne osat kanssa pysyy siinä. Onhan se toisaalta vähän penaalista ostaa monen kympin vehje ja sitten itse rakentaa se paremmista osista uudelleen.. Mutta kevyys on ilman muuta plussaa, koska kyseessä on se isoin malli. Täyteen ladattuna se painaa (ja vie tilaa) niin paljon, että se on alettu tuntea lempinimellä "miksauspöytä" :) Jos tämän lisäksi se olisi filmivaneria, niin eihän sitä yksin enää kantaisikaan!
Voi kuulkaa, kaikki biisit ja kitarakamat on tehty jo aikoja sitten ;)
Yrms
12.06.2008 11:29:23
Tässä halpa ratkaisu. K-raudasta asekotelo 13,90 €, turhat fyllit pois ja lauta on valmis. Tarkoitus on hieman siistiä tota jatkossa, esim porata reiät sisään ja ulostuloa varten sekä kiinnittää pedaalit jotenkin...

http://i115.photobucket.com/albums/n302/Rg505bk/11062008115.jpg

Paljos tolla on mitat? Onnistuuko saranoiden vaihto kuinka?

Vois vaikka...
www.mikseri.net/blindways
Rg505bk
12.06.2008 21:03:12
Paljos tolla on mitat? Onnistuuko saranoiden vaihto kuinka?

Vois vaikka...

Nopeasti mitattuna noin 30 x 82, syvyyttä ilman fyllejä 6 cm.

Saranat ym. kiinni poppareilla, pienellä väkivallalla onnistunee vaihtokin. Tossa kuvan

oikeassa alakulmassa olevaan tarvikeboksiin vois viritellä vaikka virtalähteen...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)