Aihe: Bullet For My Valentine
1 2 3 4 5 6 7 8 9
-Cale
23.12.2005 17:22:39
Tämähän on aivan loistava bändi. En yleensä kuuntele tuon tyylistä musaa mutta tämä iski tajuntaan heti ensi hetkistä lähtien. Cleanit vokaalit sopii loistavasti karjunnan joukkoon, kuulostaa kerrassaan hienolta.
basistivol666
23.12.2005 18:28:06
Ei tarjoo mulle mitään uutta. Laulaja paikoin vitun ärsyttävä.
"Mie en ainakaa ota vaaleanpunast pyyhettä" -J. Hyrkäs-
HailFall
23.12.2005 18:32:01
Satuin vahingossa näkemään yhden niiden videon TV:stä vähän aikaa sitten. Aika mitäänsanomaton mielestäni, vaikka minulla kohtalaisen laaja musiikimaku onkin. Ei jäänyt paljoa muuta mieleen, kuin bändin nimi.
ch LL
24.12.2005 12:48:20

-Laulajan "jenkkipunk" -ääni on karsea.
-Riffit toistavat itseään joka biisissä. Riffit ovat vielä kaiken lisäksi kliseisiä ja tylsiä.
-Ja sovituksetkaan biiseissä ei ole mitenkään hääppöisiä.

Joten ei voi kuin ihmetellä miksi tämä bändi nauttii tällähetkellä näinkin suurta suosiota!

Bullet For My Valentine edustaa sellaista pikkupoikien ja pikkutyttöjen ensiaskelta hieman (mukamas) raskaampaan musiikkiin.

"Lastenheviä"
-Cale
24.12.2005 13:31:59
Bullet For My Valentine edustaa sellaista pikkupoikien ja pikkutyttöjen ensiaskelta hieman (mukamas) raskaampaan musiikkiin.

"Lastenheviä"

Heh! On muuten loistavia kitarasooloja joissain biiseissä, ainakin mun mielestä. tuskin kenenkään muun, näyttää siltä et oon aina kaikesta eri mieltä ku muut.
Matjardo
24.12.2005 14:01:57 (muokattu 24.12.2005 14:02:08)
Onhan tämä kova bändi, mutta ei vain oikein kolahda minuun. Iso veljeni on aivan retkahtanut tähän poppooseen, ja pauhattaakin koko ajan tätä. Tästä vaan puuttuu joku, tai en tiiä. Ei vaan iske, tai se on varmaan se melankolisuus mikä tästä puuttuu. BFMV vetää just tuolla jenkki meiningillä, mikä erottaa bullet for my valentinen näistä muista eurooppalaisista hevi bändeistä. Ja tosiaan, onhan noi biisitkin aika poppia paikoitellen.
Two coke or not two coke?
aslave
24.12.2005 14:53:30

"Lastenheviä"

Aijaa kyllä minä tästä diggaan vaikka olen aika laidasta laitaan metallit ja hevit läpi kuunnellut. Cleaneja laulavan jäbän lauluäänestä en tosin itsekään niin perusta, mutta hyviä biisejä pojat on väsänneet.

Tears Don't Fall 2:55 - 4:09
Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle.
Iscariah
24.12.2005 14:55:44
-Laulajan "jenkkipunk" -ääni on karsea.
-Riffit toistavat itseään joka biisissä. Riffit ovat vielä kaiken lisäksi kliseisiä ja tylsiä.
-Ja sovituksetkaan biiseissä ei ole mitenkään hääppöisiä.

Joten ei voi kuin ihmetellä miksi tämä bändi nauttii tällähetkellä näinkin suurta suosiota!

"Lastenheviä"

itse en olisi paremmin voinut asiaa ilmaista. hyvä sinä
Lego
24.12.2005 15:09:58
Trueismi nostaa taas päätään..

Bullet for my valentine, äpärät jotka raiskasivat oikean metallin!1

H A I L V A R G ! ! !
Iscariah
24.12.2005 15:12:42

H A I L V A R G ! ! !

todellakin. jälleen loistavasti ilmaistu
Vilhelmus
24.12.2005 15:53:09

Heh, kummaa kuinka omassakin tuttavapiirissä bändiä on hehkuttaneet itseni lisäksi muutkin pitkälti yli 10 vuotta metallia kuunnelleet.
carlos
24.12.2005 20:48:48
All these things I hate (revolve around me) on tän hetken tykein biisi!
Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan.
nikomati
24.12.2005 21:02:03

All these things I hate (revolve around me) on tän hetken tykein biisi!

eihän ole.
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
leather rebel
24.12.2005 21:26:41 (muokattu 24.12.2005 21:27:04)

H A I L V A R G ! ! !

Tämä "trueismin" dissaaminen alkaa olla jo vähän vitun vanha läppä.

FVCK PIPOHEVI.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
marke-
26.12.2005 12:47:47
No hei. Onhan tolla bändillä massoja ja nuoria kosiskeleva saundi ihan selvästi. Varmasti tuottajan ja bändin tietonen valinta. Saahan siitä silti tykätä, mutta ei vaadi kovinmoisia älynnystyröitä huomata viidessä sekunnissa minkälaiset tavoitteet bändillä on. Hyvin tekevät sen homman minkä tekevät ja osaavat..ihan tarttuvia biisejä ja riffejä löytyy. Minä vaan kyllästyn tommoseen kamaan ekan kuuntelukerran jälkeen.
Seksi
carnation
26.12.2005 14:30:32 (muokattu 26.12.2005 14:31:26)
Ihan reipasta menoahan tuo näyttää olevan riffien ja soiton osalta, mutta itse en jaksa innostua. Suurin syy lienee ne lällyt puhtaat laulut jotka eivät mielestäni saumattomasti sovi sinne muun annin sekaan, eikä tuo kyllä musiikillisestikaan loppujenlopuksi mikään kovin kummoinen ole. Ei tässä ole nyt kyse mistään trueilusta, mielestäni BFMV on vain keskinkertainen bändi. Ymmärrän toki jos joku tästä tykkää. Jotkut Funeral For A Friendin kappaleet kulkevat hieman samoja polkuja kuin Valentinekin, kannattaa tutustua jos kiinnostaa.
How bizarre.
OSTAKAA LEVYJÄ!
Flick
26.12.2005 14:48:14 (muokattu 26.12.2005 14:50:39)

Heh, kummaa kuinka omassakin tuttavapiirissä bändiä on hehkuttaneet itseni lisäksi muutkin pitkälti yli 10 vuotta metallia kuunnelleet.

Itse olen huomannut saman... aika jännä juttu.

e. Ei ehkä aivan 10 vuotta, mutta kuitenkin.
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä?
Janne F
26.12.2005 16:31:59
Tuolla vähän liveraporttia Nosturin-keikasta:
http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/pikkuuutinen_186.html
ch LL
27.12.2005 07:12:32

Tuolla vähän liveraporttia Nosturin-keikasta:

Tuolla vähän lisää. :)
http://www.noise.fi/livearvostelut/?id=414
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)