Aihe: Bändipaitoja muotikaupoista
1 2 3 4
nooramone
16.12.2005 20:49:10 (muokattu 22.12.2005 12:16:25)
Aika outoo kun jossain H&M yms. muotikaupoissa on alettu myymään jotain The Clashin ja Ramonesin ja muitten paitoja! Onko joku muu huomannu tän ilmiön? Ja jossain muotilehdessä kansikuvassa oli jonkun mallin kuva millä oli muotiliikkeestä ostettu the Clash paita päällä..Mitä mieltä ootte tosta?
älä kysy vaan pogoo.
lucbass
16.12.2005 21:05:25

oon huomannu saman. maideninki paitoja ja motörheadiaki myydää. iha perseestä tollane. kaikki pissikset tulee paita päällä ja sanoo "mäoon nyt tr00 hevi mulla on tämmönen paita"-- ei saatana
god hates us all
Toveri
16.12.2005 21:08:16

Just hyvä juttu.
Romantikkoitkijät #2
nooramone
16.12.2005 21:35:30
no niin just. ja jotkut vitun pissikset ei oo ees kuullu mistää the clashist tai mistää, ja ajattelee vaan et "vitsi toi on aika hienon värinen toi paita", ja ostaa sen..led zeppelin paitojaki myydään. ja sit ku joku kysyy joltain pissikselt et tykkääksä led zeppelinist, ku sul on se paita? ni sit se vaan vastaa et "ai onks se joku bändi vai"? vittu.
älä kysy vaan pogoo.
Toveri
16.12.2005 21:43:01

no niin just. ja jotkut vitun pissikset ei oo ees kuullu mistää the clashist tai mistää, ja ajattelee vaan et "vitsi toi on aika hienon värinen toi paita", ja ostaa sen..led zeppelin paitojaki myydään. ja sit ku joku kysyy joltain pissikselt et tykkääksä led zeppelinist, ku sul on se paita? ni sit se vaan vastaa et "ai onks se joku bändi vai"? vittu.

Ei ollenkaan huono juttu.
Romantikkoitkijät #2
Jumina5/6
16.12.2005 21:55:08
Noh seinäjoen Anttilassa on ollut ainakin Emperorin paitoja... :)
Jos metsässä kaatuu puu, eikä kukaan ole maistamassa sitä, minkä värinen se silloin on?
Safaweb
16.12.2005 22:18:35

Hihi :D Paljonko ne paidat maksaa siellä H&ämmässä?
Sut min næse.
Basement
16.12.2005 22:37:15
Siis aivan kauheeta kun jossain H&M yms. muotikaupoissa on alettu myymään jotain The Clashin ja Ramonesin ja muitten paitoja! Onko joku muu huomannu tän ilmiön?

Eikä olekaan kun aika WANHA tämä sun ilmiös.

Ja vaikka siltä näyttääkin, tarkoitukseni ei ole olla ilkeä (Ai ei vai?) mutta iniseminen siitä, että "kaikki tulee muotiin" jolloin "mitään ei voi tehdä" koska "se on muodissa" ja silloinhan näyttäisi siltä kun "seuraisi muotia" on vähintäänkin rasittavaa, ellei jopa TURHAA.

Jos oikeasti epäillyttää käyttää sitä omaa kivaa ikivanhaa truu Clash-paitaa niin onpa siinä ongelma. Venailet kai sitten että muoti muuttuu, niinkuin se usein tekee, vaikkakin täytyy myöntää että Suomi seuraa aina vähän viiveellä.
nooramone
16.12.2005 23:10:12
enemmänkin vituttaa vaan se että tehään the clashista tollasta kaupallista paskaa..ei se estä mua käyttämästä silti mun itsetehtyy ikivanhaa clash paitaa..siis musiikissa on kysymys musiikista ja sen sanomasta eikä mistään bändikuvista joten ihan sama..mut ottaa päähän kun ihmiset kantaa jotain paitoja päällään joista ne ei oikeesti tiedä mitään..
älä kysy vaan pogoo.
Roitto
17.12.2005 11:09:48
enemmänkin vituttaa vaan se että tehään the clashista tollasta kaupallista paskaa..ei se estä mua käyttämästä silti mun itsetehtyy ikivanhaa clash paitaa..siis musiikissa on kysymys musiikista ja sen sanomasta eikä mistään bändikuvista joten ihan sama..mut ottaa päähän kun ihmiset kantaa jotain paitoja päällään joista ne ei oikeesti tiedä mitään..

Vattuako se haittaa? Sieltä saa bändipaitoja halvalla. Ei mua ainakaan haittaa pitää mitään h&m motörhead paitaa kun kuitenkin tuen bändiä siinä samalla. Vai kuvittelitko että vaatteet tulivat kauppaan ilman yhtyeen lupaa?

Ja Clash ei muka ole kaupallista paskaa? Paskasta en tiedä, mutta kyllä se vaan on kaupallista.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Destructor
17.12.2005 12:35:43
En meinannu aluks uskoa kun kuulin että Itäkeskuksessa on kauppa joka myy kuulemma VALMIIKSI KULUTETTUJA BÄNDIPAITOJA :D Hintaakin on varmaan ihan helvetisti nuo kaupat tuntien. Muutenkin uusi ja kulumaton paita on IMO hienompi kuin (valmiiksi) kulutettu bändipaita, varsinkin jos sen ostaa jostain H&M:stä. Muutenkin idea on todella typerä, jopa idioottimaisempi kuin valmiiksikulutetut farkut. Itse en periaatteessakaan ostaisi mitään valmiiksi kulutettua vaikka oli kuinka hieno, mitä luultavammin maksaa enemmän, ja vaikka ei maksa niin kyllä ne vaatteet kuluvat ihan käytössäkin. Joku joka on ostanut noita valmiiksikulutettuja vaatteita voisi kertoa että ovatko ne vaatteet vain värjätty haaleiksi vai kuluneet huonokuntoisiksi? Huh.
Qsysi
17.12.2005 12:45:10
Älkää nyt valittako, viimeinkin mekin ollaan muodikkaita! :)
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
Artist
17.12.2005 12:55:05
Mitäs vittua?

Pitää varmaan alkaa käymään sitten H&M:ssä, jos sieltä kerran The Clash -paitoja saa.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
HailFall
17.12.2005 16:05:19
Hemmetti sentään! Kannattaa muuten äkkiä lopettaa niiden suosittujen ja pirun kaupallisten bändien kuunteleminen!!
Kysehän on siitä, että oma imago on niin paljon tärkeämpi kuin itse musiikki, vai mitä?
Mikä voisikaan olla ahdistavampaa, kuin tulla luokitelluksi samaan kastiin ihkuteinien kanssa?

Minun mottoni on: "You are unique like everyone else".

Jeah, toivottavasti alkavat myydä Dark Funeralin paitoja. Vai miten olisi +D'espairsRay+? Minä ainakin ostaisin. =D
Basement
17.12.2005 16:15:30
Ja Clash ei muka ole kaupallista paskaa? Paskasta en tiedä, mutta kyllä se vaan on kaupallista.

Veit sanat suustani.

Hemmetti sentään! Kannattaa muuten äkkiä lopettaa niiden suosittujen ja pirun kaupallisten bändien kuunteleminen!!
Kysehän on siitä, että oma imago on niin paljon tärkeämpi kuin itse musiikki, vai mitä?
Mikä voisikaan olla ahdistavampaa, kuin tulla luokitelluksi samaan kastiin ihkuteinien kanssa?

Minun mottoni on: "You are unique like everyone else".

Jeah, toivottavasti alkavat myydä Dark Funeralin paitoja. Vai miten olisi +D'espairsRay+? Minä ainakin ostaisin. =D

Ja tästä tulee plussa.
nooramone
17.12.2005 16:31:21
En meinannu aluks uskoa kun kuulin että Itäkeskuksessa on kauppa joka myy kuulemma VALMIIKSI KULUTETTUJA BÄNDIPAITOJA :D Hintaakin on varmaan ihan helvetisti nuo kaupat tuntien. Muutenkin uusi ja kulumaton paita on IMO hienompi kuin (valmiiksi) kulutettu bändipaita, varsinkin jos sen ostaa jostain H&M:stä. Muutenkin idea on todella typerä, jopa idioottimaisempi kuin valmiiksikulutetut farkut. Itse en periaatteessakaan ostaisi mitään valmiiksi kulutettua vaikka oli kuinka hieno, mitä luultavammin maksaa enemmän, ja vaikka ei maksa niin kyllä ne vaatteet kuluvat ihan käytössäkin. Joku joka on ostanut noita valmiiksikulutettuja vaatteita voisi kertoa että ovatko ne vaatteet vain värjätty haaleiksi vai kuluneet huonokuntoisiksi? Huh.

Just niin! Ja H&M tekee muutenkin niin huonokuntosia vaatteita missä on mahdollisimman vähän kangasta ja menee heti rikki..ne on sen takia halpoja koska ne on tehty jossain kambodzas tai bangkokis..
älä kysy vaan pogoo.
Numbie
17.12.2005 21:47:41

Niinpä. Eipä se mistään korkeamman tason idealismista lähtenyt liikkeelle. Lähinnä Strummerin ja Jonesin halusta olla rocktähtiä ja Rhodesin "tuotekehittelystä". Simononkin taisi päästä bändiin ihan vaan sen takia kun sopi ulkonäöltään porukkaan. Eihän mies ollut koskaan soittanut bassoa ennen liittymistään.
Mutta hienoa musaa tekivät kuitenkin, minkä pitäisi olla se pääasia.
Flick
17.12.2005 21:54:26

Jyväskylän H&M:n valikoimista löytyy myös näiden edellä mainittujen paitojen lisäksi Iron Maiden lompakoita. Jim & Jillistä saa sitte Mötley Cruen ja Red hot chilipepperssin paitoja...ihan vain infona.
Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä?
Super-Jari
17.12.2005 23:05:32
Sehän on hyvä asia.
Ehkä joku pissistyttö tai -poika saattaa ohjautua sitä kautta uudenlaisen musiikin pariin ja rekisteröityä vaikka muusikoiden.nettiin ja perustaa bändin.

Älkää jaksako omia bändejä. Kyllä niitä paitoja voi pitää vaikka ei musiikkia olisi koskaan kuullut. Se ei vähennä bändin arvoa vaan nostaa sitä. Ilmaista promoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)