Aihe: Yamaha S90
1
Aivokalvo
16.12.2005 19:44:41
Jonkin aikaa sitten kyseistä soitinta oli kermaaniassa melko houkuttavaan hintaan, noin 1400 euroa, mutta loppui sittemmin. Nyt olenkin toiveikas josko nuita löytyisi käytettynä jopa alle tuon tonni neljänsadan. Vermeestä on jäänyt sellainen kuva että harvat tietävät edes olemassaolon, kerran olen hätäisesti hieman testannut, mutten muista siitä juurikaan.

Nyt sana onkin vapaa ja S90:stä saa kertoa oman mielipiteensä aivan ilman estoja.
Koskettimisto ja saundit ovat tietysti oleellisimmat seikat. Kuinkas tuo vintagepuoli, ovatko rhodesit, klavinetit ja urutkin sitä samaa laatuluokkaa kuin motifissa, kuten luvattu? Entäs padi- ja efektisaundit?

JA SITTEN mikäli joku on löytänyt tuosta demon netistä niin linkki otetaan kiitollisena vastaan, itse en operaatiossa onnistunut.
"Lähellä reunaa, varrella virran"
U.Honey
17.12.2005 01:07:06 (muokattu 17.12.2005 04:58:05)
Koskettimisto ja saundit ovat tietysti oleellisimmat seikat. Kuinkas tuo vintagepuoli, ovatko rhodesit, klavinetit ja urutkin sitä samaa laatuluokkaa kuin motifissa, kuten luvattu?

Soittelin S90:llä ennen kuin vaihdoin S90ES:ään. Kosketusjutut on makuasioita, ja suosittelen että käyt kokeilemassa ennenkuin ostat. Koskettimiston pitäisi olla sama kuin Motif/Motif ES 8:ssa ja S90ES:ssä, joten kokeilemalla mitä tahansa noista tiedät minkälainen tatsi S90:ssä on.

Soundit on täsmälleen samaa laatuluokkaa kuin Motifissa sillä S90:ssä on Motifin sisuskalut.

Yksi valintaan vaikuttava juttu on se, tarvitsetko sisäänrakennettua sekvensseriä. S90:ssä sitä ei ole. Vastaavasti myös painoa on vähemmän kuin Motifissa. Kaiken kaikkiaan suosittelen, S90 on verraton vaakahaitari.
Aivokalvo
17.12.2005 12:17:59
"Lähellä reunaa, varrella virran"
docj
17.12.2005 21:33:22
Ja lisää tietoa S90-sarjan synista löytyy http://www.sninety.com/ jossa myös muutamia demoja.
toto99
21.12.2005 22:21:23
No on hyvä peli, täysin tyytyväinen, kun en tuota sekvensseriosastoa tarvii keikalla. Monipuolinen työkalu moneen käyttöön.
Janus
22.12.2005 18:28:14
Kaiken kaikkiaan suosittelen, S90 on verraton vaakahaitari.

Samoin. Vaihto S90 ES-malliin tullee ajankohtaiseksi jossain vaiheessa, mutta näillä näkymin S90 tulee säilymään mulla pääasiallisena kontrollerina ainakin vuoden.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)