Rock n 16.07.2003 22:03:28 | |
---|
Mitä ainutlaatuista pitäisi iskelmäskaban finalisteissa olla. Ei iskelmässäkään ole mitään ainutlaatuista. Pitäisi huomata jo viimenään, että massojen käyttökulttuurista on kysymys eikä mistään muusta. Muistettakoon myös, että kevyen musiikin ala tulee toimeen lähes omillaan. Niitä lieveilmiöitä esiintyy myös korkeakulttuurin aloilla. Tällä alalla vaan omat koirat käyvät kimppuun aika hanakasti. |
kyljys 17.07.2003 01:55:14 | |
---|
Bändin trumpetisti/laulaja laulo lopussa hemmetin hienosti. Tosin diggaan tuon tyyppistä laulusoundia muutenkin. Pääsi top 10 mun listalla. |
nuorikitaristi 17.07.2003 03:03:50 | |
---|
Bändi on ihan hyvä. Se basisti oli ihme mies! Veteli vaikka mitä. ai sä!? |
isojussi 18.07.2003 01:08:45 (muokattu 18.07.2003 01:18:16) | |
---|
isojussi on omasta mielestään parempi kuin jeesus, koitas nyt poka vähän rajottaa. Miten niin? Paas pappa perustellen, tai arvostelene sinuakin ankarammin, kuin ketään koskaan! EDIT: Selventääkseni: Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä, eikä se tee hänestä sen parempaa tai huonompaa iyhmistä, kuin muut. Jos nyt satut olemaan jonkun arvostelemani artistin tms. henk. koht. persoona, ystävä tahi fanaattinen kannattaja, niin sorry vaan, mutta joudun paljastamaan sinullekin totuuden, joka selvisi minulle jo kauan sitten: Meistä kukaan ei ole täydellinen - tuon tajuttuani minullakin on ollut paljon helpompi elää....;-) Osta mut - ma olen kaupan! |
Ukko 18.07.2003 21:20:07 | |
---|
..joudun paljastamaan sinullekin totuuden, joka selvisi minulle jo kauan sitten: Meistä kukaan ei ole täydellinen - tuon tajuttuani minullakin on ollut paljon helpompi elää....;-) Heh heh. Puhu omasta puolestasi vaan ;) Ei vaan, oikeasti. Ko. kilpailun esiintyjät olivat teennäisiä yli intoisia puhkujia. Ei mitään aitoa vaan teko esiintymistä muka hirveällä draivilla. Se joka ei erota jyviä akanoista, ei erota mitään mistään. |
isojussi 19.07.2003 08:41:37 | |
---|
...kilpailun esiintyjät olivat teennäisiä yli intoisia puhkujia. Ei mitään aitoa vaan teko esiintymistä muka hirveällä draivilla... Joo, varsinkin "miesten"sarjan voittaja. Kiteen kaveri vähän malttoi laulaakin, kun taas Siltalan pojasta ei saanut muuta kuvaa, kuin että se jännitti ihan saatanasti ja pilas sillä ainakin noi kaks biisiään. Toivottavasti oppii joskus hermojensa kanssa elämään. Naitensarjalasille taitaa eka osoite olla autotunekauppa...;-) Vielä kerran hatunnosto ja hurraus kapellimestaritytölle: Helvetin hyvin kasattu oikein hyvä bändi. Heidän soittoaan (ja lauluaan) oli ilo kuunnella. Vaikka kapun soittoa vähän arvostelinkin, niin olihan sekin oikein kelvollista. Toi hengitys on pikkujuttu - mutta iso asia. Aihio on oikein hyvä! Osta mut - ma olen kaupan! |
JCM 19.07.2003 16:28:21 | |
---|
Vieä kerran hatunnosto ja hurraus kapellimestaritytölle: Helvetin hyvin kasattu oikein hyvä bändi. Heidän soittoaan (ja lauluaan) oli ilo kuunnella. Vaikka kapun soittoa vähän arvostelinkin, niin olihan sekin oikein kelvollista. Toi hengitys on pikkujuttu - mutta iso asia. Aihio on oikein hyvä! Soitto oli kyllä hyvää, muta pilasivat pari biisiä soittamalla liian hitaasti. Varsinkin se toinen nainen kun oli laulamassa.
|
Blue Note 20.07.2003 18:02:32 | |
---|
1: En ole väittänyt 2: Kysyin: Montako? 3: Minkäs alan ammattilainen Ile muuten on? Ile Vainio, Junnu vainion poika (joka siis ei ole mikään saavutus), on sanoittaja. Pro sellainen. Eli ei siis välttämättä muusikko, mutta ei yhtään huonompikaan. Itse ainakin arvostan kyllä. Humppa. |
isojussi 21.07.2003 13:20:39 | |
---|
Ile Vainio, Junnu vainion poika (joka siis ei ole mikään saavutus), on sanoittaja. Pro sellainen. Eli ei siis välttämättä muusikko, mutta ei yhtään huonompikaan. Itse ainakin arvostan kyllä. Enpä häntä nimenomaan moittinutkaan. On se hyvä, että edes yks oli...:-) Osta mut - ma olen kaupan! |
magnetman 004 22.07.2003 19:49:20 | |
---|
kilpailun esiintyjät olivat teennäisiä yli intoisia puhkujia. Ei mitään aitoa vaan teko esiintymistä muka hirveällä draivilla. Se joka ei erota jyviä akanoista, ei erota mitään mistään. Pakko sanoa koko kevään esikarsinnat soitettuani, että kummankaan esiintyminen ei ollut tekoesiintymistä, vaan ihka aitoja tyyppejä molemmat. En sano kisasta mitään, mutta eipä tarvinnut kerrankaan pettyä helvetinmoisen urakan jölkeen tuomariston valintoihin. Harvon oon nähny esiintyjiä, jotka oikeasti nauttivat näin paljon laulamisesta. Onhan noissa varmasti viilaamista, en sitä sano. Terkkuja! |
.. esiintyminen ei ollut tekoesiintymistä, vaan ihka aitoja tyyppejä molemmat. ..Harvon oon nähny esiintyjiä, jotka oikeasti nauttivat näin paljon laulamisesta. Onhan noissa varmasti viilaamista, en sitä sano. Se on makukysymys. Minun mielestäni näytti aika teennäiseltä touhulta. Ehkäpä joidenkin muidenkin mielestä. Toisten taas ei. |