Aihe: Ensimmäinen kitara 200-300€?
1 2 3
Jannipaali
13.12.2005 16:11:49
Itse törmäsin äfmusassa tämmöiseen ilmiöön:
Yamaha PAC112J

Väri oli semmoinen mukavan puinen, pintaa ei oltu lakattu, itse tykkään semmoisista.

Oli ilo soitella semmoista ja vietinkin tovin jos toisenkin sen parissa. Taitaapi olla seuraava kitarani.

hinta oli 275,00e

Oletko aivan varma, ettei ollu lakattu?
THV-klubi #40 Menossa mukana: Musiikkikullas Ranggaa rässiä /,,/
jummijammi
13.12.2005 21:06:10
ei ollut
Atron
16.12.2005 17:42:45

Hmm, kuinkas nopeasti tuolta thomannista yleensä tulee tavarat jos on varastossa? Viime sunnuntaina tilattiin, sähköpostiin tuli viesti missä sanottiin että tulee vahvistusviesti vielä missä on tilauksen kaikki tavarat hintoineen yms.

No maanantaina tuli sitten viesti jossa luki otsikossa tilausnumero ja itse viestissä "Kiitämme lämpimästi tilauksestasi Music House Thomannilta ja luottamuksestasi Euroopan suurinta musiikkikauppaa kohtaan.", eikä mitään muuta, joten missä tuo vahvistusviesti sitten viipyy, vai tuleeko sitä ollenkaan? Pitänee soitella tonne asiakaspalveluun jos ei ala mitään kuulua siitä.
tommiot
16.12.2005 18:45:34
Hmm, kuinkas nopeasti tuolta thomannista yleensä tulee tavarat jos on varastossa? ...

Tsekkaapa Postin sivuilta lähetysseurannasta sillä pakettikoodilla että missä vaiheessa se paketti on. Mulla kesti tilauksen saapuminen kaksi viikkoa, kun ei ollut yhtä tuotetta varastossa. Viikko meni sen jälkeen kun tavarat oli lähteneet Thomannilta.
Atron
16.12.2005 20:25:30

No kun ongelma on nimenomaan siinä etten saanut sitä lähetystunnusta. Kun eikös se pitäisi tulla melko nopeasti se viesti missä on tilauksen kaikki tuotteet ja hinnat? Missään ei olla vielä mainittu että se olisi jo lähtenyt se tilaus liikkeelle, joten epäilen että ne ovat joko unohtaneet sen tilauksen jonnekin tai sitten vain unohtaneet laittaa sähköpostia. Ainiin ja nuo maksettiin etukäteen visalla.
saha
17.12.2005 11:51:05
Taannoin kun Jucciksen kautta jotain sieltä tilasin, jotain nippeliä ei löytyny varastosta. Thomann lähetti kaiken muun ihan ajallaan, ja se yksi tuote tuli jälestäpäin erikseen.

Kun olen tilannut suoraan itselleni, kama on tullut yleensä ~10 päivässä.
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
Bladder
17.12.2005 16:41:21
Sun musatyylillä ostaisin kitaran jossa ois tallassa humbukkerit ja ei missäään nimessä kelluvaatallaa ellei http://www.thomann.de/thoiw3_harley … on_hbms620tr_egitarre_prodinfo.html tuota osta. Harleyt on yllättävän hyviä hintaansa verraten, suosittelen! Pientä säätöä vaan ni siitä saa huippukepin.
Jemi se olla pitää
tommiot
17.12.2005 16:52:29
Sun musatyylillä ostaisin kitaran jossa ois tallassa humbukkerit ja ei missäään nimessä kelluvaatallaa ellei http://www.thomann.de/thoiw3_harley … on_hbms620tr_egitarre_prodinfo.html tuota osta. Harleyt on yllättävän hyviä hintaansa verraten, suosittelen! Pientä säätöä vaan ni siitä saa huippukepin.

Eli ei missään tapauksessa kelluvaa tallaa jos ei sitten täyttä paskaa? Sori, ei mulla ole kokemusta Harley Bentoneista, mutta tuolla hinnalla ei saa edes pelkkää tallaa, saati koko kitaraa.
Atron
17.12.2005 19:50:13

Niin no mun päätökseen ei voi enää vaikuttaa kun kitara on jo tilattu, enkä oikein usko että tollanen 150e floikallinen harley benton kepittää 280e kiinteätallasta kitaraa. Muutenkin oon kuullu noista "harrikoista" vähän ikävää juttua. Pitänee lähetellä sitä sähköpostia tonne thomannille tai sitte soitella maanantaina, vaikkei tässä nyt mikään kiire ole, eiköhän ne kamat sieltä lopulta tule.
Tuplakarhu
18.12.2005 01:16:13
Ja kaipa on m.netin standardien mukaista mainita myös pikkujättiläinen:
http://www.thomann.de/thoiw3_roland_micro_cube_prodinfo.html
Halpa ja hyvä. Kerran kokeilin ja maistelin liikkeessä, perhanan hieno vehjas. Aion itsekin hommata jossain välissä.

Olen jo hommannut, perkuleen hyvä kapistus! Kaikki löytyy ja sehä mahtuu joka paikkaan. Jos haluaa, niin sillä voi hommata häädönkin kevyesti, puoleen väliin vääntää volumenappi ni jo naapuri kolkuttelee ovelle. Myös kaikenkarvaiset efekstit löytyy samasta boxista. Halpa mutta huimaavan hyvä! Suosittelen kaikille aloittaville ja vähemmän aloittaville soittajille tai vaikka ihan koristeeksi takan päälle.
Nuvola
18.12.2005 16:53:02
Olen jo hommannut, perkuleen hyvä kapistus! Kaikki löytyy ja sehä mahtuu joka paikkaan. Jos haluaa, niin sillä voi hommata häädönkin kevyesti, puoleen väliin vääntää volumenappi ni jo naapuri kolkuttelee ovelle. Myös kaikenkarvaiset efekstit löytyy samasta boxista. Halpa mutta huimaavan hyvä! Suosittelen kaikille aloittaville ja vähemmän aloittaville soittajille tai vaikka ihan koristeeksi takan päälle.

kuinkakohan tohon micro cubeen saa modattua kaks isoo kajaria?
RokRok!
saha
18.12.2005 17:51:04
kuinkakohan tohon micro cubeen saa modattua kaks isoo kajaria?

En nyt muista onko siinä external speaker-liitäntää. Siitähän sen voisi vetää normaalilla kaappiletkulla vaikka millaseen kajariin.

Jos siinä ei ole lisäkaappiliitäntää, niin ottaa elementtiin menevät piuhat irti, virittelee niihin jakin ja siihen liittää kaapin kuten lisäkaappiliitäntään.
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
Mosse0
18.12.2005 18:53:20

Kaveri osti tuon ja hyvä vehje on.
Maailmassa oli turhan paljon sanoja liikkellä eikä sillä, joka sanoo paljon ole sana hallussaan.
pehmo
19.12.2005 19:34:39

Ei todellakaan kannata hommata ensimmäiseksi kitarakseen tuollaista kolmiota, ellei sitten halua alusta asti opetella soittamaan seisoma-asennosta. Kyllä muuten oli vaikeaa, kun koitin kaverin triangelilla vähän soitella.
Täytyy olla riski jotta jaksaa kantaa hanuristin kamoja.
saha
19.12.2005 20:20:16
Ei todellakaan kannata hommata ensimmäiseksi kitarakseen tuollaista kolmiota, ellei sitten halua alusta asti opetella soittamaan seisoma-asennosta.

Eihä sitä sitte livenä istuksita kuitenkaan, pössi!1

Kyllä muuten oli vaikeaa, kun koitin kaverin triangelilla vähän soitella.

Et vain osaa.
Migo
19.12.2005 22:12:34 (muokattu 19.12.2005 22:12:40)
Eihä sitä sitte livenä istuksita kuitenkaan, pössi!1

Et vain osaa.

Muusikoiden.net, asiallista palautetta. Hoho :D :D +
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
Nuvola
20.12.2005 20:10:30
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176935.html

Onko tämä nyt sitten se tämän hintaluokan paras kitara?
RokRok!
Migo
20.12.2005 20:13:47
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176935.html

Onko tämä nyt sitten se tämän hintaluokan paras kitara?

No ei ainakaan pahasti metsään mennä. Itse pidin ko. kitarasta erittäin paljon. Suosittelen.
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
-Kitaristi-
23.12.2005 11:56:21
Tän verran sanottavaa: lupaan, että tulet katumaan, jos ostat floikallisen kitaran tohon hintaan.

Mä sanon ainakin että paskat. Mulla on ollu Jacksonin JS30 Dinky jo melkeen kolme vuotta ja vireen pitää kumikäki perkele vaikka raiskaan kammella ku raakaa pihviä saatana.
Joo vittu joo, tiiäkkö? Sää tiiät mut sää et tiiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)