moderndrummer88 13.12.2005 10:44:52 | |
---|
ajattelin tämmöstä milleniumin(hiphei o/ ) rumpupussisettiä, mutta kuinkhan syvälle virvelille toi on tehty, ajattelin ostaa sen tamburon kaheksan tuumaa syvän virpan niin liekköhän mahtuu siihen Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Migo 13.12.2005 10:53:14 | |
---|
ajattelin tämmöstä milleniumin(hiphei o/ ) rumpupussisettiä, mutta kuinkhan syvälle virvelille toi on tehty, ajattelin ostaa sen tamburon kaheksan tuumaa syvän virpan niin liekköhän mahtuu siihen En ole varmakaan milleniumeista, mutta minulla oli Pearlin rumpupussisetti ja niissä virvelilaukku oli 14"x6½". Ps. olis muuten halvempi tää pearlin setti: http://www.smi-music.com/product_info.php/cPath/26_35/products_id/35 Tykkään soittaa soittimilla. |
turjake 13.12.2005 11:14:07 | |
---|
"Omistin" pari tuntia nuo Pearlin pussukat, kotiin raahaamisen jälkeen hoksasin parin vetoketjun olevan heti kättelyssä paskana. Vein sitten takaisin ja tilasin T-kaupasta Gewan SPS-sarjalaisia. Suht tyyriitä, mutta suojaavat sitten koko rahan edestä. |
Paas 13.12.2005 11:38:01 | |
---|
"Omistin" pari tuntia nuo Pearlin pussukat, kotiin raahaamisen jälkeen hoksasin parin vetoketjun olevan heti kättelyssä paskana. Vein sitten takaisin ja tilasin T-kaupasta Gewan SPS-sarjalaisia. Suht tyyriitä, mutta suojaavat sitten koko rahan edestä. Mulla oli myös jossain vaiheessa sellainen parempi(tais olla just tota SPS-sarjaa) Gewan snare bag. Tosi hyvä pussukaksi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
anzelmosm 13.12.2005 12:05:08 | |
---|
turun soperostis myy ritter merkiistä pehmeää kuljetuspussia jotka oli ainakin joku aika takaperin ihan törkeän halpoja mutta niitä ei saanut muuta kuin setteinä: 22,12,13,16 ja 20,10,12,14 ja irtopusseja ei ollut tarjolla joten jäi sitten itellä ostamatta.. onneksi koska tilalle tuli skb:n laukut.. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
moderndrummer88 13.12.2005 12:16:22 (muokattu 13.12.2005 12:17:49) | |
---|
turun soperostis myy ritter merkiistä pehmeää kuljetuspussia jotka oli ainakin joku aika takaperin ihan törkeän halpoja mutta niitä ei saanut muuta kuin setteinä: 22,12,13,16 ja 20,10,12,14 ja irtopusseja ei ollut tarjolla joten jäi sitten itellä ostamatta.. onneksi koska tilalle tuli skb:n laukut.. jep ite kävin musakaupassa ruokkiksella kyselemässä laukkuja just niin noita ritterejä lupas kokonaisen satsin 60€:lla joten ne varmaan otan ja virveliin jossain vaiheessa ihan kova laukku E: ja ovat vielä ihan hyviä noi ritterit, mitä olen muutaman kerran hypistelly kun kaverilla on tommoset ja oon sitten pari kertaa ollu sen kanssa laittamassa kannuja pusseihin Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
DrmBug 13.12.2005 12:30:12 (muokattu 13.12.2005 12:32:04) | |
---|
Virvelille aika helppo ja kätevä tehdä itsekin laukku. Vaneria, liimaa, pieniä nauloja + ruuveja, jotain pehmustemateriaalia, saranat, lukko tai kaksi ja kahva. Eikös Viidakkorummussa ollu juttuakin tuosta (oliko vielä Hollmin kirjottama?). Eli jos on vähän askartelijan vikaa, niin parin illan homma. Itse tein noin, ja on kestänyt tähän mennessä ainakin yli 50 keikkaa :) Edit: Ja ohi meni taas, pusseista ei siis kokemuksia. Itse hommaisin suoraan kovat laukut, varsinkin jos joutuu enemmän roudailemaan. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Tindrum 13.12.2005 14:22:04 | |
---|
Levytukussa on aika laadukkaita ja kohtuuhintaisia pusseja. Tuovat itse maahan. Ihan reilusti topatut (tukevat) ja hinta perussetille (5 kpl) noin 130 € (viime kesänä). m© |
ramzuz 13.12.2005 16:31:20 | |
---|
Rittereitä kannatan! sain ite 50e ja toimivat ovat! Superostikseen! Lähes kaikessa musiikissa on jotain hienoa. |
opa2 13.12.2005 16:42:54 | |
---|
Itellä on tollaset Gewan kalliimmat pussit (SPS-sarjaa). Kyllä nimittäin toimiivat. Suojaavat rummut ihan hyvin, sillä pussin ympärillä on jokin muovi etc. levy joka antaa lisää suojaa. Eivät tietenkää vastaa kovia laukkuja, mutta ajat asiansa huomattavasti paremmin kuin pelkät kangassäkit. Ja ovat sopivan väljät joten mahtuu rimsit, iss:ät ja starcastit mukaan. "Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg |
VilleKoo 13.12.2005 17:18:48 | |
---|
ajattelin ostaa sen tamburon kaheksan tuumaa syvän virpan ilimottele sitte mitä oot tykänny... (offtopic.. tiedän) |
J. Andersson 13.12.2005 20:56:43 | |
---|
jep ite kävin musakaupassa ruokkiksella kyselemässä laukkuja just niin noita ritterejä lupas kokonaisen satsin 60€:lla joten ne varmaan otan ja virveliin jossain vaiheessa ihan kova laukku E: ja ovat vielä ihan hyviä noi ritterit, mitä olen muutaman kerran hypistelly kun kaverilla on tommoset ja oon sitten pari kertaa ollu sen kanssa laittamassa kannuja pusseihin Tuosta linkistä niitä saa tilattua http://www.smi-music.com/index.php/cPath/26_35 |
moderndrummer88 15.12.2005 12:34:36 (muokattu 15.12.2005 12:37:19) | |
---|
ilimottele sitte mitä oot tykänny... (offtopic.. tiedän) enpä sitten ostanutkaan sitä, kun siltä samalta kauppiaalta jotka noi rummutkin möi sain ihan sopivaan hintaan vanhan klassikon vuoden 65 acroliten... jotenkin alko vähän epäilyttämään ltg:n kuva siitä virvelistä kun oli niin pahan näköset ne lugit ja minäkin aika kireällä vireellä tykkään soitella E: kiitokset linkistä ^^ E38012794: näyttäis olevan just oikeat koot tomeille tossa "junior" setissä, virveli vaan 1,5 liian syvä mutta sillä nyt ei niin väliä Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
dolphin 16.12.2005 18:54:50 | |
---|
|
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti sekä LP practice conga! |
moderndrummer88 17.12.2005 14:48:44 (muokattu 17.12.2005 14:50:03) | |
---|
mahtuukos noi optimountit suoraan rumpupussiin, vai pitääkö ottaa irti ennen pussiinlaittoa? lähtevätkö isti ilman että irrottaa tomin ruuvit? jos ei niin mikähän ois semmonen systeemi joka joko mahtuu kuljetuspussiin tomin mukana tai sitten lähtee irti ilman kalvon kiristysruuveja irrottamatta? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Olli 17.12.2005 14:59:54 | |
---|
mahtuukos noi optimountit suoraan rumpupussiin, vai pitääkö ottaa irti ennen pussiinlaittoa? lähtevätkö isti ilman että irrottaa tomin ruuvit? jos ei niin mikähän ois semmonen systeemi joka joko mahtuu kuljetuspussiin tomin mukana tai sitten lähtee irti ilman kalvon kiristysruuveja irrottamatta? Mahtuvat ainakin rockbagin pusseihin Missä on vitsipalsta!!!!! |
moderndrummer88 17.12.2005 15:00:41 | |
---|
mahtuvatkohan ritterin pusseihin? Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Niskamies 17.12.2005 15:05:18 | |
---|
mahtuvatkohan ritterin pusseihin? Varmasti mahtuvat. Optimountithan ovat suhteellisen pienet. Esim. Rockbagin ja Gewan pusseihin menevät Taman pöntöt starcasteilla ilman mitään ongelmia. |
moderndrummer88 17.12.2005 15:06:31 | |
---|
Varmasti mahtuvat. Optimountithan ovat suhteellisen pienet. Esim. Rockbagin ja Gewan pusseihin menevät Taman pöntöt starcasteilla ilman mitään ongelmia. okke, no sittenpä ei ole mitään ongelmaa... saatanan saatana noita iss:iä, entisistä kun oli eroon päässy niin jo uusia pukkaa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |