Aihe: Nyt meni hermot!
1 2 3 4
HeavyManDrummer
15.12.2005 21:13:57 (muokattu 15.12.2005 21:15:55)
Missä huoneessa rummut ovat?
Meinaan jos rummut on esim. heti naapurin seinän takana niin kannattaa siirtää (jos mahdollista) rummut kauemmas. Siis toiseen huoneeseen toiselle puolelle taloa.

Naapurit eivät ole seinän takana. Vaan huoneestani ulos seinä ja pikkusiskon kamari on "seinänaapuri" :) mutta ulkona niinku vasemmalle katottuna minun seinästä on naapurin puoli eli sellainen L kulmaus. just niinku tuo L_ on :D minun huone on tuo alaviiva. ja naapurin seinä alkaa vasta ylempää tuosta L kirjaimesta.
Lyhyestä virsi kaunis.
HeavyManDrummer
16.12.2005 14:20:01
Hohoho, ei ainakaan vielä ole tullut aukomaan päätä tuo naapuri :D hohoh. jep jep... Mutta katotaanpa iltasella ku vedän....
Lyhyestä virsi kaunis.
Kaneli
16.12.2005 14:36:25

Hohoho, ei ainakaan vielä ole tullut aukomaan päätä tuo naapuri :D hohoh. jep jep... Mutta katotaanpa iltasella ku vedän....

Haha :D.
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
Dnjmaster
16.12.2005 15:29:36
Soita vaan, ei se voi oikeuteen viedä tai voi mut häviää varmasti ;)
kalamies#40 >-)))>
drum-monkey
16.12.2005 19:36:03
Kukaan ei ole viiteen vuoteen valittanut, kun omakotitalossa soitan. Jouluisin en soita, muita päiviä en pahemmin ole kunnioittanut. Nykyään jotenkin kuitenkin pelottaa naapurien puolesta, niin että pari kertaa oon jättänyt soittamatta, vaikka kukan ei siis ole koskaan valittanut. Olenko liian kiltti, vai onko muut tuntenut samoin?
Munletti on mulletti
HeavyManDrummer
16.12.2005 20:26:29
Nojoo, kait se nyt tajus että ei sillä oo mitään sanomista ku ei ole mitään sanonu hohoho :) että se siitä sitten varmaankin. Mutta otan Asiallisesti vaikka tuleekin vielä aukomaan päätänsä. Minä en jaksa kenellekään rueta huutamaan ja sanon asiat nätisti niinku ne on ja se on sen moka joka räyhää jos ei kuuntele vaan haastaa raastuvalla :) Mutta kiitoksia kaikille vinkeistä ja avuista!
Lyhyestä virsi kaunis.
Bacchus
16.12.2005 22:05:24 (muokattu 16.12.2005 22:05:57)
Nojoo, kait se nyt tajus että ei sillä oo mitään sanomista ku ei ole mitään sanonu hohoho :) että se siitä sitten varmaankin. Mutta otan Asiallisesti vaikka tuleekin vielä aukomaan päätänsä. Minä en jaksa kenellekään rueta huutamaan ja sanon asiat nätisti niinku ne on ja se on sen moka joka räyhää jos ei kuuntele vaan haastaa raastuvalla :) Mutta kiitoksia kaikille vinkeistä ja avuista!

Hyvä asenne, oikeasti. Itse olen aina haastamassa riitaa, sen takia saan usein turpaankin.;) Koskaan ei voi jättää mitään riitaa välistä, syy on aina se että en 'itse aloittanut'. Ei paljoa lohduta siinä vaiheessa kun on tullut polvesta silmään, mikä sekin on muuten tapahtunut.
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
HeavyManDrummer
16.12.2005 22:15:44
Hyvä asenne, oikeasti. Itse olen aina haastamassa riitaa, sen takia saan usein turpaankin.;) Koskaan ei voi jättää mitään riitaa välistä, syy on aina se että en 'itse aloittanut'. Ei paljoa lohduta siinä vaiheessa kun on tullut polvesta silmään, mikä sekin on muuten tapahtunut.

ai itku, se varmaan sattu!
Lyhyestä virsi kaunis.
Bacchus
16.12.2005 22:22:38
ai itku, se varmaan sattu!

Sattui, mutta vasta seuraavana päivänä; silmä turposi umpeen.;) Sekin sattui vasta seuraavana päivänä, kun lyötiin huuli turvoksiin ja pureksiminenkin tuntui ikävältä. Suhteellisen vähän vahinkoa kuitenkin tapahtunut suhteessa siihen että naamaan kuitenkin mätetty suht rankasti. Tyhmää touhua, ja kännistä. Yleensä taistelen verbaalisin asein, mutta (tai ehkä juuri) sen takia tulee turpaan.

On muuten hieno otsikko, "nyt meni hermot!". Hehe.=D
Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi!
jyrildo
17.12.2005 07:49:36
Hmm... itse asuin vanhempieni omakotitalossa ja oli sopimus naapureiden kanssa, että soitto aika on 12-18. Tietysti vähän eriasia kun on reilu kymmenisen metriä lähimpään naapuritaloon matkaa, mutta yhteispeli toimi hienosti. Tosin vanhempien kanssa kommunikoiminen on heikentynyt lisääntyneen "MITÄ!?" fraasin yleistyneen käytön myötä... Miksiköhän?

Nojoo. Viritä mattoja seinille, niin että jää n. 10 cm rako seinän ja maton väliin. Laita rummuille enemmän kuin yksi matto alle. Tuki ikkunat ja ja asenna kaksoisovi tai heitä soiton ajaksi patja tielle. Soita hiljempaa / harjoittele enemmän jazzia. Vaimenna rumpuja? TAI! räjäytä joku kova ääninen räjähde ja kuurouta tällä naapurisi, eivätpähän tiedä valittaa sitten :)
HeavyManDrummer
17.12.2005 11:59:37 (muokattu 17.12.2005 12:01:54)
Nojoo. Viritä mattoja seinille, niin että jää n. 10 cm rako seinän ja maton väliin. Laita rummuille enemmän kuin yksi matto alle. Tuki ikkunat ja ja asenna kaksoisovi tai heitä soiton ajaksi patja tielle. Soita hiljempaa / harjoittele enemmän jazzia. Vaimenna rumpuja? TAI! räjäytä joku kova ääninen räjähde ja kuurouta tällä naapurisi, eivätpähän tiedä valittaa sitten :)

Asiallisia neuvoja. Vois vähän kyllä patjoilla vuorata seiniä. jep, mutta nyt illalla soittelen ku tänään ei kerenny aamusta, ku heräsin niin myöhään ja klo on just 12 eli nyt sitten ei saa soittaa eheheh :D mutta ootappas ku klo lyö klo 15...
Lyhyestä virsi kaunis.
HeavyManDrummer
17.12.2005 12:07:15
Sattui, mutta vasta seuraavana päivänä; silmä turposi umpeen.;) Sekin sattui vasta seuraavana päivänä, kun lyötiin huuli turvoksiin ja pureksiminenkin tuntui ikävältä. Suhteellisen vähän vahinkoa kuitenkin tapahtunut suhteessa siihen että naamaan kuitenkin mätetty suht rankasti. Tyhmää touhua, ja kännistä. Yleensä taistelen verbaalisin asein, mutta (tai ehkä juuri) sen takia tulee turpaan.

On muuten hieno otsikko, "nyt meni hermot!". Hehe.=D

Joillekin sattuu ja tapahtuu, ite en oo ku yhen kerran saanu selkään :) ja se tuli niin yllätetysti se tilanne että ku oon niin rauhallinen tyyppi, etten kerenny reagoida mitenkään tilanteeseen hoho :)
Lyhyestä virsi kaunis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)