Aihe: Marshall sekoilee
1 2
Latee
22.07.2003 23:57:37
Miten tuo vehje aukaistaan että saan sen vielä kasaankin. Ottaisi huomenna hommaks puhdistaa koko vahvistin ja suihkutelle puhdistusainetta potikoihin.
Antti1
23.07.2003 00:53:31
Miten tuo vehje aukaistaan että saan sen vielä kasaankin. Ottaisi huomenna hommaks puhdistaa koko vahvistin ja suihkutelle puhdistusainetta potikoihin.

Siellä on sitten seinästä irroittamisen jälkeenkin vielä TAPPAVIA jännitteitä, joten annapa olla tovin irti, ennen kuin rupeat häsläämään mitään.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Gypsy
23.07.2003 01:18:35 (muokattu 23.07.2003 01:19:21)
joten annapa olla tovin irti, ennen kuin rupeat häsläämään mitään.

Ei kannata ruveta paljon muutenkaan häsläämään, ja sieltä pitää ottaa ne virrat pois ja jos et tiedä miten se tehään niin ÄLÄ KOSKE. Ne ei lähe töpy seinästä vetämällä. Ite muutama vuos sitten olin kiristämässä neulalla niitä putkenkantoja ja sitten ranne koski vahingossa vehkeen runkoon. (vahvistin oli ollu kokopäivän seinästä irti). No, lensin takana olevalle sohvalle perseelleni ja kaikki lihakset löi lukkoon ja vielä näpit palo oikeen viimesen päälle. Pahemminkin ois voinu käydä
Imper
23.07.2003 01:43:38

Ei kannata ruveta paljon muutenkaan häsläämään, ja sieltä pitää ottaa ne virrat pois ja jos et tiedä miten se tehään niin ÄLÄ KOSKE. Ne ei lähe töpy seinästä vetämällä. Ite muutama vuos sitten olin kiristämässä neulalla niitä putkenkantoja ja sitten ranne koski vahingossa vehkeen runkoon. (vahvistin oli ollu kokopäivän seinästä irti). No, lensin takana olevalle sohvalle perseelleni ja kaikki lihakset löi lukkoon ja vielä näpit palo oikeen viimesen päälle. Pahemminkin ois voinu käydä

Niin, no mitäpä sitä ei tekisikään rakkaan putkivahvistimensa eteen!;)
Everyone is a per-son
Latee
23.07.2003 02:58:04
No jätämpä sitten homman tekemättä kun en sähköhommista kauheasti tiedä. Noihin potikoihin ei näköjään muuten pääse käsiksi kun aukaisemalla koko vahvarin.
Insane Kane
23.07.2003 08:13:39
vetkuta hieman putkia ja paina ne kunnolla kiinni....
"Musta kuolo päähän koppaa"
madmoose
23.07.2003 09:12:08
Jos muu ei auta, kannattaa kokeilla pistää piuha efekti loopin outista in:iin. JCM:issä auttanut toimenpide, vastaavaan oireiluun.
"I'd blame someone but I've got you"
Huevos
23.07.2003 12:57:39

hmm...Tässä on yksi tyhmä ehdotus: (mulle kävi...tiedän oon ääliö)

Mulla on kitarassa EMG:n aktiivit. Ihmettelin kun vahvistimesta katos ääni ja taajuudet ihan mössöks. Olin juuri pari viikkoa sitten vaihtanut paristot aktiiveihin, joten ajattelin, et eihän se voi niissä vika olla. No, vein korjaajalle: ei mitään vikaa vahvarissa ja maksoin 30 euroo ei mistään. Ihmettelin, et missä vika vois olla ja päätin kattoa vielä kerran paristojen tehot. No, eihän niissä virtaa ollu paskaakaan. Sit tajusin, et ainaku olin irrottanu johdon kitarasta vedin sen sillai puolittain pois, et ei kuulunu ääntä, mut et virta sitten kuitenkin kului. Ja se oli tod. monta päivää putkeen ollu niin...vittu mikä ääliö.
Latee
23.07.2003 22:59:33
Contacleaneri on hyvä aine, on kokemuksia. Riittää että irroitat potikan nupin (laita vahvistin vaikka selälleen) ja suihkutat varren juureen hieman ainetta. Sitten vaan reilusti vispaamaan potikoita ees-taas eli täysille-kiinni. Ja toista toimenpide tarvittaessa.

Ok. Mutta tänään olen soitellut tuolla ihan ongelmitta. Mitähän lie eilen kiukutellut.
Jamminen
25.07.2003 18:27:29
Minulla on kanssa 2553, ja oli sama ongelma. Täytyy liittyä efektiluuppiin, kun se tosiaan korjaantuu renkkaamalla piuhoja sendissä ja returnissa, kuten joku mainitsi.
Maybe nothing matters anyway...
Latee
28.07.2003 12:12:25
Minulla on kanssa 2553, ja oli sama ongelma. Täytyy liittyä efektiluuppiin, kun se tosiaan korjaantuu renkkaamalla piuhoja sendissä ja returnissa, kuten joku mainitsi.

Kun käytin tuota putkiremontissa niin se vaihtoi samalla efektiluupista palaneen komponentin.
RawknRawl
28.07.2003 15:10:56
Alkuperäiseen kysymykseen: Huoltoon vie. Veikkaisin jonkunasteista konkkaremppaa olevan tiedossa.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)