MK73 13.12.2005 09:05:47 | |
---|
Kukas niille ne biisit tekee, vai onko se salaisuus? Siellähän ne tekijät on levynkansissa mainittu. |
salmivaara 13.12.2005 11:27:12 | |
---|
Oli kyllä aika aiheetontakin kritiikkiä.. Tiedä sitten, mitä tyypillä oli hampaankolossa. Luulin, että se arvostelee levyä eikä ulkomusiikillisia seikkoja. Kaikki eivät siihen näköjään pysty.. No lol. Onhan se aina paha paikka jos ilkeä kriitikko omaa suosikkia haukkuu. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Adama 13.12.2005 11:42:46 | |
---|
Siellähän ne tekijät on levynkansissa mainittu. No eipä oo levynkansia eikä levyjäkään. Tuotahan kuulee radiostakin ihan tarpeeksi. Heh, Tiktakin kotisivulta löytyy linkki tiktakwikiin josta saa mm tabeja heidän biiseihinsä. Nythän ollaan puuhamassa lakia joka kieltää myös tabien jakamisen joten haastaakohan Universal tulevaisuudessa tuon wikin ylläpitäjän oikeuteen. |
Toby One 13.12.2005 16:33:38 | |
---|
Öö, no missäs vaiheessa se kynnys niiden omien biisien tekoon sitten vois laskea? Sitten kun on 600.000 levyä myytynä? Ton logiikan mukaan me ei tulla koskaan kuulemaan Tiktakin omia biisejä. täyttä levyllistä tuskin koskaan. kynnys laskee siinä vaiheessa kun taidot ja usko itteensä kasvaa. |
Guitar Hero 14.12.2005 12:42:08 | |
---|
Mielestäni on aika ymmärrettävää jos ei ihan kaikki superkompit taitu ihan siinä ala-aste iässä? Eiköhän Tuuli soita kaikki rummut 100% kakkoslevyltä eteenpäin. ekalla ehkä 60%. bändin lähipiiri kertoo, että vielä ympyrää levyllä letku lehtinen (vai kuka noita nyt tuottaakaan) soitteli rumpuja sisään.. en tiedä, jatkuuko sama homma vieläkin. eihän tuuli koskaan mikään kovin kaksinen rumpali ole ollut. sibiksestäki jäi ulos; ja nyt siis puhutaan lukiosta. Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
Herra Rapu 14.12.2005 12:57:40 | |
---|
eihän tuuli koskaan mikään kovin kaksinen rumpali ole ollut. sibiksestäki jäi ulos; ja nyt siis puhutaan lukiosta. No hoho! |
nikomati 14.12.2005 13:28:07 | |
---|
bändin lähipiiri kertoo, että vielä ympyrää levyllä letku lehtinen (vai kuka noita nyt tuottaakaan) soitteli rumpuja sisään.. en tiedä, jatkuuko sama homma vieläkin. eihän tuuli koskaan mikään kovin kaksinen rumpali ole ollut. sibiksestäki jäi ulos; ja nyt siis puhutaan lukiosta. mistäs oot ton lehtis-jutun kuullu..? Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
carlos 14.12.2005 15:08:06 (muokattu 14.12.2005 15:09:35) | |
---|
No lol. Onhan se aina paha paikka jos ilkeä kriitikko omaa suosikkia haukkuu. Jos olet kyseisen artikkelin lukenut, niin luulisi sinunkin tajuavan, mitä siinä arvostellaan... Ja mitä hiton väliä sillä on, vaikka joku muu tekee ne biisit Tiktakille..? Jos bändi toimii, niin toimikoon. Silloin sillä ei mielestäni ole väliä, kuka ne biisit on tehny. EDIT: Niiku Petra jossain haastattelussa sanoi: "olisko se sitten kivaa, ku me soitettais omia biisejä, jotka on huonoja?" Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
Landola59 14.12.2005 15:09:38 | |
---|
On tosi kovaa hevii.. No paras se nyt on näistä tyttöbändeistä mitä on tullu. Jaksa mitään Indicaakaan kuunnella ku sillä laulajalla on niin sairaan kylmä ääni... Kylpä se DigDag vain on kova. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Guitar Hero 14.12.2005 20:53:48 (muokattu 14.12.2005 20:54:19) | |
---|
mistäs oot ton lehtis-jutun kuullu..? oho.. pojat ne puhuu; bändin lähipiiri juoruaa. 7-päivää materiaalia :) Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja. |
nikomati 15.12.2005 22:49:55 | |
---|
oho.. pojat ne puhuu; bändin lähipiiri juoruaa. 7-päivää materiaalia :) loistavaa Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Antti1997 15.12.2005 22:57:11 | |
---|
Uuh, huomenna Hevinkäällä keikka. Eka Tiktak-keikka mulle. 8) |
Pluto 16.12.2005 01:14:39 | |
---|
Mullekin on ihan sama kuka ne biisit tekee, kunhan bändi vaan toimii. Ja Tiktak ei toimi minulle. Ja jos nyt syitä kaivataan niin ykkösenä tulee pingotettu laulu. Vaikka tyttöjen stemmat toki ovat mahtavan kuuloisia. Dillon, you son of a bitch! |
Rakkikoira 16.12.2005 06:42:19 | |
---|
Eka Tiktak-keikka mulle. Ei kannata ottaa hirveitä paineita, vaikka on eka kerta. Tiktakin tytöt on kuitenkin ihan kilttejä ja kokeneita keikkailijoita. Itse pystyn ostamaan levyn vasta joulun jälkeen, ärsyttävää. |
Antti1997 16.12.2005 07:01:12 | |
---|
Ei kannata ottaa hirveitä paineita, vaikka on eka kerta. Tiktakin tytöt on kuitenkin ihan kilttejä ja kokeneita keikkailijoita. Mutta kyllähän se eka kerta silti jännittää, saa nyt nähdä miten käy. 8) |
Jos olet kyseisen artikkelin lukenut, niin luulisi sinunkin tajuavan, mitä siinä arvostellaan... Ja mitä hiton väliä sillä on, vaikka joku muu tekee ne biisit Tiktakille..? Jos bändi toimii, niin toimikoon. Silloin sillä ei mielestäni ole väliä, kuka ne biisit on tehny. EDIT: Niiku Petra jossain haastattelussa sanoi: "olisko se sitten kivaa, ku me soitettais omia biisejä, jotka on huonoja?" Mä ainakin arvostan sata kertaa enemmän pändiä, joka tekee itse piisinsä. Mua kiehtoo pändeissä just niiden omat hengentuotteet. Coverpändeihin kuten Tiktakiin suhtaudun täysin välinpitämättömästi. Mutjoo, elämä on laiffii. |
nikomati 16.12.2005 11:16:38 | |
---|
Mä ainakin arvostan sata kertaa enemmän pändiä, joka tekee itse piisinsä. Mua kiehtoo pändeissä just niiden omat hengentuotteet. Coverpändeihin kuten Tiktakiin suhtaudun täysin välinpitämättömästi. Mutjoo, elämä on laiffii. mielestäni tärkeintä on miten ryhmä saa kappaleistaan omanlaisiaan ja kuulostaako se hyvältä vaiko ei. Tosin itsekin arvostan enempi "omia "hengentuotteita", mutta ei tikatkin asemaan olisi ihan mikä tahansa pumppu yltänyt vaikka samoja sävellyksiä olisikin omanlaisikseen muokkaillut. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
maelstorm 16.12.2005 11:25:20 | |
---|
Mullekin on ihan sama kuka ne biisit tekee, kunhan bändi vaan toimii. playback-nauhoilla on tapana toimia. Siivet. |
Sliv 16.12.2005 11:34:51 | |
---|
playback-nauhoilla on tapana toimia. Tiktak ei soita playbackkina. (jes nyt alkaa uusi taistelu.) |
maelstorm 16.12.2005 11:38:19 (muokattu 16.12.2005 11:39:12) | |
---|
Tiktak ei soita playbackkina. (jes nyt alkaa uusi taistelu.) Ei ehkä enää, mutta entäs se järjestetty voitto aikanaan Jyrki Hit Challengessa? Aika moista miimikointia oli. Parrasvaloihin playback-bändinä Maki Kolehmaisen biisillä. "Voittonsa" jälkeen miimikoivat vielä kappaleensa toistamiseen. Ovat minulle playback-bändi vastaisuudessakin, koska siellä oli ihan oikeitakin bändejä lauteilla jotka vetivät livenä. Ja jotka taisivat vielä raukat uskoa että voittoon oli mahdollisuudet. Älkää unohtako. Siivet. |