Minulle tarjottiin muiden ostoksien oheen musakaupasta GHS:n valmistamaa Fast Fret -tököttiä. Kuulemma kielet voidellaan tällä ja pyyhitään li(i)at pois. Kuulostaa vähän Motor Upilta, onko mitään hajua tällaisen aineen toimintaperiaatteesta tai tarpeellisuudesta? Ei muuten, mutta siinä purkisa luki mm. "play faster!", mikä vähän innosti. KIFFA! |
ReBeat 16.12.2005 00:24:54 | |
---|
Mulla on purkki Fast Frettiä odottanut korkkaamista jo pitkään. Ehkä pitäis kokeilla, mutta jotenkin kitarankielten voiteleminen alkoi vaikuttaa inhalta ajatukselta. Pelottaa että kielistä jäisi sormiin sellainen ihrainen mäski joka irtoaisi sitten vain eko-Tolulla. Haluan kielten olevan kuivat. Teräsnauhat tuovat sopivaa liukkautta bendeihin jos sellaista haluaa eikä soundi ole niilläkään huono :) . Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
hjukke 16.12.2005 00:31:51 | |
---|
Ei muuten, mutta siinä purkisa luki mm. "play faster!", mikä vähän innosti. Heh. Oikeastaan fast fret on ihan hyvää tavaraa juuri kielten ja otelaudan (vaikka kaulankin) puhdistamiseen kaikesta mäskistä, kunhan tosiaan pyyhkii suurimmat pois. Nopeudesta en tiedä ;)
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Aki 16.12.2005 01:57:53 | |
---|
Se liukastaa kieliä hiukan, joten tahmeus vähenee -> itselle ainakin mukavampi soittofiilis. Se jättää pienenpienen suojakerroksen, jolloin ökkö ei tartu kieliin yhtä helposti. Dunlop String Cleaner 65 tekee samaa. Samaa väitettä soveltaen Elixireillä soittaa nopeammin. FastFret tekee hieman Elixir-tyylistä tuntumaa kieliin. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |