Aihe: käytettyjä soittimia
1
jalppa_87
14.12.2005 12:09:06
eli mistäs voisi netistä lähteä etsiskelemään noita käytettyjä syntikoita.. huuto.net ja m.net:in tori ovat jo tuttuja paikkoja mutta mistäs muualta.. ja painottaisin tuota KÄYTETTYNÄ..
se joka ei tiedä mitään mutta tietää ettei tiedä mitään tietää enemmän kuin se joka ei tiedä mitään eikä tiedä ettei tiedä mitään...
Adawolf
14.12.2005 14:41:08
eli mistäs voisi netistä lähteä etsiskelemään noita käytettyjä syntikoita.. huuto.net ja m.net:in tori ovat jo tuttuja paikkoja mutta mistäs muualta.. ja painottaisin tuota KÄYTETTYNÄ..

Joskus saattaa keltaisessa pörssissä näkyä jotain, mutta usein ne ovat jo noilla mainitsemillasi sivuilla.

www.vendolin.se
Tuolta löysin oman Triton Rackkini todella halvalla.
Kannattaa tietysti mainita jo mahdollisen kaupan hieronnan alussa, että olet suomesta jne., ettei tule mitään komplikaatioita myöhemmässä vaiheessa (jos satutte keskustelemaan ruotsiksi)

www.blocket.se
Ja tuo on muuten aika saman tapainen, kuin meikäläinen keltainen pörssi.
Eli muutakin kuin pelkkää musakamaa myynnissä.
Bring me my kebab.
teroyk
14.12.2005 15:17:36
www.vendolin.se

Hitto, tuoltahan löytyy Andromeda käytettynä.
http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?annonceid=3749919
Uskallus ei vain riitä tilaamaan tuon hintaluokan vehjettä käytettynä.
Joten siinä jollekkin 14000kruununulla Andromeda.
Windreaper
14.12.2005 21:45:54
Hitto, tuoltahan löytyy Andromeda käytettynä.
http://www.annonsdirekt.se/asp/soegning/detail2.asp?annonceid=3749919
Uskallus ei vain riitä tilaamaan tuon hintaluokan vehjettä käytettynä.
Joten siinä jollekkin 14000kruununulla Andromeda.

Ruotsin poijat ovat keskimäärin yhtä reilua sakkia, kuin suomalaisetkin. Tuokin on sitä paitsi jotain 1540e. Ottaen huomioon, että vastaava on T-Kaubassa 2222e, niin ei tuo ihan uskomaton diili ole. Yhtä lukuun ottamatta kaikki ostamani käytetyt synat (jotain puolisen tusinaa) ovat tulleet Ruotsista. En ole toistaiseksi joutunut kusetetuksi.
docj
15.12.2005 19:28:42 (muokattu 15.12.2005 19:29:16)
Olen itsekin Andromedaa jostain syystä harkinnut hankkivani. Mutta, kuten sanottu, tuollaisen investoinnin tekeminen sokeasti netin kautta käytettynä voi olla hieman arveluttavaa. Ja Suomesta käytettyä Andromedaa voi olla turha odottaa löytävänsä... Lisäksi Thomannin kolmen vuoden takuustakaan ei ainakaan haittaa ole.

Varsin suosittu käytettyjen laitteiden myyntipalsta on näemmä myös saksalainen Ebay - ebay.de, jossa hintataso on kaikkeen muuhun nähden useimmissa tapauksissa melko edullinen.
Windreaper
15.12.2005 22:18:33
Mutta, kuten sanottu, tuollaisen investoinnin tekeminen sokeasti netin kautta käytettynä voi olla hieman arveluttavaa.

Terve järki on näissä kaupantekohommissa ihan paikallaan. Rahaa ei todellakaan kannata lähettää ennen kuin tietää kenen kanssa on tekemisissä, teki kauppaa sitten Suomessa tai ulkomailla. Varsinkin saksan ebayssa tuntuu olevan käytäntönä rahat tilille ja paketti postiin. Jos tämä ei sovi, niin silloin täytyy tyytyä siihen valikoimaan, mitä kotimaasta löytyy - tai ostaa uutena. Tietenkin on olemassa kaikenlaisia välityspalveluita, kuten escrow, jos haluaa olla 100% varma, ettei kusetusta tapahdu (ellei erehdy kirjautumaan feikkisaitille ;).

Olen ostellut tavaraa pikkustudioista, ebayn kautta ja suoraan. Kaveri lähettää postia studion osoitteesta ja vastaa studion numerosta, niin kyllä ainakin allekirjoittanut on siinä vaiheessa uskaltanut lähettää suurempiakin summia etukäteen. Tietynasteinen perusluottamus on kaupanteossa välttämätöntä. Toisaalta jos kaverista ei ole mitään tietoa hotmail-osoitteen lisäksi ja maksutavaksi käy vain Western Union, niin siinä vaiheessa hälytyskellojen pitäisi jo soida.
Adawolf
15.12.2005 22:59:22 (muokattu 15.12.2005 23:00:34)
Olen ostellut tavaraa pikkustudioista, ebayn kautta ja suoraan. Kaveri lähettää postia studion osoitteesta ja vastaa studion numerosta, niin kyllä ainakin allekirjoittanut on siinä vaiheessa uskaltanut lähettää suurempiakin summia etukäteen.

Itekkin sain tuon oman Triton Rackin juuri yhdeltä ruotsalaiselta pikkustudiolta sen vendolinen kautta.
Ja luulis vois luulla, että pelkästään studiokäytössä olevat soittimet olis aika timanttikunnossa.
Bring me my kebab.
teroyk
16.12.2005 13:47:06 (muokattu 16.12.2005 13:47:55)
Ruotsin poijat ovat keskimäärin yhtä reilua sakkia, kuin suomalaisetkin. Tuokin on sitä paitsi jotain 1540e. Ottaen huomioon, että vastaava on T-Kaubassa 2222e, niin ei tuo ihan uskomaton diili ole.

Niin no empä minä sitä uskomattomaksi väittänytkään, muutenhan minä olisin pistänyt jonkun (itseni) hakemaan minulle, mutta jos jollakin se hankinta on 682 eurosta kiinni, niin ostamaan. Ja kyllä ne ruotsalaisetkin tinkimisen päälle ymmärtävät.
hanipai
16.12.2005 14:16:23 (muokattu 16.12.2005 14:16:48)
Niin no empä minä sitä uskomattomaksi väittänytkään, muutenhan minä olisin pistänyt jonkun (itseni) hakemaan minulle, mutta jos jollakin se hankinta on 682 eurosta kiinni, niin ostamaan. Ja kyllä ne ruotsalaisetkin tinkimisen päälle ymmärtävät.

Ihan normaali hinnanalennus se 30% pois uuden hinnasta. Kun noita on harvoin tarjolla, niin tuskin hirveesti tosta tinkii ellei oo kiire saada joululahjoja :)
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! II "One day I realized I was spending far too
Adawolf
16.12.2005 17:44:25
Ihan normaali hinnanalennus se 30% pois uuden hinnasta. Kun noita on harvoin tarjolla, niin tuskin hirveesti tosta tinkii ellei oo kiire saada joululahjoja :)

Vaikka kyllä yleensä saa tuon hintaluokan vehkeestä aika hyvöt tinkaukset ;>
Mutta riippu tietysti myyjästä.
Bring me my kebab.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)