Incarnation 01.12.2005 16:52:48 | |
---|
Joten sanokaapas mielipiteitä, että tekeekö tolla sweet 15 combolla mitään treenikämppä käytössä? soitetaan aina treeneissä suhteellisen kovaa, joten olen miettinyt, että riittääkö tuossa combossa potku sellaiseen käyttöön. Riittää. Ite käytän treenikämpällä ja piisaa, vaikka ei volaa niin kauheasti reserviin jääkään. "Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime |
Jesus Muerte 02.12.2005 16:43:30 | |
---|
|
seak 12.12.2005 12:36:30 | |
---|
Mitenkäs, onko arvon kanssa-warwickisteilla kokemusta warren kaapeista? Tuossa vuodenvaihteen jälkeen olisi tarkoitus pistää kaappipolitiikka uusiksi muodossa 1*15"+4*10" ja toistaiseksi kiikarissa on ollut nämä: http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/177/w_410_pro.phtml http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/154/177/w_115_pro.phtml Tunnustaako kukaan testanneensa? Hephep, tunnustan! Kävin lauantaina soittelemassa kahden 410 Pron läpi ProTube IX:llä. Styrkkarin päädyin ostamaan kun oli niin hyvä tarjous etten voinut jättää kenenkään muun vietäväksi, kaappeihin ei ollut toistaiseksi varaa mutta meinasin parittaa tuon nupin kahden 410 Pron kanssa. Mun korvissa nyt tunnetusti - hienoa aforismia hieman mukaillakseni - virtaa kusi ja paska tekee patoa, mutta musta soundasi oikein hyvältä noi kaapit. Ainakin mun pörinää + kolinaa -soundiin sopivat kuin lusikka riisipuuroon. Sekin kyllä saattaa vaikuttaa, että olen soittanut nyt vuoden Hartken 4x10 VX:llä, sen jälkeen jopa pahvilaatikosta löytää yllättävän hyvää soundia. |
sumerland_ 12.12.2005 15:02:26 | |
---|
Aijai aijai, tänään lähti heräteostoksena kaupan hyllyltä mukaan Warwick Thumb '93 oikein viidellä kielellä. Protube IX on tietty ollut nurkassa jo iät ja ajat, mutta senhän voisi pikkuhiljaa myydäkin (ks. tori :)). |
Kieppi 12.12.2005 15:04:20 | |
---|
Aijai aijai, tänään lähti heräteostoksena kaupan hyllyltä mukaan Warwick Thumb '93 oikein viidellä kielellä. Protube IX on tietty ollut nurkassa jo iät ja ajat, mutta senhän voisi pikkuhiljaa myydäkin (ks. tori :)). Hoho, mäkin testasin sitä tänään, ei hassumpi peli todellakaan! Onnea! |
Ihme Basisti 14.12.2005 21:08:24 | |
---|
Dodiin, nyt voin liittyä itekin Warwick-klubiin o/. Eli kyseinen Warsi on siis '05 Corvette Double Buck. Eipähän tarttee enää bassoja vaihella, nimittäin nyt löyty just semmonen mistä tykkään; helvetin hyvä soittaa, tukeva soundi ja _paljon_ säätövaraa. Ja natural finish sopii viel perkeleen hienosti mustiin vaatteisiin :). Ainut "vika", minkä oon tähän mennessä löytänyt, on pienoinen kaulapainoisuus, mutta sepä tarkoittaa vaan lisää säätämistä. Tämmönen basistin retku |
Kaake 14.12.2005 21:22:11 | |
---|
No väärinhän se meni. |
Tana 15.12.2005 15:11:02 | |
---|
Dodiin, nyt voin liittyä itekin Warwick-klubiin o/. Eli kyseinen Warsi on siis '05 Corvette Double Buck. Eipähän tarttee enää bassoja vaihella, nimittäin nyt löyty just semmonen mistä tykkään; helvetin hyvä soittaa, tukeva soundi ja _paljon_ säätövaraa. Ja natural finish sopii viel perkeleen hienosti mustiin vaatteisiin :). Ainut "vika", minkä oon tähän mennessä löytänyt, on pienoinen kaulapainoisuus, mutta sepä tarkoittaa vaan lisää säätämistä. Bassosta sitten kuvia esille! Bookayasha! |
M.Hanski 15.12.2005 15:17:47 (muokattu 15.12.2005 15:18:20) | |
---|
"Ja nyt tungette ne s**tanan sähköopas-supergalvanoitu-putkivaffarin-impendanssi-keinokuorma-mummonsukka-ensiökäämi-yliteho-aliajettu-insinöörikeskustelunne sinne oman topiccinsa alle, ei tommosta voi lukea ilman hedaria." - Wasara |
Ihme Basisti 15.12.2005 16:19:11 | |
---|
Bassosta sitten kuvia esille! Kuin oliskin kamera :(. Mut hei, nyt äsken kun vahasin ton bodyn, niin huomasin et tuli todella mukavan tuntuseks ja mietin et pystyiskö tota samaa tököttiä laittaa tohon ovangkol -kaulaan? On nimittäin aika nihkeän tuntunen toi kaula. Tämmönen basistin retku |
sumerland_ 15.12.2005 18:28:30 (muokattu 15.12.2005 18:29:16) | |
---|
-- Corvette Double Buck -- helvetin hyvä soittaa, tukeva soundi ja _paljon_ säätövaraa. -- Kävin tänään testailemassa samantyyppistä Musamaailmassa, ja taitaa olla meikäläisenkin seuraava hankinta. Kaksi humbuckeria ja about miljoona potikkaa ja kytkintä antaa uskomattoman valikoiman soundeja. Omasta taitaa sitten tulla nauhaton, kun sellainen on ollut hankintalistalla jo kauan. :) Ei kellään sattuis olemaan kuvia saarnirunkoisista (Ash) Warwickeista high polish -maalilla? Esim. Turquoise blue kiinnostais. |
Kieppi 15.12.2005 20:14:02 | |
---|
...pystyiskö tota samaa tököttiä laittaa tohon ovangkol -kaulaan? On nimittäin aika nihkeän tuntunen toi kaula. Kyllä mä olen ainakin ihan surutta laittanut. |
Ihme Basisti 15.12.2005 20:38:05 | |
---|
Kyllä mä olen ainakin ihan surutta laittanut. Joo nyt laitoin minäkin ja kaulalla hyppiminen helpottu huomattavasti. Kiitosta vaan neuvosta! |
kouranka 15.12.2005 21:02:05 | |
---|
Mites tuon Wenge-kaulan laitto tökötillä? Nyt herkutellaa! |
Jesus Muerte 15.12.2005 21:30:42 | |
---|
Mites tuon Wenge-kaulan laitto tökötillä? Warwickin bassomanuaaleissahan tuumataan, että kaulaa ei tarvitsisi käsitellä erikseen millään aineilla, vaan että soittaessa siihen tarttuu käsistä tarpeeksi kosteutta. Jos sitä kuitenkin haluaa käsitellä, Warwick suosittelee käyttämään otelautaöljyjä. Mutta hankala kuvitella, että se siitä vahastakaan pilalle menisi, kunhan pysyy kohtuudessa. |
Jesus Muerte 15.12.2005 21:33:23 (muokattu 15.12.2005 21:35:29) | |
---|
Niin muuten, mullahan on tuossa Thumbissa myös ovankgol-kaula, eikä tuo minusta mitään käsittelyä ole koskaan kaivannut. Nopein kaula millä olen ikinä soittanut ihan pakasta vedettynä. Näissäkin on varmaan kuitenkin bassokohtaisia vaihteluita, soittajan omista mieltymyksistä puhumattakaan. Edit: Nyt kun vielä kädellä kokeillen vertasin runkoa ja kaulaa, jotka siis molemmat ovat samaa ovangkolia, tuo vahattu runko tuntuu käteen PALJON nihkeämmältä. Eli en oikeastaan ymmärrä miten se kaulan vahaaminen sitä soittoa helpottaa. Mutta mää oonkin vaan mää. |
Kieppi 15.12.2005 21:35:24 | |
---|
Mites tuon Wenge-kaulan laitto tökötillä? Olen mä mun Fortressin wenge-kaulaankin sitä silloin tällöin sipaissut. |
Edit: Nyt kun vielä kädellä kokeillen vertasin runkoa ja kaulaa, jotka siis molemmat ovat samaa ovangkolia, tuo vahattu runko tuntuu käteen PALJON nihkeämmältä. Eli en oikeastaan ymmärrä miten se kaulan vahaaminen sitä soittoa helpottaa. Mutta mää oonkin vaan mää. Mun mielestä just toistepäin. Mut mää oonkin vaan mää. Oliks sul hikiset tms. likaset kädet kun sitä pintaa hivelit? |
pardy 19.12.2005 22:35:08 | |
---|
|
Kieppi 19.12.2005 23:11:11 | |
---|
|