BigPapa 15.12.2005 21:59:50 | |
---|
Kenellä muilla on tuo Limited Edition Les Paul.Tiedän että niitä on muitakin suomessa.Onko Muusikoiden.nettiläisillä ja millaisia kokemuksia kyseisestä vermeestä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
fox 15.12.2005 22:07:03 | |
---|
Kenellä muilla on tuo Limited Edition Les Paul.Tiedän että niitä on muitakin suomessa.Onko Muusikoiden.nettiläisillä ja millaisia kokemuksia kyseisestä vermeestä. Mulla on yks moinen.. ;) Eliten kannella ja helmiäis-otelautamerkeillä. Ei siis pearloid- vaan ihan aitoo kamaa. Ihan on OK peli, tosin mun yksilössä on sellasta "luonnollista kulumaa" vallankin bodyn takana, wormingia ja naarmuja, kas, on sillä soiteltu.. Etumikki on nykyään ihan oikee vm. 1971 PAF.. Tallamikki on se alkuperäinen, mutta on nykyään slot-top mikkikuorilla. Potikat vaihdettu, siin on nykyisin 3 nostopotikkaa. Perus-Standardi, käytökseltään ja soitettavuudeltaan.. Tykkään.. |
BigPapa 15.12.2005 22:14:06 (muokattu 15.12.2005 22:16:37) | |
---|
Mulla on yks moinen.. ;) Eliten kannella ja helmiäis-otelautamerkeillä. Ei siis pearloid- vaan ihan aitoo kamaa. Ihan on OK peli, tosin mun yksilössä on sellasta "luonnollista kulumaa" vallankin bodyn takana, wormingia ja naarmuja, kas, on sillä soiteltu.. Etumikki on nykyään ihan oikee vm. 1971 PAF.. Tallamikki on se alkuperäinen, mutta on nykyään slot-top mikkikuorilla. Potikat vaihdettu, siin on nykyisin 3 nostopotikkaa. Perus-Standardi, käytökseltään ja soitettavuudeltaan.. Tykkään.. Siis "Shaw PAF" se toinen,onko ebony otelauta? Tim Shaw of Gibson at the time designed reissue PAFs for them which sound very good and have come to be known as "Shaw PAFs" in the collector community. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Siis "Shaw PAF" se toinen,onko ebony otelauta?. Ei oo, sitte oliskin täysin Eliten spekseillä.. ;) Ihan rsw lauta on. |
BigPapa 15.12.2005 22:23:28 (muokattu 15.12.2005 22:26:07) | |
---|
Ei oo, sitte oliskin täysin Eliten spekseillä.. ;) Ihan rsw lauta on. Kaula kolmesta palasta?Mulla on sellainen nasta Tobacco Bursti.Mikä numero,se neljänumeroinen,sen varsinaisen sarjiksen alla? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
fox 15.12.2005 22:42:03 | |
---|
Kaula kolmesta palasta?Mulla on sellainen nasta Tobacco Bursti.Mikä numero,se neljänumeroinen,sen varsinaisen sarjiksen alla? 1-palamahonkikaula.. Mun oli muistaakseni vähä vanhempi kuin sun, siit joskus viesteiltiin.. 0614 Cherryburst, ja quiltti- eli mylpyräloimulla.. |
BigPapa 15.12.2005 23:06:43 (muokattu 15.12.2005 23:07:18) | |
---|
1-palamahonkikaula.. Mun oli muistaakseni vähä vanhempi kuin sun, siit joskus viesteiltiin.. 0614 Cherryburst, ja quiltti- eli mylpyräloimulla.. On joo ,mulla on 0940 jos oikein katsoin. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |