Super-Jari 15.12.2005 15:19:44 | |
---|
No, minun mielestä se on täysin naurettavaa, samoin käsilaukut sun muut tavarat mitä alkaa nykyään pojilla näkyä. Jonneaaroistumis-ilmiö. :) Eikö sulla ole pitkä tukka? |
Jööhannes 15.12.2005 16:10:18 | |
---|
Eikö sulla ole pitkä tukka? On, mutta se on eri asia. :) Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi! |
On, mutta se on eri asia. :) Tokihan perustelet, eikös juu? |
Jööhannes 15.12.2005 17:27:28 | |
---|
Tokihan perustelet, eikös juu? Hiusten kasvu on luonnollinen ilmiö. Meikkaus on taas keinotekoinen yritys tehdä itsestään "hyvännäköinen", ja se on äijiltä pelleilyä. Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi! |
Super-Jari 15.12.2005 17:41:38 | |
---|
Hiusten kasvu on luonnollinen ilmiö. Meikkaus on taas keinotekoinen yritys tehdä itsestään "hyvännäköinen", ja se on äijiltä pelleilyä. Samoin kynsien kasvu. Etkai vain leikkaa niitä neitimäisesti? |
Jööhannes 15.12.2005 18:02:27 | |
---|
Samoin kynsien kasvu. Etkai vain leikkaa niitä neitimäisesti? En koskaan ole leikannut enkä koskaan tule leikkaamaan! Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi! |
saha 15.12.2005 20:49:31 | |
---|
Samoin kynsien kasvu. Etkai vain leikkaa niitä neitimäisesti? Itse murjon ne kivellä paskaksi ja sitten rälläkkällä hiomaterän avulla tasotan. >-)))> #2 Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu |
tähtivaeltaja 15.12.2005 23:06:24 | |
---|
Itse murjon ne kivellä paskaksi ja sitten rälläkkällä hiomaterän avulla tasotan. jeesus mikä Neiti. Kynnet kuluvat työtä tehdessä. Tai skittaa soittaessa. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Pelsi 15.12.2005 23:37:38 | |
---|
jeesus mikä Neiti. Kynnet kuluvat työtä tehdessä. Tai skittaa soittaessa. Tai persettä raapiessa. Vastaus alkup. kysymykseen: En. Juu heh... |
tigrushka 16.12.2005 06:39:01 | |
---|
Mikä on kajaali? "Oikea" kajal on mustaa jauhoa jota levitetään tikulla ripsien sisäpuolelle, mutta myös kajalkyniä on olemassa ja niitä saa eri värisinä. Kajal tunnetaan myös nimellä kohl tai khol. I got stripes ^..^ |
rheinone 17.12.2005 01:01:27 | |
---|
Se nyt vielä puuttuis että rockenroul-kuteiden takia tulis turpaan... Elämässä on tullu turpiin niin monessa yhteydessä... All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Blues_lad 24.12.2005 14:42:49 | |
---|
Letistä vittuillaan kun on kuulemma pidempi kun jonkun vaimolla. Oon aina sanonu takas että kannattais tarkistaa sukupuoli ennenkun menee naimisiin. Kaikkia kajaali pellejä oon bruukannu vetää kuonoon ihan vaan varmistukseksi. -Alussa luulin kuolleeni mutta huomasin vain olevan lopun alkua edeltävä onnettumuus- B_L- |
HailFall 24.12.2005 23:21:42 | |
---|
Hoh. Antaa poikien meikata, jos niitä sattuu huvittamaan... minä en ymmärrä sitä asennetta, että kitistään heti kun jollakin on vähän ns. "erilainen" (ehh... miten tuon nyt haluaa tulkita) tyyli. En ole vielä saanut turpaan keltään, mutta valitusta ja haukkumista olen kuullut. Ei minulla kovin erikoiset ryysyt ole, tällaiset raskaamman musiikin ystäville kohtalaisen tyypilliset. |
-Cale 25.12.2005 15:13:57 | |
---|
mitä vikaa jos poika (?) käyttää kajaalia? ei mun mielestä mitään.... useimmille pojille jopa sopii kajaali... :) Näin on, vaikka en ite käytä mutta on jo harkinta-asteella. |
Leper Messiah 25.12.2005 18:09:44 | |
---|
enoo. mut en oo minkään muunkaan takia. |
Ocra 25.12.2005 19:42:53 | |
---|
Tulipa ohimennen käveltyä baariin päin kaverin kanssa eräässä kaupungissa missä amis-kulttuurin edustajiin törmäsi hyvinkin herkästi, kuten tälläkin kertaa. Kun siinä vielä sitten oli vaatteet mustat ja kajaaliakin silmissä, niin eihän se Lynx-takkilaisia miellyttänyt yhtään. Perään tuli huutelua ja haistattelua. Oli kai huono päivä, varmaan kaasari menny Corollasta rikki. Ja tappeluhan siinä ois syntynyt jos oltais lähdetty takaisin haastelemaan. Mutta me lähettiin katteleen tytsyjä eikä alennuttu sanoon mitään, lähinnä naurettiin niille. Hmmm aivan kuin jossain heidän yläpuolellaan olisi välkkynyt teksti "These guys are not gonna score tonight" "If it weren't for electricity we'd all be watching television by candlelight."
-George Gobol. |
Rumpali Rölli 26.12.2005 00:28:01 | |
---|
En koskaan ole leikannut enkä koskaan tule leikkaamaan! Tosimies puree hampaat lyhykäiseksi. Oravat valtaa maailman. |
Rumpali Rölli 26.12.2005 00:32:00 | |
---|
Mutta minä peloitan pois pieniä koiria ja lapsia. No eiii.. On tuossa nyt jotain sanaharkkaa joku järjestänyt, mutta samantien ovat kaverinsa raahanneet poikkeen. Se on aina se joku pakko tulla vinoilemaan meille mustaan pukeutuville. Aina tulee että: saatananpalvoja, vitun satanisti, kirkkojen polttaja, perkeleen hevari, miks vitussa pukeudut noin tyhmästi. Oravat valtaa maailman. |
Spiralmind 29.12.2005 22:48:06 | |
---|
En oo ottanu turpaani vaatteiden takia. I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
-Kitaristi- 30.12.2005 14:58:11 | |
---|
En oo, mutta oon vetäny turpaan vaatteiden takia. Joo vittu joo, tiiäkkö? Sää tiiät mut sää et tiiä. |