Aihe: Line6Ax212 ja Alesis midiverb IV
1
Diabolicum
15.12.2005 13:14:43

Nyt kun tuon Line6:n hankin niin kuinka tuon Alesiksen kanssa toimisin.Toiset kun sanoo että ei kannata käyttää digivehkeitä peräkkäin jnejne.Efektilooppia ei ko. vehkeessä ole.Muutamat hyvät saundit on piilossa Alesiksessa mutta ei oikein tunnu toimivan Line6:n edessä.
Se riippuu kastikkeesta....
Juzzu
15.12.2005 13:34:54
AX2:n ainut iso moka on luupin puute. Jarmo Saari moiseen on omansa teettänyt. Voithan kysellä jos saisit jossain itsellesi moisen teetettyä myöskin.
Velli
15.12.2005 14:26:13
AX:n ainut iso moka on sen olemassaolo ;). Omistin kyseisen pömpelin puoli vuotta ja ne olivat elämäni synkimpiä aikoja. Sitten eräänä päivänä löysin Marshall JCM 800:n ja tieni kohti valoa ja parempaa elämää alkoi välittömästi. Toinen vaihtoehto on tietysti että en vaan osannut...

Juu, ei mulla mitään topiciin liittyvää tässä sitten ollutkaan.
Juzzu
15.12.2005 14:30:04
AX:n ainut iso moka on sen olemassaolo ;). Omistin kyseisen pömpelin puoli vuotta ja ne olivat elämäni synkimpiä aikoja. Sitten eräänä päivänä löysin Marshall JCM 800:n ja tieni kohti valoa ja parempaa elämää alkoi välittömästi. Toinen vaihtoehto on tietysti että en vaan osannut...

Juu, ei mulla mitään topiciin liittyvää tässä sitten ollutkaan.

Kiitos tästä kuitenkin
Juzzu
15.12.2005 15:31:41
Vielä kun pääsee ruuvaamaan nuo ison vola saundit niin vola.

Jep, niitä joutuu vähän säätää. Mä oon tosiaan tehnyt kuitenkin vain sillei, että säädän siitä "all-masterista" jolla voi EQ:ttaa kaikki soundit kerralla. Tuosta samasta oon säätänyt myös master volan pysyvästi -50:iin, kun muuten tuo o niin pirun äänekäs peli.

Oon säätänyt kotisoundit sillei että all-EQ:t on kaikki nollassa eli ei nosta eikä laske mitään -> reeneissä mulle o riittänyt kun sitten laskee treblejä jonnekin -10...-25, alapäät ja keskialueet tulee ihan tarpeeks mukavasti kotisoundeillakin.
Diabolicum
15.12.2005 16:17:22

Meinaatko all-eq:lla tuota global eq:ta? Itse kun sain vahvarin niin ekaksi resetoin suoraan koko härvelin ja aloitin ihan alusta kaikki.Ekaksi Global Tone controls:t nollille.sitten säädin guitar inputin ja sitten master volumen sopivaksi. sitte vain saundeja ruuvaileen.Siinäpä sitä meneekin sitte aikaa,ku kokeilee läpi vahvistin+distortion+cabinet yhdistelmiä ja lisää niihin sitten hieman mausteita delaylla ja reverbilla :)

Ja voi tietty postata omia hiuppusoundeja jos haluaa niin mielelläni voisin kokeilla.
Se riippuu kastikkeesta....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)