Aihe: Ibanezille koteloa?
1
Kivivuori
22.07.2003 22:34:25
Minkälaista koteloa suosittelette Ibanezin Rg 1527 kepille. Sellainen olisi tulossa ja pitäisi tietenkin saada pysymään ehjänä kuljetusten ajan. Hintakin olisi hyvä pysyä 100 euron rajoilla.
Ja jos joku kertoisi hyvän linkin missä näistä koteloista olisi kuvia.
Muzik Rules!
LaXu
22.07.2003 22:49:29 (muokattu 22.07.2003 22:49:50)
Ibanezilta löytyy varta vasten RG:lle tarkoitettu kotelo, W50RG. Hinta oli Thomannilla 85€ joten tokkopa se täällä Suomessa on kamalasti kalliimpi.

http://www.ibanez.co.jp/world/accessory/case/cases.html
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Kivivuori
22.07.2003 23:15:07
Thanks!

Kyllähän mä ton casen tiesin jo, mut ajattelin et hinta on aika karmee kun on Ibanezin oma laukku. Mutta ei tuo nyt niin hintava olekaan.
Hintaa en nyt mistään saanut käsiini paljon se Suomessa maksaa, mutta pitää olmeisesti pirauttaa Levytukkuun.
Muzik Rules!
Velli
23.07.2003 00:59:59
Jännä juttu muuten että tuo W50RG on kalliimpi kuin M100C. Mulla on pari ibanezin laukkua, joista toinen näyttää aivan tuolta W50RG:ltä ja toinen M100C:ltä. En ole varma ovatko ne noi, mutta oletetaan nyt leikisti että ovat =). Tuo M100C tuntuu jotenkin paljon tukevammalta. Siinä on perhoslukot ja kaikki. Tosin tuo kovapuristemuovi on loppujen lopuksi aika heppoista tavaraa. Kaveri käveli kerran laukun ohi sen ollessa lattialla ja osui samalla yhteen perhoslukkoon joka nappasi palan puristemuovia mukaansa lähtiessään irti! Onneksi sain sen pikaliimalla takaisin kiinni, mutta nykyään sen kanssa täytyy olla varovainen ettei lähde toiste irti.

Omistan myös yhden flight casen ja sen perusteella suosittelenkin ostamaan heti kunnon flight casen jossa on alumiiniset vahvennukset reunoilla ja kulmissa. Saa potkia miten lystää ja jalkaan vain tulee kipeää.
Fortune
23.07.2003 07:25:36
Tosin tuo kovapuristemuovi on loppujen lopuksi aika heppoista tavaraa. Kaveri käveli kerran laukun ohi sen ollessa lattialla ja osui samalla yhteen perhoslukkoon joka nappasi palan puristemuovia mukaansa lähtiessään irti! Onneksi sain sen pikaliimalla takaisin kiinni, mutta nykyään sen kanssa täytyy olla varovainen ettei lähde toiste irti.

Hmm, itselläni oli juuri tuo M100C-laukku 4 vuoden ajan ja kyllä se kyytiä sai eikä nirhaumia kummempia tullut koskaan. Hyvä laukku ja sisustakin on muotoontehty RG:lle.

Omistan myös yhden flight casen ja sen perusteella suosittelenkin ostamaan heti kunnon flight casen jossa on alumiiniset vahvennukset reunoilla ja kulmissa. Saa potkia miten lystää ja jalkaan vain tulee kipeää.

Toki flightcase on aika ankea, jos roudaa julkisilla liikennevälineillä, painoa nimittäin löytyy.
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
Velli
23.07.2003 09:39:02
Hmm, itselläni oli juuri tuo M100C-laukku 4 vuoden ajan ja kyllä se kyytiä sai eikä nirhaumia kummempia tullut koskaan. Hyvä laukku ja sisustakin on muotoontehty RG:lle.

Muistin juuri että siihen mun laukkuun on jostain tullut pienehkö halkeamakin. En tiedä mistä. Luulenpa muuten että tuo kovapuristemuovi ei kestä kovin hyvin kylmääkään. Se varmaan halkeaa aika helposti jos sen kanssa on hetken pakkasessa ja sen jälkeen kolahtaa jonnekin...

Toki flightcase on aika ankea, jos roudaa julkisilla liikennevälineillä, painoa nimittäin löytyy.

Joo, sellaisilla matkoilla, joilla se pitää itse kantaa koko matkan, se olis kyllä huono roudattava. Mutta jos auton kyytiin heittää esim. peräkärrylle tai takakonttiin, niin sitten kyllä flight case.
Fortune
23.07.2003 09:45:21
Muistin juuri että siihen mun laukkuun on jostain tullut pienehkö halkeamakin. En tiedä mistä. Luulenpa muuten että tuo kovapuristemuovi ei kestä kovin hyvin kylmääkään. Se varmaan halkeaa aika helposti jos sen kanssa on hetken pakkasessa ja sen jälkeen kolahtaa jonnekin...

Minun entinen keissini (myin RG:n mukana viime viikolla) oli sitten liian hyvä yksilö :) Sitä ei todellakaan tullut aina pidettyä pakkasellakaan sievästi, mutta kesti kuin unelma.

Tuurihaukka olen ma.
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
pimp
23.07.2003 12:04:43
Itselläni on RG:ssä Levytukusta ostettu bespecon muovinen keissi. Hyvin on kestänyt monet lentokonematkat sun muut. Lentokoneeseen nuo kyllä taitaa mennä käsinkannettuna useimmiten... mutta kuitenkin. Hyvin on toiminut.
hyvää kesää, anna pesää
Boge
23.07.2003 12:06:25
no levytukkuun kun astelet niin varmasti löytävät sopivan laukun sun ibarille, vaikka ei ibanezin oma laukku olisikaan ja hintakin pysyy alle 100e, itse ainakin sain.
Jabe
23.07.2003 13:20:29

Minullakin on yksi Levytukusta ostettu besbecon RG -case. Hyvin on kestänyt jo monta vuotta. Voin suositella.

Sitten mulla on toinen Ibanezin USA:lainen hardcase, joka kesti n. 10 vuotta, ennekuin hajosi vähän liitoksistaan. Käytin sen Huttusella korjattavana, ja nysse on taas ihan hyvä. Pidän sen varalla, kun kuitenkin joskus hankin taas toisen RG:n tai PGM:n.
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)