Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Seether (aiemmin "Nickelback? Creed? Nirvana? Mikä helvetti?")
1 2
Khassera
12.12.2005 20:40:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen googlettanut, olen letssingittänyt, olen melkein soittanut ristellille ja kysynyt että mikä perkele teillä soi sielä radiossa.
Biisihän menee "because that's all that I am to you" kertosäkeessä, ei hajuakaan nimestä, olisi mahtavaa tietää artisti.
 
"Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian
Antsa
12.12.2005 20:41:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seether?
 
We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold...
maple
12.12.2005 20:49:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seether: remedy?
you'll be the death of me...
 
"Life's a grave, dig it."
Exhausted
12.12.2005 21:57:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän se ole tuo. Ihan mukava groove kertsissä.
Landola59
12.12.2005 22:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dää dää remdey dää dää remedy. Ei kyllä iske minuun. Kaupallinen biisi, mutta eiköhän sitä ole haettukki.
 
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Kanjonit
12.12.2005 22:37:00 (muokattu 12.12.2005 22:42:51)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ettei olis Bleak kuitenkin?
 
Edit: Kappale on nimeltään Play. Tuolla on klippi kuultavissa
http://www.myspace.com/bleakmusic
 
Silhuetti
Röytäen olisit jo perillä.
Demostuodio: Silhuetti - Peili ja minä
Hetfield
12.12.2005 22:39:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seether: remedy
 
Jepjep, itellekkin tuli heti ekana mieleen Nirvana... Ihan ok biisi.
 
Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!!
Landola59
12.12.2005 22:42:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bleak
 
niin! Minuaki tuo bändin nimi vähä ihmetytti, mutta onko siitä olemassa coveriversio eli toinenki versio?
 
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Uli Con Carne
13.12.2005 01:10:03 (muokattu 13.12.2005 01:10:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bleak se on, ihan suomalaista osastoa, bändin eka virallinen sinkku. www.bleakmusic.com
 
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
kid ego
13.12.2005 04:20:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bleak se on, ihan suomalaista osastoa, bändin eka virallinen sinkku. www.bleakmusic.com
 
Mulla on niitä omakustannesinkkuja himassa läjä, mutta radiosta kuulin nyt tuon Playn. Se oli kova, vaikka tuota genreä yleensä kartan kuin eskimo sinappia. Ravulle lisää soolotilaa!!
 
Paska soi ja balalaikka haisee.  •••  Kuolema kuittaa kalavelan.
Khassera
14.12.2005 10:52:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole tuo Remedy. Veikkaan että se on tuo play, pitää kuunnella jahka kotio pääsen.
 
"Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian
paavi
14.12.2005 11:17:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, bliikin pojathan siinä. Hieno biisi!
Tosta Seetheristä vaan, että on kyllä niin nirvanaa niin nirvanaa että...
 
...and left his cave, glowing and strong, like a morning sun coming out of gloomy mountains.
Jag
14.12.2005 15:02:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, bliikin pojathan siinä. Hieno biisi!
Tosta Seetheristä vaan, että on kyllä niin nirvanaa niin nirvanaa että...

 
Seetherin aikanaan löysin niin, että näin heidän soittavansa coverin Rock in Riosta v.2004 kappaleesta You know you are right. Et ei oo ihme jos Nirvanalta kuulostaan. Se on kyllä se laulajan ääni hyvin saman tyylinen kun K.-vaenaalla.
 
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo)
Landola59
14.12.2005 15:04:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole tuo Remedy. Veikkaan että se on tuo play, pitää kuunnella jahka kotio pääsen.
 
Koittaa nyt päättää..
 
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
Khassera
14.12.2005 20:34:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Play. Loistobiisi, en olis uskonu suomalaisiksi mitenkään. Todella kauniisti laulaa tuo jäbä, ääntää loistavasti. Diggaan ihan saatanasti!
 
"Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian
HaloOfFlies
14.12.2005 20:40:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy myöntää että kun kuulin tuon Remedyn ensimmäistä kertaa, luulin menneeni aikakoneella 14 vuotta taaksepäin. Kunnes sitten esittäjä sanottiin ja tajusin että eihän tuo Nirvana olekaan vaan Seether. Jopa Veli Kauppinen sanoi tänään biisin päätteeksi ensin että Nirvana.
 
First they steal your mind and then they steal your soul
GoingNowhere
15.12.2005 11:44:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta hemmetin kova piisi se Remedy silti on vaikka laulu kuulostaaki paljon Burt Cocainilta..
 
Rock'n'Roll can never die, so keep on rockin' in the free world!
ten
15.12.2005 13:06:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen googlettanut, olen letssingittänyt, olen melkein soittanut ristellille ja kysynyt että mikä perkele teillä soi sielä radiossa.
Biisihän menee "because that's all that I am to you" kertosäkeessä, ei hajuakaan nimestä, olisi mahtavaa tietää artisti.

 
Lienee Bleakin Play...
 
Suomalainen kova rokkibändi. Olet varmaan kuullut kyseiseltä bändiltä myös kappaleen Crossword. Sekin soi radiossa tuossa jokunen aika sitten ihan kivasti.
 
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
ten
15.12.2005 13:14:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, bliikin pojathan siinä. Hieno biisi!
Tosta Seetheristä vaan, että on kyllä niin nirvanaa niin nirvanaa että...

 
Pikkasen off-topic, mutta ei siltä levyltä tuon Remedyn lisäksi kovasti Nirvanaa löydy muualta kuin laulajan äänestä. Aika siloteltua jenkki-numetal-rock-poppia...
 
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
greshgurt
16.12.2005 18:34:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikkasen off-topic, mutta ei siltä levyltä tuon Remedyn lisäksi kovasti Nirvanaa löydy muualta kuin laulajan äänestä. Aika siloteltua jenkki-numetal-rock-poppia...
 
No sellastahan se musa varmasti on. Mutta ei mielestäni edes tuo Remedy tuonut kovinkaan Nirvanaa mieleen. Laulu välillä muistutti Kurtin vastaavaa, mutta ällöttävästi tuntui tää Seether-tyyppi vetävän kuitenkin loppujen lopuksi imeläksi, nykyrock-tyyliin. Ja soitossa en kyllä havainnut mitään yhteyttä. Huonoa musaa.
 
Ei hemmetti, ei tätä allekirjoitusta jaksa tässä pitää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «