Hesrock 15.12.2005 12:43:51 (muokattu 15.12.2005 12:45:12) | |
---|
Miten musta tuntuu että tää homma kaatuu siihen että "ei nyt kyllä pysty nauhottaan", "ei sitä voi oikein samallailla vetää"-tyyppisiin kommentteihin, ja sitten väitellään kuka osaa mitäkin ja kuka ei, mitä nyt otsikon perusteella tulee mieleen ensimmäisenä E: Typo |
En oo mikään Metallica asiantuntija, mutta minusta noi Amanin versiot kuulostivat tosi hyviltä, jopa tiukemmilta mitä alkuperäiset. Hienosti vedetty. Onneksi olkoon. Jukka Hollström - Pitkän linjan amatööri. |
re infecta 15.12.2005 13:13:50 (muokattu 15.12.2005 13:16:08) | |
---|
Niin kauas Aman olit soitellut ja kuinka aktiivisesti kun nauhoitit nämä Metallica-clipit? |
sunder 15.12.2005 13:47:02 (muokattu 15.12.2005 13:56:19) | |
---|
http://rapidshare.de/files/9208076/nemsoolo.mp3 Meni hermot lopullisesti nauhotteluun kun ei meinannu saaha purkkiin. Taustojen kanssa ongelmia ja soitossa korjailtavaa vielä. Jouluna tulee 2v soittamista täyteen. Niin ja jos nyt sitä itsearviointia vielä, et uskallan sanoa osaavani tämän soolon, biisiä en muuten ole opetellut. Kuten sanottua, parannettavaa silti on. Niin ja pistetään vielä yksi lieventävä asianhaara, olen pääasiassa basisti ;) "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |
Ben_D 15.12.2005 14:01:03 | |
---|
http://rapidshare.de/files/9208076/nemsoolo.mp3 Meni hermot lopullisesti nauhotteluun kun ei meinannu saaha purkkiin. Taustojen kanssa ongelmia ja soitossa korjailtavaa vielä. Jouluna tulee 2v soittamista täyteen. Niin ja jos nyt sitä itsearviointia vielä, et uskallan sanoa osaavani tämän soolon, biisiä en muuten ole opetellut. Kuten sanottua, parannettavaa silti on. Niin ja pistetään vielä yksi lieventävä asianhaara, olen pääasiassa basisti ;) No sehän meni ihan mukavasti. |
Tietysti Pauligin 15.12.2005 14:11:58 | |
---|
Amanin moppi oli kyllä todella hieno veto. Ilo oli kuunnella, kun ei alkuperäistäkään ole aikoihin rokitellut. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
King_V 15.12.2005 15:58:00 (muokattu 15.12.2005 16:24:09) | |
---|
meitsiin ainakin uppoaa toi amanin puppets... ei tietenkään täydellinen mutta monta omaa ideaa oli ihan loistavia... ansaitsit ainakin minun kunnioitukseni... |
Thet 15.12.2005 16:52:48 | |
---|
Jos mä nyt pistäisin tänne jonkun oman soiton, niin minne mä sen uppisin niin, että tekin voisitte kuulla sen? Lets rock |
Kampuzzjeah! 15.12.2005 16:55:30 (muokattu 15.12.2005 16:55:38) | |
---|
Jos mä nyt pistäisin tänne jonkun oman soiton, niin minne mä sen uppisin niin, että tekin voisitte kuulla sen? www.mikseri.net ? Viisat neuvokoot. |
blackorwhite 15.12.2005 17:00:22 | |
---|
kui paljon soittaneen pitäis osata vetää sandman??? siitä voisin laittaa näytteen tai sitten Aces High:sta... ja re infecta on kyllä oikeassa leuhkien keltanokkien suhteen... esimerkkinä (kuten jo aiemmin mainitsin) kajaanilainen joka vetää MoP:een 7 promillen kännissä... tosin tajusihan se myös ottaa sen takaisin... Hyvä jos myöntää virheensä, sitä pitäisi arvostaa... Hei jätkät kuka tahansa voi vetää puppetsin mut se että miten puhtaasti, eikös puhe ollu siitä että omiin korviin kuullostaa hyvältä? :) Ei siinä kyllä toinenki kitaristi sano että me vedettäis se uskottavasti :o |
King_V 15.12.2005 17:08:24 | |
---|
Hei jätkät kuka tahansa voi vetää puppetsin mut se että miten puhtaasti, eikös puhe ollu siitä että omiin korviin kuullostaa hyvältä? :) Ei siinä kyllä toinenki kitaristi sano että me vedettäis se uskottavasti :o no nyt tullaa taas siihe kohtaa ku pitäis laskee osaaksä biisi jos se menee vaa vituiks... ja se on taas niin et keltanokka sanoo osaavansa ku osaa jotenkute ekan riffin ja veteraani osaa vast sit ku se menee oikeesti hyvin ja puhtaasti... tai no toi viimine o jo aika perfektinismii... mut vetäkää sit se perskutan puppetsi ja sit katotaan ansaitsek sä mult krediittii... ja jahka saan mun accon miksrist ni voin kokeilla saanko sen Aces High:n äänitettyy... ei oo kyl bändii (periaattees) ku ei tiä mis mennää... treeniksen puute... eli jos joku tietää turust halva treenikse ni pikaviestii tännepäi... |
blackorwhite 15.12.2005 17:11:37 | |
---|
no nyt tullaa taas siihe kohtaa ku pitäis laskee osaaksä biisi jos se menee vaa vituiks... ja se on taas niin et keltanokka sanoo osaavansa ku osaa jotenkute ekan riffin ja veteraani osaa vast sit ku se menee oikeesti hyvin ja puhtaasti... tai no toi viimine o jo aika perfektinismii... mut vetäkää sit se perskutan puppetsi ja sit katotaan ansaitsek sä mult krediittii... No anna kuule perskuta mulle vehkeet millä voidaan äänitellä ni mä vedän kuule sua vaikka pyllyyn... Ku on vaan tollanen halpiskitarasettikin ku on soitot niin alussa mut mä kysyn muilta jäseniltä onko niillä mitään kamoja millä voi nauhotella... Tai sit vaikka lainaan kaverin bändiltä jos niillä on... Tai no jaa, hetkinen mullahan on mikki koneessa tai sellanen juttu missä voi mesessä jutella... Sillä pystyy kai nauhottaa, luulen... |
blackorwhite 15.12.2005 17:13:24 | |
---|
No anna kuule perskuta mulle vehkeet millä voidaan äänitellä ni mä vedän kuule sua vaikka pyllyyn... No ei ny sentäs hyvä mies. Mut kyllä mä haluisin äänittää ja äänitänki jos tuolla mikrofonilla vaan pystyy. Koska oon ylpee siitä miten mä osaan sen vetää ekaan sooloon asti näin lyhyellä soitto kokemuksella :) |
sunder 15.12.2005 17:15:48 | |
---|
Nonni, sitten vaan ääninäytettä peliin. Tässähän ei ollut ideana kilpailla siitä, että kuka on paras, vaan antaa kuvaa millaset käsitykset tyypeillä on omista taidoistaan. "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |
Thet 15.12.2005 17:18:01 | |
---|
Lets rock |
King_V 15.12.2005 17:27:08 | |
---|
No ei ny sentäs hyvä mies. Mut kyllä mä haluisin äänittää ja äänitänki jos tuolla mikrofonilla vaan pystyy. Koska oon ylpee siitä miten mä osaan sen vetää ekaan sooloon asti näin lyhyellä soitto kokemuksella :) mä ostin ite anttilast tollase jännä plugi nii et saa kitaracombo toisella normaalilla kitara piuhal koneesee kii... sellane pääte piuha jooti plugii et siit tulee nappi kuulokkeide plugi kokone ja sit pistät sen su konee miki reikää... en kyl muist kui pal se makso mut kai siel kajaanis ny yks expertti tai vastaava on? ja ei se tausta bändi oo pakollinen... paras ois ku laittaisit kaks versioo bändil ja yksi ni vois vertailla... |
Jannipaali 15.12.2005 17:28:10 | |
---|
mä ostin ite anttilast tollase jännä plugi nii et saa kitaracombo toisella normaalilla kitara piuhal koneesee kii... sellane pääte piuha jooti plugii et siit tulee nappi kuulokkeide plugi kokone ja sit pistät sen su konee miki reikää... en kyl muist kui pal se makso mut kai siel kajaanis ny yks expertti tai vastaava on? ja ei se tausta bändi oo pakollinen... paras ois ku laittaisit kaks versioo bändil ja yksi ni vois vertailla... Suomeksi kiitos. |
Henkka Hevimies 15.12.2005 17:35:44 | |
---|
mä ostin ite anttilast tollase jännä plugi nii et saa kitaracombo toisella normaalilla kitara piuhal koneesee kii... sellane pääte piuha jooti plugii et siit tulee nappi kuulokkeide plugi kokone ja sit pistät sen su konee miki reikää... en kyl muist kui pal se makso mut kai siel kajaanis ny yks expertti tai vastaava on? ja ei se tausta bändi oo pakollinen... paras ois ku laittaisit kaks versioo bändil ja yksi ni vois vertailla... + I sold your dog to a Chinese restaurant. |
Kasu-_- 15.12.2005 17:48:11 (muokattu 15.12.2005 17:49:35) | |
---|
Tuota Bed of razorsia ei varmaan oo kukaan laittanu vielä, niin laitanpa sen ite. http://rapidshare.de/files/9219469/Tobiax123_Bed_Of_Razors.mp3.html Oon soitellu ala-asteella ensin pari vuotta ja muutaman vuoden tauon jälkeen alotin uudestaan lukiossa ja nyt oon soittanu taas pari vuotta. Nää viimeset vuodet on tullu jopa treenattua oikein tosissaan. Kai tuon vois yhteensä laskea noin kolmeks tai neljäks vuodeks oikeata soittamista. Taustat on Guitar Prosta suoraan ja nauhotin siihen vaan kitarat päälle. Kolmen euron mikillä ei hirveän munakasta soundia saa, mutta ihan kohtuulliselta se kai kuulostaa kuitenkin. Saatan laittaa vielä puppetsinki jos nyt innostun. Pistäkääpäs sitten rakentavaa kritiikkiä tuosta. :) You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry!
Turtles FanClub #1 |
Espltdex50 15.12.2005 17:50:08 | |
---|
Mitenkäs noita voi ladata/kuunnella tuolta rapidsharesta? |