Aihe: Jimmy Chamberlinillä tuplat?! Ei..
1 2 3 4
Kaneli
15.12.2005 12:07:16

Niin.

http://www.geocities.com/Hollywood/6203/page3.html

Muun muassa tuossa 96 tour kit setupista näkee että sillä on jammun double pedal, mutta miks ihmeessä?

Ei yhdessäkään smässäreiden biiseistä käytetä tuplia, lukuunottamatta Quietia, jossa on kahdesti kolme 32-osaa peräkkäin.
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
Danko
15.12.2005 12:25:25 (muokattu 15.12.2005 14:12:37)

Muutenkin aika mmm... ylimitoitettu setti, mutta näyttävyys on kaikki kaikessa! I Am One:n aloittava tomikomppi rocks!

E: Ei yhdessäkään smässäreiden biiseistä käytetä tuplia, lukuunottamatta Quietia, jossa on kahdesti kolme 32-osaa peräkkäin.
Tuon Siamese Dreamin aikaanhan tuplista ei setupissa edes ollut: http://www.geocities.com/Hollywood/6203/page18.html
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
Rockster
15.12.2005 13:40:44
Kertokaapa nyt mitä vittua sitä ihminen tekee yli kymmenellä symbaalilla? Ei tuossa ole mitään järkeä.
"Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!"
Kaneli
15.12.2005 13:42:39

Kertokaapa nyt mitä vittua sitä ihminen tekee yli kymmenellä symbaalilla? Ei tuossa ole mitään järkeä.

Jotkut osaa hyvinkin hyödyntää noinkin montaa peltiä. Esim Jimmy.
Rockster
15.12.2005 13:46:24
Jotkut osaa hyvinkin hyödyntää noinkin montaa peltiä. Esim Jimmy.

No hivenen epäillyttää, että jokainen oikeasti palvelisi tarkoitusta tuon kokoisessa kattauksessa... Mutta onhan se tietysti siistiä kun on paljon kamaa setissä. Luulisin, että haitsuilla, ridella, kolmella crashilla, chinalla ja spalshilla saisi jo jotain aikaiseksi. Ehkä luulen väärin. Tosin saattaisi sitä omakin setti kasvaa tuon kokoiseksi jos endorcementit pyöris samaan tapaan...
Youni
15.12.2005 13:47:19
Kyllä niitäkin löytyy, jotka käyttävät sitä monstersettiään kokonaisuudessaan. Sitten on taas niitä, joilla on iso setti lähinnä näön vuoksi (KISS).
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Kaneli
15.12.2005 13:47:44

No hivenen epäillyttää, että jokainen oikeasti palvelisi tarkoitusta tuon kokoisessa kattauksessa... Mutta onhan se tietysti siistiä kun on paljon kamaa setissä. Luulisin, että haitsuilla, ridella, kolmella crashilla, chinalla ja spalshilla saisi jo jotain aikaiseksi. Ehkä luulen väärin. Tosin saattaisi sitä omakin setti kasvaa tuon kokoiseksi jos endorcementit pyöris samaan tapaan...

Juu, eihän sitä välttämättä noita tarvi, mutta onhan niitä kiva sit soittaa kun kerran on hankittu.
markkuliini
15.12.2005 14:00:13

Entä jos se käyttää tuplia silloin kun sitä sattuu huvittamaan? Meinaan vaan että ehkä se on niitä musikaalisia rumpaleita jotka ei soita joka keikkaa samalla tavalla..
www.vasamayhtye.com
Kaneli
15.12.2005 14:37:14

Entä jos se käyttää tuplia silloin kun sitä sattuu huvittamaan? Meinaan vaan että ehkä se on niitä musikaalisia rumpaleita jotka ei soita joka keikkaa samalla tavalla..

En ikinä, IKINÄ, o nähny/kuullu/edes kuullut mainittavan että se käyttäis tuplia. Mua ihmetyttää nyt kovasti.
markkuliini
15.12.2005 15:19:20

En ikinä, IKINÄ, o nähny/kuullu/edes kuullut mainittavan että se käyttäis tuplia. Mua ihmetyttää nyt kovasti.

Ehkä sä et vaan tiedä koko totuutta... :P
Tai sitten se vaan tykkää kamapäissään että on varapedaali johon osuu jos toiseen ei osu... sorisorisorisori....
www.vasamayhtye.com
lethus1
15.12.2005 15:30:13

HÄ! Chinoja PITÄÄ olla min. 3 kpl. Se on sääntö.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Flash
15.12.2005 15:32:59

Sitten on taas niitä, joilla on iso setti lähinnä näön vuoksi (KISS).

Tai rumpusoolon. Tosin rumpusoolokin saattaisi olla vaikuttavampi jos puikoissa olisi todella kova soittoniekka ja käytössä vain minimisetti.
Live Music Is Better!
kyseinen
15.12.2005 15:45:14
Mua ihmetyttää nyt kovasti.

Tarvit elämääsi merkityksellisempää sisältöä, kun tämä sinua jaksaa näin paljon mietityttää.

Mutta nyt kun Jimmy on tässä esillä, niin kertokaapa mulle, oletteko samaa mieltä siitä, että SP:n musiikki hyppäsi aimo harppauksen eteenpäin, kun Chamberlin tuli kannuttelemaan takaisin Machina-levylle. Meinaan Kenny Aronoffin ja perkussio-nistien kanssa livevedot olivat tosi väsyneitä. Yhden superhutkija-nistin kanssa homma toimi taasen n. 100x paremmin. Huikeaa paukutusta Machinalla (ja livenä kys. kiertueella).
Rockster
15.12.2005 16:02:02
Tarvit elämääsi merkityksellisempää sisältöä, kun tämä sinua jaksaa näin paljon mietityttää.

Mutta nyt kun Jimmy on tässä esillä, niin kertokaapa mulle, oletteko samaa mieltä siitä, että SP:n musiikki hyppäsi aimo harppauksen eteenpäin, kun Chamberlin tuli kannuttelemaan takaisin Machina-levylle. Meinaan Kenny Aronoffin ja perkussio-nistien kanssa livevedot olivat tosi väsyneitä. Yhden superhutkija-nistin kanssa homma toimi taasen n. 100x paremmin. Huikeaa paukutusta Machinalla (ja livenä kys. kiertueella).

Kyllä mä luulen, että sinä tässä elämääsi tarvitset edes jotain sisältöä...
Kaneli
15.12.2005 16:11:14

Ehkä sä et vaan tiedä koko totuutta... :P
Tai sitten se vaan tykkää kamapäissään että on varapedaali johon osuu jos toiseen ei osu... sorisorisorisori....

:O

Julmaa.
kyseinen
15.12.2005 16:12:36
Kyllä mä luulen, että sinä tässä elämääsi tarvitset edes jotain sisältöä...

Millä perusteella, kiinnostaa.
Rockster
15.12.2005 16:17:49 (muokattu 15.12.2005 16:18:39)

OFF topiccia puskee nyt vahvasti, mutta pyynnöstäsi kerron: sitä vaan ihmettelen, että jos jaksaa kiinnostaa noiden poikien keskinäiset käteenvetelyt. Mutta jokaisella on omat mielenkiintonsa kohteet. Jos poikien hormien hoonaus kiinnostaa, niin minkä sille mahtaa.
Kaneli
15.12.2005 16:20:26

OFF topiccia puskee nyt vahvasti, mutta pyynnöstäsi kerron: sitä vaan ihmettelen, että jos jaksaa kiinnostaa noiden poikien keskinäiset käteenvetelyt. Mutta jokaisella on omat mielenkiintonsa kohteet. Jos poikien hormien hoonaus kiinnostaa, niin minkä sille mahtaa.

Hmm. En nyt tajua paljon mitään.
kyseinen
15.12.2005 16:20:57
Niin sitä vaan, että jos jaksaa kiinnostaa noiden poikien keskinäiset käteenvetelyt.

Tää on niin vitsikästä tää usein m.netissä esiin tuleva suhtautuminen näihin huume- ja alkoholiasioihin, ihan niin kuin niitä ei olisi olemassa. Suljetaan silmiä todellisuudelta, kun ei pää kestä tai jotain. Uskotaan siihen ihmisen hyvyyteen ja blaablaa Narniaan ja Ihmemaa Oziin.

Mutta tämä ei ollut pointti, ei mua kiinnostaa juuri pätkän vertaa mitä aineita kukin vetää. Sen sijaan kiinnostaa, että miten Chamberlin soittaa niin pätevästi Machinalla (ja kiertueella). Voisiko selvin päin olemisella olla mitään tekemistä asian kanssa? Any takers?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)