Ap07 16.07.2003 13:49:50 | |
---|
Haluaisin tietää helpon kitaran viritys taktiikan? |
noir 16.07.2003 13:51:10 (muokattu 16.07.2003 13:51:35) | |
---|
Haluaisin tietää helpon kitaran viritys taktiikan? Helpoin lienee kyllä viritysmittarin avulla. EDIT: Kirjoitusitato Knowledge is power, France is bacon. |
telecustom 16.07.2003 18:36:17 | |
---|
Haluaisin tietää helpon kitaran viritys taktiikan? paksuimmalta E-kieletä soitat A-äänen eli 5:n nauhan kohdalta ja vertaat ääntä vapaana soivaan A kieleen. Jatkat samaa rataa poikkeuksena G ja H kielten kohta jossa nauhan paikka on 4...helppoa mutta vaikea selittää... "rock`n`roll is never die" Kirka |
Master of reality 18.07.2003 01:36:38 | |
---|
Joo mutta silloin kielet ovat keskenään vireessä ei oikeasti vireessä. Siis jos ala E on epävireessä Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
poppamies 18.07.2003 07:05:54 | |
---|
Joo mutta silloin kielet ovat keskenään vireessä ei oikeasti vireessä. Siis jos ala E on epävireessä Äänirauta tai peräti se mainittu viritusmittari. Ei liene mitään muuta keinoa. Pulloonpuhaltajat sanokoon mitä lystäävät. "G-strings are for strippers" |
PuNkKi 19.07.2003 03:25:45 | |
---|
paras keino on että laitat kaikki ne viritystapit vaan suoraksi (samaan asentoon) - niin lähellä ollaan... ainakin melkein :) p.s: älä noudata tätä... joku idiootti tälläistäkin on kuulemma harrastanut... tyyliin: "millään muulla ei ollut väliä kunhan tapit on suorana" ..oli ollut sen kuulostakin.. :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
leather rebel 20.07.2003 15:37:35 | |
---|
paras keino on että laitat kaikki ne viritystapit vaan suoraksi (samaan asentoon) - niin lähellä ollaan... ainakin melkein :) p.s: älä noudata tätä... joku idiootti tälläistäkin on kuulemma harrastanut... tyyliin: "millään muulla ei ollut väliä kunhan tapit on suorana" ..oli ollut sen kuulostakin.. :) No voihan vittu... |
Miekkonen 20.07.2003 16:05:07 (muokattu 20.07.2003 16:07:07) | |
---|
No, jos teillä on vaikka langallinen kotipuhelin niin otat sen luurin korvaas ja virität A kielen samaan vireeseen mitä se huuta (kotipuhelin) ja sit siitä rupiat virittään sille et E kielen 5 välistä kuuluu sama ääni ku A kielestä ja sit painat A kielen 5 välistä ja virität D kielen samaan vireeseen A kielen kanssa.
poikkeuksena G ja H kielten kohta jossa nauhan paikka on 4...helppoa mutta vaikea selittää... HELPPOA. |
poppamies 21.07.2003 07:50:11 | |
---|
"millään muulla ei ollut väliä kunhan tapit on suorana" ..oli ollut sen kuulostakin.. :) No mitä sä tarkoitat. Mulla on aina ollut Jazzissa ne kromatut läpyskät suorassa. Näyttää tosi komeelta. Sitä paitsi niillä on mukava häikäistä tyttöjä. Nimimerkki: "olen aina käyttänyt tehtaan viritystä" "G-strings are for strippers" |
Prome 21.07.2003 15:26:44 | |
---|
Viritysmittarit.. koskaan en oo käyttäny ja hyvin oon tullu toimeen. Yksi neuvo: sävelkorva ja huiluäänet. E:n nyt nappaa melkein päästään kun on jonkun aikaa soittanu. |
ode_ 22.07.2003 17:20:15 | |
---|
Viritä D-Duuriin. |
No mitä sä tarkoitat. Mulla on aina ollut Jazzissa ne kromatut läpyskät suorassa. Näyttää tosi komeelta. Sitä paitsi niillä on mukava häikäistä tyttöjä. Nimimerkki: "olen aina käyttänyt tehtaan viritystä"
Aivan liian pitkä stoori kokonaan kerrottavaksi.. =D Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |