Tämmöinen ongelma: kun vaihdan talla- tai kaulamikkiin, kuuluu vahvarista joskus epämääräistä muhjua. Auttaa kun rämppää muutaman kerran switchiä eestaas jolloin lähtee toimimaan kunnolla. Jossain ilmeisesti joku vika, mutta missä? Switchsissä? Kitarana Epiphone LP 100. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
nakedzen 14.12.2005 19:27:08 | |
---|
Mulla on Schecterissä samantyyppinen vika, ääni katoaa. Luultavasti huono juotos jossain. Kun vaan jaksaisi avata tuon ja ottaa kolvin käteen. "Only dead fish go with the flow"
Metallia |
Ziggy Bubba 14.12.2005 21:18:20 | |
---|
Mä uskoin jonkin aikaa sitten tällä palstalla saamiani vinkkejä vastaavassa tilanteessa (mikkiä vaihdettaessa soundi meni kovin heikoksi), ja putsasin korvapuikolla tota mun LP:n switchiä sisältä päin... Ongelmaa ei ole sen koommin ilmennyt. Luulin muuten minäkin silloin että vika oli juotoksessa... www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Aki 16.12.2005 13:44:03 | |
---|
Kytkin hapettumaisillaan tai likaantunut. Elektroniikan puhdistajaa (Biltema, K-Rauta) kytkimeen, 20s rauhallista edestakasrenklausta, ja hyvin toimii. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Ville81 16.12.2005 16:46:39 | |
---|
Mulla on tuota samaa ilmiötä (ääni katoaa ja homma korjaantuu rämppäämällä valitsinta) ihan uudessa ja vieläpä arvokkaassa kitarassa. |
Invader 16.12.2005 18:14:03 | |
---|
Mulla on tuota samaa ilmiötä (ääni katoaa ja homma korjaantuu rämppäämällä valitsinta) ihan uudessa ja vieläpä arvokkaassa kitarassa. Jep, omassa Gibson LP:ssä oli sama ongelma. Korjaantui sillä kun taivutti niitä kytkimen kontaktipintoja niin että ne painautuvat tiukemmin sitä kytkinvartta vasten. Hankala selittää mutta todella helppo tehdä itsekin kunhan ensin selvittää itselleen millä periaatteella se kytkin toimii ettei taivuttele ihan mitä sattuu. Tai sitten ei.. |