Aihe: Metallica/Bodom-soittokilpailu (kaikki aloittelijatkin mukaan)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Thet
14.12.2005 14:30:48
On muuten hyvä toi mop tossa edellisessä osallistumisessa!
Niin ja mitä siihen tulee kun sanoin tuolla muutama sivu taaksepäin, että nem meni 2kk jälkeen niin, vaikee sitä enää todistaa ku soittanu jo aika lail kauemmin.
Voisihan tähän osallistua mutta mulla ei ole mitään hajua millä mä saisin näytteen tänne, eikä mulla mitään välineitäkään ole.
re infecta
14.12.2005 14:40:33
On muuten hyvä toi mop tossa edellisessä osallistumisessa!
Niin ja mitä siihen tulee kun sanoin tuolla muutama sivu taaksepäin, että nem meni 2kk jälkeen niin, vaikee sitä enää todistaa ku soittanu jo aika lail kauemmin.
Voisihan tähän osallistua mutta mulla ei ole mitään hajua millä mä saisin näytteen tänne, eikä mulla mitään välineitäkään ole.

Kauan olet nyt soittanut?
Santtu_123
14.12.2005 14:53:37

Niinpä: Nyt kaikki vain kynnelle kykenevät (ei pelkästään Pande, Lecter ja Juki sun muut), nauhoittakaa joku tai kaikki kolmesta seuraavasta biisistä parhaimpanne mukaan. Laittakaa mukaan oma arvionne soitostasostanne ja soittokokemus (vuosina tai miten vain muuten haluatte sen ilmaista). Katsotaan kuinka moni nyt sitte loppujen lopuksi enää osaakaan soittaa näitä. Haluan murtaa myyttejä nyt!
Meinaako toi että hieman kauemminkin soittaneet saa osallistua ?
Mebrick
14.12.2005 15:13:55
Aman saa kyllä Master of Puppetsista plussan. Kieltämättä hiton hyvin vedetty, nostetaan hattua!
Sir Härö
14.12.2005 15:35:00 (muokattu 14.12.2005 15:35:57)
Näin se soitetaan jos se oikeasti osataan.

Haaa, joskus tekemälleni MoPitukselle tuli sittenkin käyttöä :P

http://www.silverine.com/stuff/aman_mop.mp3

Ensimmäinen jonka kuuntelin kokonaan loppuun. Oli oikeasti pirun hyvä veto. Secondarymindkin laittoi hyvin.

Sitä vaan mietin että mikä ihmeen sairaus pistää ihmisen tekemään noin pitkiä kappaleita? Idea tulisi selväksi jo kahdessa ja puolessa minuutissakin. Ei noita metallican pitkiä biisejä jaksa kuunnella ikinä oikeen loppuun asti.. Ei sillä että niitä innolla kuuntelisinkaan..
Tää on dadaa parhaimmillaan. Pillun maku, tahtooko panna, viina.
Marquiesce
14.12.2005 16:40:48
Näin se soitetaan jos se oikeasti osataan.

Ensimmäinen jonka kuuntelin kokonaan loppuun. Oli oikeasti pirun hyvä veto. Secondarymindkin laittoi hyvin.

Sitä vaan mietin että mikä ihmeen sairaus pistää ihmisen tekemään noin pitkiä kappaleita? Idea tulisi selväksi jo kahdessa ja puolessa minuutissakin. Ei noita metallican pitkiä biisejä jaksa kuunnella ikinä oikeen loppuun asti.. Ei sillä että niitä innolla kuuntelisinkaan..

Ei se mikään sairaus oo... Puppets on loistava kappale vaikka kestäis tunnin.
"Playing acoustic guitar is like having sex with your clothes on. I mean you know how to do it but its more difficult." - Dave Mustaine
Sir Härö
14.12.2005 16:51:00
Ei se mikään sairaus oo... Puppets on loistava kappale vaikka kestäis tunnin.

Asiasta voidaan olla montaa mieltä...
Tää on dadaa parhaimmillaan. Pillun maku, tahtooko panna, viina.
Jannipaali
14.12.2005 16:54:55 (muokattu 14.12.2005 16:55:10)
Njoo, eip mitään.
THV-klubi #40 Menossa mukana: Musiikkikullas Ranggaa rässiä /,,/
Snowblind
14.12.2005 16:55:44

Oon soittanu jotain päälle 6 vuotta enkä oo ees yrittäny opetella noita, oonks huono kitaristi?

Pöh, huijasimpa, oikeesti menee nuo 4x nopeudella ja kädet selän takana. En vaa jaksa nauhottaa kun tuo äänikortti on niin hidas ettei pysy perässä.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Rocco_Longfella
14.12.2005 17:20:53 (muokattu 14.12.2005 17:21:14)
Ai että, kun oli munakas tuo Amanin moppi.
Oli mukava säätää uusia poppivehkeitä (vanhat stereot vahvistamaan koneen ääntä) kuntoon kun tuo soi.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Santtu_123
14.12.2005 17:27:15

Et oo koskaan kuunnellu Zeppelinin Dazed and confused:ia livenä ? Tai melkeen mitä tahansa blues biisiä :) ?
Pointti varmaan tuli selväx :P
Thet
14.12.2005 17:44:58
Oon soittanu puoltoista vuotta eli olen täysin aloittelija vielä. Tota NEMiä vähän treenasin taas ku ei ole sitä pahemmin tullu soitettua.
Tiluttaja
14.12.2005 17:57:33
No puppetsi nyt menee kaikilla, mutta laittakaapa jotain vähän menevämpää kuten vaikka Battery, Blackened tai Dyers eve.
rakula
14.12.2005 18:00:01
No puppetsi nyt menee kaikilla, mutta laittakaapa jotain vähän menevämpää kuten vaikka Battery, Blackened tai Dyers eve.

battery on helpompi kuin puppets.
Eat my ass and balls
myrtonen
14.12.2005 18:33:36
battery on helpompi kuin puppets.

Ja noiden kolmen kappaleen kohdalla on turha puhua säveltämisestä, toisin kuin puppetsissa.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin?
myrtonen
14.12.2005 18:34:50
Avataanpa potti
http://www.mikseri.net/music/play.php?id=174462&type=hi

Tuolta se Kukkaisten Tuoksu jos ei biisi aukee suoraan.

Häiritsi toi liian suriseva soundi ja sen alakoukkauksen puuttuminen kertsissä. Mutta ihan hyvää materiaalia.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin?
Aman
14.12.2005 19:14:50 (muokattu 14.12.2005 19:16:12)

Batterysta löytyy joku vanha coveri... kaivan sen esiin. Tuleepahan näillekin jotain käyttöä, ettei ihan omaksi iloksi jää ;)

Tässä joskus vääntämäni Dyers eve -rallatus (lyhyt pätkä) kun testailin uutta ohjelmaa rumpujen tekemiseen:
http://www.silverine.com/stuff/dyers.mp3

Joku Orion -välikohtafiilistely:
http://www.silverine.com/stuff/ori_on_rock.mp3

EDIT: Blackenedistakin oli siihen melodiseen väliosaan (ennen sooloa) asti tehty neljän skeban versio, mutta sekvensseri ei enää löydä raitoja kovalevyltä :(
"When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross."
Henkka Hevimies
14.12.2005 19:19:53 (muokattu 14.12.2005 19:20:48)
kui paljon soittaneen pitäis osata vetää sandman??? siitä voisin laittaa näytteen tai sitten Aces High:sta... ja re infecta on kyllä oikeassa leuhkien keltanokkien suhteen... esimerkkinä (kuten jo aiemmin mainitsin) kajaanilainen joka vetää MoP:een 7 promillen kännissä... tosin tajusihan se myös ottaa sen takaisin... Hyvä jos myöntää virheensä, sitä pitäisi arvostaa...

jeah.

Edit. Niin.Oli minulla asiaakin. Aman veti pirum hyvin.
I sold your dog to a Chinese restaurant.
Santtu_123
14.12.2005 19:24:26 (muokattu 14.12.2005 19:25:53)

Pistetaanpä oma "ikuisuus" projekti tänne, eli tuo NEM. Aina joskus jaksaa/muistaa
tohon kitaraa lisäillä, mutta vielä puuttuu kohta sieltä, toinen täältä. Muut soittimet taitaa välillä peittää kitarat kokonaan :D
http://koti.mbnet.fi/purity-2/Skabat/NEM_demo4.mp3
Ainii, kitaraa olen rämpytellyt suunnilleen vuodesta 85-86. Väliin mahtuu tosin usean vuoden taukoja.
editoidaampa vielä
Aman on kyllä äijä vetää noita, saakelin hyvät soundit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)