Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lost
1 2 3 4 581 82 83 84 85
Mechanizm
14.12.2005 08:06:30 (muokattu 19.02.2006 19:07:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

26.1. alkaa tämä sarja pyöriä Nelosella. Kovasti on hehkutuksia kerännyt ja ulkomailla asuvan paremman puoliskoni "pakottamana" ensimmäisen kauden katselin. Loistokamaa, en ole vuosiin inostunut mistään sarjasta kuin tästä.
Muita nähneitä?
Mielipiteitä?
 
EI MINKÄÄNLAISIA SPOILAUKSIA TÄHÄN KETJUUN!
 
Keskustelua niille jotka seuraavat sarjaa jenkkilän tahdissa, löytyy täältä:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=115216
 
You still think swastikas look cool? In a real fourth reich you'll be the first to go!
aikavaikea
14.12.2005 08:09:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä hiukan aiempaa keskustelua aiheesta: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=86427
 
And they'll tell you black is really white. The moon is just the sun at night.
Bilharzia
14.12.2005 08:09:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä on kyse? Mitä tapahtuu?
 
. Let's Born To Die
Folcce
14.12.2005 08:37:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekan jakson ekan 15 minuutin sanottiin jossain aussilehdessä olevan parasta televisiota ikinä!! Katsoin ekan jakson ja hieman liioiteltu kommentti, mutta varmasti myös erittäin Lostpäissään kirjoitettu. Erinomainen oli joka tapauksessa tuon pilotin eka puolisko, joten odotan Suomen starttia innolla.
 
Music's my life, Moxey.
aleksi
14.12.2005 09:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekan kauden olen kanssa nahnyt. Paikoitellen tosi hyva, mutta useimmiten vahan heikompi. Selittaa henkilohahmojen motiiveja aivan liikaa. Silti varmaankin parhaimpia sarjoja, mita Suomeen ensi vuoden alussa saadaan.
 
"Open hands to the wind."
krushing
14.12.2005 10:42:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä ja Deadwoodia odotellessa.
 
Kulkunen
14.12.2005 11:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekan kauden olen kanssa nahnyt. Paikoitellen tosi hyva, mutta useimmiten vahan heikompi. Selittaa henkilohahmojen motiiveja aivan liikaa. Silti varmaankin parhaimpia sarjoja, mita Suomeen ensi vuoden alussa saadaan.
 
No, kyseessä on kaikesta huolimatta kuitenkin hyvin pitkälle henkilöihin ja näiden kemioihin nojaava sarja. Sarjassa on nimenomaan onnistuttu luomaan monta mielenkiintoista tyyppiä. Kaikki se häröily ympärillä luo vaan sen tunnelman ja absurdin tilanteen, missä erilaisten ihmisten pitäisi tulla toimeen.
 
Erittäin viihdyttävä ja ennen kaikkea koukuttava sarja. Eka kausi voi olla ajoittain tylsähköä seurattavaa viikon välein, toinen kausi ei ole hellittänyt mun mielestä hetkeksikään. Tämänhetkinen taukokin meinaa rassata.
 
Nimismies
14.12.2005 12:43:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa että alkavat.
 
Ei niin hienoa että talvi menee intissä.
 
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Menkää ja järjestäytykää Muusikoiden kirjailijaklubiin: Täällä näin.
sepeli
14.12.2005 15:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä ja Deadwoodia odotellessa.
 
Näin on. Neloselle kyllä hieman pisteitä näistä viime aikojen sarjoista.
 
Se mitä hymykseni luulevat
on vain anatominen ominaisuus
zorro
14.12.2005 15:48:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meikä on kattonu jo kahesti nämä mitä nyt on tullu.. putkeen katsoessa tunnelma on katossa kokoajan ku on vielä edellisjakson jännitykset päällä. sarja on jossain vaiheessa jopa pelottava.
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
reverend
14.12.2005 15:54:18 (muokattu 14.12.2005 15:54:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

meikä on kattonu jo kahesti nämä mitä nyt on tullu.. putkeen katsoessa tunnelma on katossa kokoajan ku on vielä edellisjakson jännitykset päällä. sarja on jossain vaiheessa jopa pelottava.
 
Tuo sarja on nimenomaan paras, kun sitä katsoo lähes putkeen. Ite katsoin eka kauden yhden viikonlopun aikana, nyt toisen kauden aikana sarja tuntuu jotenkin vähän vaisummalta kun ei pysty katsomaan jaksoja putkeen. Lisäksi sarja on nyt ärsyttävällä kuukauden tauolla. Hyvä sarja kuitenkin.
 
"According to the tabloids, the reason that Brad Pitt and Jennifer Anniston broke up is that one of them wanted to have kids--which is the same reason the Jackson 5 broke up." - Conan O'Brien
Kapane
14.12.2005 16:26:37 (muokattu 14.12.2005 16:27:26)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin on. Neloselle kyllä hieman pisteitä näistä viime aikojen sarjoista.
 
Noi
Carnivale
Shield
Desperate Housewifes
 
Ebn enää kyl tiedä hankkiiko tuttuni nuo nelosen ulkomaan ohjelmat.
 
Lopeta homoilu ja kuuntele Dillingeriä!
M1kk0
14.12.2005 16:31:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ekat 15 jaksoa olen katsonut, mutta sitten ei enään iskenyt
 
'o' Googleta ennen kuin kysyt typeriä.
möhköfanttimies
14.12.2005 16:31:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok sarja. Lostin eka kauden alku oli hyvä, mutta sitten se rupesi huononemaan vähän.
 
I Love Bush! (pussy not the president)
Kulkunen
15.12.2005 16:27:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäksi sarja on nyt ärsyttävällä kuukauden tauolla.
 
Kuukausi?? NNNNOOOOOO!!!!
 
vernie
28.12.2005 00:06:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok sarja. Lostin eka kauden alku oli hyvä, mutta sitten se rupesi huononemaan vähän.
 
Musta taas alku (muutama ensimmäinen jakso) oli tylsä, mutta sen jälkeen on vaan parantunut kokoajan. Paras tv-sarja ikinä. Pitäis varmaan perustaa joku Lost-spoileri topic, kun tekisi kovasti mieli kuulla muiden näkemyksiä siitä mistä koko hommassa on kyse..
 
carnation
28.12.2005 00:40:25 (muokattu 28.12.2005 00:43:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eniten näissä koukuttavissa tv-sarjoissa suoranaisesti vituttaa jakso per viikko -lähetystahti. Siksipä olen itse vakaasti sitä mieltä, että kotona vaikkapa dvd:ltä n. 3-4 jaksoa putkeen katsottaessa jännitys ja mielenkiinto säilyisi paremmin.
 
EDIT: Tai sitten tietysti se vaihtoehto mitä kovin moni on täälläkin ilmeisesti käyttänyt hyväkseen, eli jostain warettaa vaan härskisti jaksoja sitä mukaa kun jaksaa kattella. Pitäisi kieltää lailla jatkuvajuonisten sarjojen näyttäminen kerran viikossa.
 
How bizarre.
OSTAKAA LEVYJÄ!
MV
28.12.2005 00:45:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tässä mahtaa olla lähetysaika?
 
Kylmyys on kipua.
Kulkunen
28.12.2005 01:15:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tässä mahtaa olla lähetysaika?
 
Torstaisin yhdeksältä, jos en ihan väärin muista.
 
kitaraontahtoni
28.12.2005 02:28:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon tainnu kyylätä tätä jossain frendillä. Täähän oli se jos nää heebot joutuu sinne saarelle, ku se lentokone joteki tipahtaa. Sit ne lähtee sinne sisälle viidakkoon siel on joku kone jossa on tyyppi, joka on kuollu. Sit siellä on joku iso hirviö? Vai oonks mä nähny unta.
 
Love me fender
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 581 82 83 84 85

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «