Aihe: Pähkinäpuusta kaula?
1
formaldehyde
14.12.2005 13:17:03
Perfektionisti kun olen, niin olen tullut (rahatilanteen takia jumissa olevan) projektini kaulan kanssa hieman toisiin ajatuksiin muutamastakin syystä - suurimpina ehkä seuraavat:

1) Kyseessä on ensimmäinen kitaraprojekti ja samalla ensimmäinen kaula. Pieniä erheitä tuli tehtyä, mutta onneksi ei mitään maailmaa kaatavaa
2) Kaularauta kolisee hieman.. :(
3) Mieli tekisikin hieman leveämpää kaulaa, tuli mielihäiriössä vedettyä se satulan kohdalta hieman suunnitelmaa ohuemmaksi
4) Vaahtera/ruusupuu -yhdistelmä

Oikeastaan kohdat 2-4 johtuvat kaikki kohdasta 1, mutta pistinpä ne silti tuohon.
Mikään "virheistä" ei vielä kyllä ole tehnyt kaulasta käyttökelvotonta (toivottavasti) :) Itseäni vain häiritsee tieto muutamasta tyhmästä mokasta, jotka olisi pienellä kärsivällisyydellä voinut välttää (note to self: älä korjaa pikkuvirheitä power toolseilla..)

Asiaan: Saatan saada käyttööni kaulaksi sopiva kokoisen palan pähkinäpuuta, ja ajattelin että siitähän voisi saada mainion kaulan. Siihen kun vetäisi vielä vaikka vaahterabindingin niin voisi tulla ihan jännän näköinen peli :)
Ennen kuin alan mitään tekemään (tai edes kyselemään sitä palikkaa), niin tahtoisin tietää onko kenelläkään teistä minkään näköistä kokemusta/tietoa pähkinäpuun soveltumiseksi kaulapuuksi? Miltähän se mahtaa kuulostaa?

Niin ja ennen kuin sanotte mitään, olen kyllä valmis kestämään pähkinäpuun painosta seuraavat ongelmat.
Vandalism: as beautiful as a rock in a cop's face
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)