Jag 11.12.2005 01:02:05 | |
---|
Tätä minä olen itsekin miettinyt, mutta voi olla aika hiljaista että kielitaito riittäisi tehokkaaseen ja järkevään kääntämiseen. Samaa olen jenkeistä ja ulkomaan elävistä kuullut, että niillä se ei ole rahasta kiinni, vähän joka turhuuteen on seteleitä tungettavaksi. Mitä enemmän yleisöä toisaalta on, sitä enemmän sieltä löytyy niitä vastarannan kiiskejä ja se vaatii enemmän taistelua niiden osalta. Eikö täältä m.netistä löytyisi joku sellainen henkilö, joka käyttää englantia "toisena äidinkielenään"? Tai vaikkapa porukalla vois kääntää. Itseltä ei nyt kumminkaan ihan niin hyvin toi englanti suju, että tähän hommaan olisi. (yleesä aika perseestä toi homma. Itekkin napsuttelin niitä bannereita noita sun juttuja lukiessa ;-) ) "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
McNulty 11.12.2005 01:03:15 | |
---|
Eikö täältä m.netistä löytyisi joku sellainen henkilö, joka käyttää englantia "toisena äidinkielenään"? Meikäläinen käyttää, mutta välillä joku asiasanasto saattaa olla pikkasen hakusessa. Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
Fortune 11.12.2005 01:10:36 | |
---|
Jos se nyt on siitä kiinni, niin minä kyllä käännän nuo sepustukset englanniksi. Poorly, but anyway. Look behind you, a three-necked guitar! |
Aki 11.12.2005 01:52:14 | |
---|
Artikkelit mitkä jäi nyt tällä hetkellä saamatta ovat siis: ... - Behringer Truth 2031A -aktiiviskobet ... - Eminence-elementtien ääninäytteet ... - 57-testi - Shure vs. halvat jäljiltelmät ... Tätä minä olen itsekin miettinyt, mutta voi olla aika hiljaista että kielitaito riittäisi tehokkaaseen ja järkevään kääntämiseen. Minä melkein käytän englantia toisena äidinkielenäni, ja voin kääntää sun juttus ihan mielelläni. En ole artikkeleita aiemmin huomannut, ja voi jestas kun harmittaa. Oon aika samanhenkinen, on itelläkin monesti tapana urkkia mitä vehkeet on syöny. Mitään mittailuja en tosin ole kykenevä tekemään, ääninäytteitä tosin senkin puolesta. Minä toivon että sillä kateellisuuden perikuvalla ei olisi ollenkaan onnellinen olo tekemästään yhteiskunnallisesta pahasta. Toivon että sille on kainaloihin tullut näppylöitä tekonsa takia. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Campylobacter 11.12.2005 03:04:24 | |
---|
Itsekään en kyseisiin sivuihin ole aiemmin törmännyt, mutta käsittämättömän paskamainen temppu! Ei voi muuta sanoa. |
Lilli 11.12.2005 05:46:19 | |
---|
Ja tässä taasen ei nyt ole kyse siitä onko ne bannerit kusetusta vai no. Vaan siitä että joidenkin luonnolle käy jostain käsittämättömästä syystä toisen vaivalla tehdyt artikkelit. Liekö Behringerin toteaminen mainettaan paremmaksi saanut tietyt puristit näkemään punaista. Mutta painotan edelleen sitä, Twinkle, että tämä on muusikoiden.net joten on ymmärrettävää että näin käy, kun hiemankaan perehtyy katsomaan minkälaista hiihtäjää täältä löytyy. Hyviä testikertomuksia ja 'opasjuttuja' nuo sun testisi ovat olleet. Voi helevetti, tule ulos kolostasi pilluniska ja kerro meille miksi halusit Twinklen testit lopetettaviksi? 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
Mustikkamuffinssi 11.12.2005 11:24:08 (muokattu 11.12.2005 11:24:56) | |
---|
Täältäkin löytyy kielitaitoa Fortunen ja Akin avuksi jos tarvetta vaatii. Ei nuo tähän menessä tehdyt testit vielä kauheasti koskettanut, mutta noissa tulevissa näytti olvena aika mielenkiintoisi. Eli olen kyllä valmis noita kääntämään. Uli Behringer Fan Club |
Twinkle 11.12.2005 22:22:09 | |
---|
Kiitoksia avun tarjouksista. Täytyy tässä miettiä miten menetellään jos mitenkään.. tällä hetkellä eteen sattui hieman kovatasoisempaa kriisiä kuin tämä nyt on. |
efunkelist 12.12.2005 13:43:53 | |
---|
Twinklen artikkelit olivat juuri jotain sellaista mille olisi peruskuluttajilla suurta kysyntää! Toivon todella että jaksat vielä twinkle yrittää sillä se mitä sinä teet ON OIKEIN ja oikein tekevät saavat aina kärsiä vastarinnasta. Ärh. Oisko twinkle siinä mitään ideaa että koittaisit saada joltain laitemaahantuojalta sponssia: siis sellaista että saisit aina yhden kojeen lainaan koekäyttöä ja tutkimuksia varten? Itse artikkelit saavat näköjään hyvää mainosta kun lukijoita riittää mutta lisäksi voisit laittaa sivuille jonkun linkin/bannerin/tms tuota testattavaa laitetta vastaan? Sillä sitä vain ajattelin että nämä rahalahjoitukset ovat tiukassa suomen maassa.. Ainoa tapa saada valuuttaa olisi nuo bannerimainonnat mutta niihin liittyy aina nuo korvausongelmat. En ehtinyt vieläkään lähettää sulle niitä etuasteputkia, mutta kyllä ne ois tulossa. Jos et sivuja uudestaan aukaise niin edes sitten omaksi iloksesi kun niillä kys. putkilla mä en mitään tee :) (menee tosin tammikuuhun ennenkuin posti kulkee, en ole tänä vuonna käymässä kotona) |
Quu 12.12.2005 15:25:38 | |
---|
Oisko twinkle siinä mitään ideaa että koittaisit saada joltain laitemaahantuojalta sponssia: siis sellaista että saisit aina yhden kojeen lainaan koekäyttöä ja tutkimuksia varten? Itse artikkelit saavat näköjään hyvää mainosta kun lukijoita riittää mutta lisäksi voisit laittaa sivuille jonkun linkin/bannerin/tms tuota testattavaa laitetta vastaan? Hyvä idea, toteutus (lue: valmistajan vakuuttaminen) voi olla vaikeampaa, mutta kannattaa Twinkle yrittää, kysyminenhän on sentään ilmaista. juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle. |
wiggy 12.12.2005 16:20:50 | |
---|
Sponsorointi on ihan hyvä idea, mutta silläkin on varjopuolensa. Jotenkin aina herää epäilyksiä laitevalmistajien sponsoroinnin vaikutuksista laitearvioiden objektiivisuuteen. Ehtona testikappaleiden saamiselle voi olla esim. mahdollisuus kieltää negatiivisen arvion julkaiseminen jne. |
Fortune 13.12.2005 17:18:38 | |
---|
Sponsorointi on ihan hyvä idea, mutta silläkin on varjopuolensa. Jotenkin aina herää epäilyksiä laitevalmistajien sponsoroinnin vaikutuksista laitearvioiden objektiivisuuteen. Ehtona testikappaleiden saamiselle voi olla esim. mahdollisuus kieltää negatiivisen arvion julkaiseminen jne. No d'uh. Kuka nyt panostaa negatiiviseen mainontaan. Look behind you, a three-necked guitar! |
Gypsy 13.12.2005 17:27:24 | |
---|
No d'uh. Kuka nyt panostaa negatiiviseen mainontaan. Minä rehelliseen mainontaan. |
Les Fender 13.12.2005 18:10:51 | |
---|
Ihme paskaa... Höh, minusta tuo oli tosi hyvä alku ja osaltani koitin jutun teossa auttaakkin. Enpä olisi tuotakaan arvannut, kateudella ei näemmä ole mitään rajaa. Miksei tuonkin kyräilyyn ja kateuteen käytetyn ajan olis voinut käyttää johonkin positiivisempaan?? Mut toisaalta Twinkle, tätäkin voi koittaa kääntää positiiviseksi. Omalta osaltani lupaan, jos nyt jollain tavoin voin, auttaa mahdollisessa uudessa sivustossa. Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
kulmahiomakone 13.12.2005 21:00:11 | |
---|
No itse asiassa niitä ei ole kuin Tradedoubler, Google Adsense ja joku mikälie. Kuukkeli on ainoa, jonka kautta käytännössä saa rahaa pelkistä klikkauksista, muissa saa myyntikomissiota. Sä voit tarjota sitä banneritilaa suoraan firmoille. Ei muuta kuin mailia kaikille musiikkilaitealan toimijoille: vähittäiskauppijaille, maahantuojille ja mitä niitä nyt onkaan. Alan printtijulkaisuillekin vois yrittää mainostilaa tarjota, joskin luulen, että voi olla aika hiljaista... Luulis, että noi kävijämäärät mitä olet kerännyt, alkaisivat alan yrityksiä kiinnostamaan. Ei tohon mitään välikäsiä tarvita. Ne bannerifirmat tarjovat mainostilaa kuitenkin kaikille niille asiakkailleen, jotka edes vähän liittyvät soitin- ja laitekauppaan. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
epeli 14.12.2005 00:20:07 (muokattu 14.12.2005 00:20:44) | |
---|
tai sitte ihan vaan tilinumero johonkin näkyville ja kaikki pistää 1€ tai jotain sinnepäin. ite laittaisin heti. ja voisin vaikka lainata pedaaleita testattavaksi. jos kiinnostaa niin pistä pikaviestiä... Death before dishonor....
....bukkake before all!!!! |
tai sitte ihan vaan tilinumero johonkin näkyville ja kaikki pistää 1€ tai jotain sinnepäin. ite laittaisin heti. ja voisin vaikka lainata pedaaleita testattavaksi. jos kiinnostaa niin pistä pikaviestiä... Se oli siellä näkyvillä kyllä. Twinkle taisi aiemmin mainita tässä ketjussa, että yksi oli laittanut 1,5 euroa. No, en kyllä minäkään mitään laittanut, niitä bannereita kyllä klikkailin aina kun siellä kävin. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Twinkle 14.12.2005 19:37:19 | |
---|
Kiitoksia fiksuista ideoista ja palautteesta. Tällä hetkellä nyt en usko että tämän vuoden puolella tuo sivusto aukeaisi uudestaan, mutta ehkäpä se jossakin vaiheessa saadaan taas tien päälle. Kukapa tuota tietää. Tällä hetkellä omassa elämässä on semmoinen määrä epäkivaa nyt että täytyy yrittää pitää sitäkin kasassa. Vähän huonossa vaiheessa tuli taas tämäkin hässäkkä. Täytyy sitä sitten tosiaan miettiä että miten tuota ylläpitää, kai siihen jotakin mahdollisuuksia olisi. En ehtinyt vieläkään lähettää sulle niitä etuasteputkia, mutta kyllä ne ois tulossa. Jos et sivuja uudestaan aukaise niin edes sitten omaksi iloksesi kun niillä kys. putkilla mä en mitään tee :) (menee tosin tammikuuhun ennenkuin posti kulkee, en ole tänä vuonna käymässä kotona) Juu, kiitoksia. Sitten kun kerkeät, kyllä niistä varmaan vähintään tuo yksi testi tullaan tekemään jos ei muuta sitten. |