Pulling teethiä tänne sitte!! :D Yritän huomenna nauhoitella kasettimankalla (rok /,,/) ja siirtää koneelle, jos mikki suostuu yhteistyöhön. |
wrshredder 13.12.2005 22:59:23 | |
---|
Ei siinä ole sweeppejä. luojan kiitos siitä :D Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
King_V 13.12.2005 23:03:18 | |
---|
No just joo... onhan näitä ihmisiä joka lähtöön... olen itse soittanut maliskuusta -04 lähtien sähkökitaraa ja ei se nothing else matterssi taitu... bodomilta kaikki muu paitsi hate me:een alku on melko vierasta kitaralla ja puppets käsittääkseni soitetaan kokonaan alaspäin ja on siis ihan hullun nopea... onhan keskustaneen aloittajakin oikeassa... kerskujat kyrpii... esimerkkinä mainittakoot nimeltä mainitsematon kajaanilainen joka uhosi vetävänsä 7promillen kännissä puppetsin... onnea yritykseen... ei tule kesää... itse voisin kyllä heittää näytteen Aces High:sta (vaikkei se nyt oikein aiheeseen liity... mutta sen koen osaavani...) toisaalta onhan myös todella lupaaviakin "ihmelapsia" olemassa... eräs n. kuusi vuotiaskin veti kitara kaupassa NEM:mänkin todella hyvin... ja voiko sen 6kk soittaneen kunnolla määritellä kun toinen kaveri käy tunneilla ja soittaa päivassä 5 tuntia ja toinen kaveri soittaa pari tuntia viikkossa niin eiköhän ero ole huomattava... |
Jannipaali 13.12.2005 23:04:13 | |
---|
luojan kiitos siitä :D :D |
BulletProof 13.12.2005 23:05:45 | |
---|
Noniin, meillä on bändi jossa on kaks kitaristia ja toinen soittanu vähän yli vuoden ja toinen (minä) vajaan vuoden. Soitetaan bändin kans yhtäaikaa vaikka seittemän promillen humalassa tuo biisi, aivan ensimmäisen soolon alkuun asti, mihin sen metallicakin keikoilla jättää. Mutta mikäli saisin pieniä nauhoitusohjeita niin voitais varmaan vetäistä kokä bändi toki teipille master of puppets, jahka jotkut sanoo että mitä siihen tarvitsee? Ja paljonko rahaa tarvitsee käyttää nauhoitusvehkeisiin? Ollaan suht.alussa tuossa hommassa niin ei oikeen tiedetä. Ja JUMALAUTA jos joku sanoo että puhun paskaa niin tulee kylmänviileästi Kajaanin nurmikadunyliopistolle kuuntelemaan ;) Lainatkaa vaikka jostain digikamera ja ottakaa videolle. |
King_V 13.12.2005 23:07:11 | |
---|
Lainatkaa vaikka jostain digikamera ja ottakaa videolle. nimenomaan... |
Decadetroll 13.12.2005 23:10:29 | |
---|
Jumaliste että osaa vastustaa yhen biisin vääntö nauhalle. en saanu sitä jostain syystä liitettyä ollenkaan taustaan. Noo, laitan eka ton Nemin pikasesti ja vain osittain soitettuna tonne mikseriin.. Huomenna jos onnistuis paremmin tää homma. Linkki tulee kohta jos mikseriki ei ala vttuilemaan.. Everything is an End.. |
King_V 13.12.2005 23:12:31 | |
---|
Noniin, meillä on bändi jossa on kaks kitaristia ja toinen soittanu vähän yli vuoden ja toinen (minä) vajaan vuoden. Soitetaan bändin kans yhtäaikaa vaikka seittemän promillen humalassa tuo biisi, aivan ensimmäisen soolon alkuun asti, mihin sen metallicakin keikoilla jättää. Mutta mikäli saisin pieniä nauhoitusohjeita niin voitais varmaan vetäistä kokä bändi toki teipille master of puppets, jahka jotkut sanoo että mitä siihen tarvitsee? Ja paljonko rahaa tarvitsee käyttää nauhoitusvehkeisiin? Ollaan suht.alussa tuossa hommassa niin ei oikeen tiedetä. Ja JUMALAUTA jos joku sanoo että puhun paskaa niin tulee kylmänviileästi Kajaanin nurmikadunyliopistolle kuuntelemaan ;) täsä taitaa olla just yks malli esimerkki siitä miks tää koko keskustelu on pystys... ja kaupast saa mikkei pikku rahal ja tietoo nauhotus ohjelmist tietokoneelle saat "nauhoitus ohjelmat" keskustelusta... |
blackorwhite 13.12.2005 23:15:04 | |
---|
Ok, kiitti. Elkäähän nyt se seittemän promillee on liian paljon myönnetään mut pienessä kaljassa. Jep, kyllä puppetsia tahkosin siinä sointujen ohessa puoli vuotta, että sitä kyllä reenasinkin! :) |
King_V 13.12.2005 23:15:12 | |
---|
Jumaliste että osaa vastustaa yhen biisin vääntö nauhalle. en saanu sitä jostain syystä liitettyä ollenkaan taustaan. Noo, laitan eka ton Nemin pikasesti ja vain osittain soitettuna tonne mikseriin.. Huomenna jos onnistuis paremmin tää homma. Linkki tulee kohta jos mikseriki ei ala vttuilemaan.. pitääkö mikseriin muuten rekiströityy... (kyl varmaanki) ja onk se ilmast ja kui nopeesti se käy? |
wrshredder 13.12.2005 23:15:48 | |
---|
minä en näistä tiedä ,mutta eiks se oo kiellettyä laittaa mikseriin toisten bändien kappaleita? Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
King_V 13.12.2005 23:16:03 | |
---|
Ok, kiitti. Elkäähän nyt se seittemän promillee on liian paljon myönnetään mut pienessä kaljassa. Jep, kyllä puppetsia tahkosin siinä sointujen ohessa puoli vuotta, että sitä kyllä reenasinkin! :) paljonko soitat päivassä..? noin keskimäärin... |
Marsumies 13.12.2005 23:16:03 | |
---|
jahka jotkut sanoo että mitä siihen tarvitsee? Esim. tietokone ja joku 10 euron tietokonemikki. Lyötte mikin huoneen nurkkaan, kiinni tietokoneen äänikorttiin ja nauhotatte master of puppetsin livenä ekaan sooloon asti. Softapuolelta tarvitsette vain kristalin tai/ja audacityn, molemmat ovat ilmaisia ja saatavilla vapaasti internetistä. |
blackorwhite 13.12.2005 23:19:24 | |
---|
paljonko soitat päivassä..? noin keskimäärin... se vaihtelee mut kyllä mä oon vetäny pari tuntii päälle kellon ympärin joskus. Mut sit on mulla tietty välipäiviäkin ettei ala maistumaan aivan puulta :( Tunneilla en itseasiassa ole käynyt, ovat liian kalliita minulle :( |
blackorwhite 13.12.2005 23:20:24 | |
---|
paljonko soitat päivassä..? noin keskimäärin... sori väsymys alkaa painamaan päälle, sanoisinko että soittelen kolme tuntia keskimäärin päivässä, mutta haluisin soittaa enemmän, täytyis jättää juhlimista vähemmälle että kerkeisi :) |
Decadetroll 13.12.2005 23:49:10 (muokattu 13.12.2005 23:51:17) | |
---|
Everything is an End.. |
JoKKe_ 13.12.2005 23:50:55 | |
---|
Nönni, nyt on mikserissä nemin pätkä. Huomenna tulee siis Master of Puppets. Se on tuo Jepajee. eka on epäonnistunu yritys pistää tonne mop. Serveri kettuili. Vieläku sais linkkiä. Kiitos. |
Decadetroll 13.12.2005 23:59:41 | |
---|
Joo, lisäsin tohon omaan tekstiini sen. Everything is an End.. |
Ben_D 14.12.2005 00:08:04 | |
---|
Eipä taida taittua noista biiseistä kuin puppetsin kompit jollain tapaa. sama juttu..nothing else mattersissa joutuu näppäileen ja mä en ole ikinä moista harjoitellut. en muista, millainen biisi on bed of razrors. puppets varmaan menee. |
Hammermul 14.12.2005 00:16:21 | |
---|
Nönni, nyt on mikserissä nemin pätkä. Huomenna tulee siis Master of Puppets. Se on tuo Jepajee. eka on epäonnistunu yritys pistää tonne mop. Serveri kettuili. edit. niin joo, osote vois olla jees. http://www.mikseri.net/artists/muusikoidennetinkilpailut.50676.php Tässäkin tais olla pientä epävireisyyttä? Ja sitten vielä se oma arviointi ja kokemus... Mielipiteesi on väärä. |