Marsumies 13.12.2005 22:18:38 | |
---|
Jonkun on murrettava jää: http://koti.mbnet.fi/~yliosmo/nem.mp3 Tästä ei pääse enää kuin ylös joten antaa tulla lisää tuotoksia. =) En jaksanut koko biisiä veivata (kukaan jaksa oikeesti kuunnella), tuossa on ne olennaisimmat pätkät. Soittelua on tullut harrasteltua vaihtelevalla innostuksella jo useampi vuosi, itse sanoisin olevani semmonen perus keskitason räpeltäjä. Väittäisin osaavani soittaa kappaleen joten kuten, soolokin menee sinne päin. Noin viisi vuotta sitten olisin vielä väittänyt osaavani master of puppetsinkin, mutta nykyään voin hyvällä omalla tunnolla sanoa että perhanan hyvä saa olla jos sen levyn tahtiin vetää nuotilleen. Ja nyt ehdottomasti kaikki "soitan paremmin kuin james" tyypit tekemään pätkiä! ###Varoitus hifisteille### Nauhoitus meni purkkiin ekalla, en jaksanut alkaa säätämään tasojen/soundien kanssa joten se on melko hiljasella ja säröttää paikoin aika pahasti. =) Hyvä topikki! |
Tietysti Pauligin 13.12.2005 22:22:37 (muokattu 13.12.2005 22:23:41) | |
---|
Annetaan nyt kaikille bodomisteille mahdollisuus todistaa, että Laiho oli hidas oppimaan ja Jameskin aika perusjamppa. Hehee :) Noista kappaleista, örtss ei mitään hajua osaanko. Voisihan sitä kokeilla. "Tykkäätkö sä keilaamisesta?" "En mä tiiä, en oo koskaan kokeillu." "No hyvä." .......... "Huomenna keilaamaan..?" Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
wrshredder 13.12.2005 22:24:38 | |
---|
En jaksanut koko biisiä veivata Joo varmaan uskotaan hei :D kukaan jaksa oikeesti kuunnella minä jaksan ,anna tulla vaan.. ihan hyvin toi meni kait. oliks kitara epävireessä? emminä tota kappaletta oo kuunnellu pitkään aikaan, koska en pidä siitä kun HEWI MEDAL KALJA ÄIJJÄT tekee jotain yninä-itku-valitus-veisuja.. PANtera PRkl!! Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
mambou 13.12.2005 22:26:55 | |
---|
tuli tosta nothing else mattersista mieleen et löysin tässä vähän aikaa takaperin vanhan videon itsestäni soittamassa kyseisen kappaleen sooloa ja täytyy tunnustaa että aika hirveältä kuullosti :) Kettu kuittaa |
simon cykkeli 13.12.2005 22:27:28 | |
---|
hyvää työtä marsumään nyt ainakin joku uskalsi laittaa musaa tänne ja hyvin toi meni. =) |
Marsumies 13.12.2005 22:27:41 | |
---|
Hehe, olishan se pitäny arvata et selitykset kannattaa jättää väliin =) |
JoKKe_ 13.12.2005 22:28:22 (muokattu 13.12.2005 22:31:40) | |
---|
Avataanpa potti http://www.mikseri.net/music/play.php?id=174462&type=hi Tuolta se Kukkaisten Tuoksu jos ei biisi aukee suoraan. Eli.... Sillon ku tän nauhotin ni olin soittanu 3v ja risat. En muista millasena itteäni pidin sillon mut nykyään oon sitä mieltä et oon vaan pitkälle edistynyt aloittelija. En pidä itseäni lähellekkää Hetfieldin tasoisena. Siihen komppaamisen tarkkuuteen en yllä varmaan koskaan. Ton kolmen vuoden aikana treenasin aika vitusti, mut yksin. Mulla ei oo koskaan ollu esim. soitonopettajaa. Eli teoriapuoli on aika hukassa. Melkein kaiken siitäkin vähästä oon oppinu täältä MNetistä. Kiitos siitä! Voisin koittaa laittaa tänne lisää kamaa kunhan jaksan. Ja tosta nauhotuksesta. Se on nauhotettu Kristal nimisellä ohjelmalla. Gp4 taustoilla mitkä on haettu mysongbook.comista. En muista paljon aikaa meni mut kyl tollasen varmaan yhes illassa oon tehny. Edit: prkl marsu ehti ensi :D |
wrshredder 13.12.2005 22:31:24 | |
---|
Hehe, olishan se pitäny arvata et selitykset kannattaa jättää väliin =) niin siinä käy kon hölöttää liikaa :D Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
zuppermuhle 13.12.2005 22:35:07 (muokattu 13.12.2005 22:35:42) | |
---|
Ai toi kappale on se Nothing Else Matters? En tosiaankaan osaa, loppuu sormet kesken. Noista osaan vain Puppetsin ja sekin menee päin hanuria. Mörinä on pahasta... |
ekikoo 13.12.2005 22:38:55 | |
---|
kyllä tuo MoP ainakin minun pronssikorvaan kuulosti ihan hyvältä, itse suosin kuitenkin vähempää gainin määrää A signature? Oh wait... |
Tiluttaja 13.12.2005 22:40:45 | |
---|
Mulla löyty koneelta pari vuotta sitten nauhotettu puolikas NEM, mutta mihinkäs sen nyt upin? |
Noh eihän noi piisit nyt kolmen minuutin harjottelulla läpi mee. Bodomia en ole itse koskaan soittanu että ei oo varmaa topicci auki niin kauaa että kehtais tänne jotai nauhotella. Ja toi NeM on fingerpikkauspiisi joka sinänsä osittain hankaloittaa asiaa kun noin parin vuoden harjoittelulla pysyy plektrakin justjajust kädes. Ja harjoittelun tasokin on ollu vähän heikkoa(Puol sooloo kerran puolee tempoo ja sit seuraava biisi harjotteluu). Ja täytyy sanoa että alottelijana olen luullut osaavani soittaa edes jotain, mutta se tieto osoittautuu vääräksi päivittäin. |
Carpenter 13.12.2005 22:43:11 | |
---|
Avataanpa potti http://www.mikseri.net/music/play.php?id=174462&type=hi Tuolta se Kukkaisten Tuoksu jos ei biisi aukee suoraan. Kyllä tällä soitolla voi jo sanoa osaavansa biisin, vaikka aika paljon siinä epätarkkuuksia olikin. Vaikea biisi tämä on soittaa tarkasti. Siihen hitaan soolon taustalle soitettu puhdas osuus kuulosti ihan oudolle. Nopea soolo meni vähän sinne päin, mutta ei se mitään. Hyvä että joku uskalsi laittaa tänne näytettä, vaikka ei mikään pro olekkaan. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Jannipaali 13.12.2005 22:46:23 (muokattu 13.12.2005 22:49:26) | |
---|
Kyllä tällä soitolla voi jo sanoa osaavansa biisin, vaikka aika paljon siinä epätarkkuuksia olikin. Vaikea biisi tämä on soittaa tarkasti. Siihen hitaan soolon taustalle soitettu puhdas osuus kuulosti ihan oudolle. Nopea soolo meni vähän sinne päin, mutta ei se mitään. Hyvä että joku uskalsi laittaa tänne näytettä, vaikka ei mikään pro olekkaan. Huomasit varmaan takkuilua myös ekassa soolossa? Ihmetyttää vaan jos oli soittanut jo 3 vuotta ja takkuilua ilmenee vähän hitaammassa soolossa. Tämän tekstin ansiosta sataa paskaa niskaan jonka seurauksena menen soittamaan beissillä Anaesthesiaa :D |
miganos 13.12.2005 22:48:51 | |
---|
mä vetäsen bed of razorsin kunhan kerkeän :) |
Mustikkamuffinssi 13.12.2005 22:51:30 | |
---|
Mä voin osallistua jos Jucciz osallistuu kanssa. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
wrshredder 13.12.2005 22:52:47 | |
---|
Huomasit varmaan takkuilua myös ekassa soolossa? Niin, ei mennyt überkliineilläswiipeillä .. SOOSOO!! :D:D ei vaan, toi oli asiallinen pätkä, minä mossasin mukana :) Romantikkoitkijät#23
Soundi lähtee käsistä |
JoKKe_ 13.12.2005 22:53:33 | |
---|
Huomasit varmaan takkuilua myös ekassa soolossa? Ihmetyttää vaan jos oli soittanut jo 3 vuotta ja takkuilua ilmenee vähän hitaammassa soolossa. Tämän tekstin ansiosta sataa paskaa niskaan jonka seurauksena menen soittamaan beissillä Anaesthesiaa :D Pulling teethiä tänne sitte!! :D |
Jannipaali 13.12.2005 22:56:28 | |
---|
Niin, ei mennyt überkliineilläswiipeillä .. SOOSOO!! :D:D Ei siinä ole sweeppejä. |
JoKKe_ 13.12.2005 22:57:41 | |
---|
Jos joku haluu ni voin heittää viel Towards Dead Endin tänne. Tosin siin o aika kuraa ne kolmisweepit. Mut eihän tä pelkästään mikää proitten paikka ookkaan. |