Eki89 13.12.2005 21:24:33 | |
---|
Nojoo eihän noi pahoi oo mut mulla on tällä hetkellä liian hitaita plektroja. Ei ne varmaa pysy peräs! |
-Ossi- 13.12.2005 21:25:36 | |
---|
Yllätys yllätys että ääninäytteitä ei kuulu. Missä ovat nyt ne kaikki jotka joka päivä kehuvat vetävänsä Bodomia miten vaan. Itseä vaan vituttaa semmoset ihmiset jotka vain puhuvat eivätkä todista teoilla osaamisiaan. I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
TheRagDoll 13.12.2005 21:33:10 (muokattu 13.12.2005 21:46:56) | |
---|
- Metallica: Nothing Else Matters (virallinen Mnet-käsitys "pitäisi mennä 6 kk soittaneelta") - Bodom: Bed of Razors (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 1 v soittaneelta") - Metallica: Master of Puppets (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 2 v soittaneelta") Kyllä toi Puppets pitäs mennä vähä pääl 1v soittaneellaki.. ja musta bed of razors vähä pääl 1 vuotta.. mut iha sama.. taidan olla puuttees ku pakko jotai pilkkuu nussia:D Edit: sanoisin sittenki razorsista ny ku kuuntelin sen taas et jos sooloineen sun muut ni kyl varmaa yli 2 vuotta perkele. Ei haittaa vaikka biisi olisi paska ja menisi epätahtiin kunhan siinä on meininkiä:) |
Coran 13.12.2005 21:35:38 | |
---|
- Metallica: Nothing Else Matters (virallinen Mnet-käsitys "pitäisi mennä 6 kk soittaneelta") - Bodom: Bed of Razors (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 1 v soittaneelta") - Metallica: Master of Puppets (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 2 v soittaneelta") Kyllä toi Puppets pitäs mennä vähä pääl 1v soittaneellaki.. ja musta bed of razors vähä pääl 1 vuotta.. mut iha sama.. taidan olla puuttees ku pakko jotai pilkkuu nussia:D Jos nyt vaan soitat ja äänität ne. |
simon cykkeli 13.12.2005 21:37:38 | |
---|
- Metallica: Nothing Else Matters (virallinen Mnet-käsitys "pitäisi mennä 6 kk soittaneelta") - Bodom: Bed of Razors (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 1 v soittaneelta") - Metallica: Master of Puppets (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 2 v soittaneelta") Kyllä toi Puppets pitäs mennä vähä pääl 1v soittaneellaki.. ja musta bed of razors vähä pääl 1 vuotta.. mut iha sama.. taidan olla puuttees ku pakko jotai pilkkuu nussia:D No jos ne on niin helppoi ni laitappas tänne oma koetukses ku sää soitat vaik master of puppetsin. tosin jos oot soittanu jos yli 5 vuot ni taitaa mun uhominen mennä mettään mut kumiskin pist tuleen niit nauhotuksia. |
Jii 13.12.2005 21:38:18 | |
---|
Tietysti, jos tätä syndroomaa positiivisesti yrittää ajatella, ni kohta tää maa on täynnä ääriteknisiä pädnejä. Jos musikaalisuuskin on kohdallaan, ni mikäs tässä. Ei o ongelmaa ostella uusia levyjä. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Decadetroll 13.12.2005 21:42:42 | |
---|
No oottakee ny perkele.. Latailen softaa jolla voin kääntää sopivaan muotoon ton pätkän. Master of puppets siis, ykkösellä sisään. Kohta tulee näyte! (ja pelätkää pahinta...) Everything is an End.. |
TheRagDoll 13.12.2005 21:42:46 | |
---|
No jos ne on niin helppoi ni laitappas tänne oma koetukses ku sää soitat vaik master of puppetsin. tosin jos oot soittanu jos yli 5 vuot ni taitaa mun uhominen mennä mettään mut kumiskin pist tuleen niit nauhotuksia. kelpaako Ilman sooloja?:) Ei haittaa vaikka biisi olisi paska ja menisi epätahtiin kunhan siinä on meininkiä:) |
re infecta 13.12.2005 21:45:05 | |
---|
kelpaako Ilman sooloja?:) Anna tulla. |
Decadetroll 13.12.2005 21:45:14 | |
---|
Ei minultakaan sooloja moppiin tule. En osaa soittaa niitä enkä edes halua yrittää. Everything is an End.. |
lxi 13.12.2005 21:46:05 | |
---|
En osaa Bed of Razorsia vaikka olen soittanut JO kolme vuotta. Onx toivoo? No helvetti! En ole kuullutkaan Bed of Razorsia vaikka olen soittanut toistakymmentä vuotta! The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
TheRagDoll 13.12.2005 21:46:07 | |
---|
Pistän joku päivä.. luultavasti joudun pistää ilman vahvarii koska plugit menny kitarasta paskaks vähä aikaa si.. pittääpi korjauttaa.. Ei haittaa vaikka biisi olisi paska ja menisi epätahtiin kunhan siinä on meininkiä:) |
Decadetroll 13.12.2005 21:53:26 | |
---|
Kertokeepa mihin voisin laittaa ton näytteen? just konvertoin midiä waviksi nauhotuksen siihen yhistämistä varten... Everything is an End.. |
Carpenter 13.12.2005 21:54:57 | |
---|
Tää on oikeesti ihan sairaan hyvä topic. Koska eihän se sano mitään, jos sanoo "osaavansa" jonkun biisin. Nyt pitää kyllä "tunnustaa", että kumpikaan Metallica ei mene siten, että voisin sanoa osaavani. Nothing Else on paha, koska en osaa näppäillä ja Master on tosi vaikea soittaa tarkasti. Eli jäljellä jää Bodom. En ole ikinä sitä soittanut, mutta kuulostaa ihan sopivalta haastavalta mulle. Yritän opetella sen, mutta se saattaa kestää ja jäädä yritykseksi. :D Olisi kyllä todella mukava kuulla näytteitä nämä biisit "osaavilta. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
nii olis. varsinkin tolt ragdollilt haluisin kuulla. |
JoKKe_ 13.12.2005 21:59:28 | |
---|
Uskaltaako tollasen biisin upata mikseriin? Ainakin se rikkoo mikseri.netin sääntöjä, mut ollaanhan näitä ennenkin nähty ilman seuraamuksia. Mulla olis toi MoP nauhotettu koneelle. Sillon ku sen nauhotin ni olin soittanu jotn 3v ja risat. |
Carpenter 13.12.2005 22:02:10 | |
---|
Uskaltaako tollasen biisin upata mikseriin? Ainakin se rikkoo mikseri.netin sääntöjä, mut ollaanhan näitä ennenkin nähty ilman seuraamuksia. Mulla olis toi MoP nauhotettu koneelle. Sillon ku sen nauhotin ni olin soittanu jotn 3v ja risat. Uskaltaa. Laitat vaa jonkun eri nimen sille. Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |
Räbbänä 13.12.2005 22:06:08 | |
---|
Omilla taidoillani en tule laittamaan minkäänlaista näytettä taidoistani. Noista biiseistä menee MoP parhaiten mutta sekin pätkissä soitettuna. Mutta mielenkiintoinen idea tää topicci. Katotaan millaisia virtuoooseja täällä on. Täytyy kyllä häpiäkseni myöntää, että saatuani ekat soittokamat minulta meni kaksi viikkoa ennen kuin löysin napin jolla saa vahvarista särökanavan päälle. (menee kellariin häpeämään) Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) [b] Satu-setiä [/b] 2) [b] Namu-setiä [/b] 3) [b] Sentencediä [/b]. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa. |
drlecter 13.12.2005 22:06:47 | |
---|
Eipä taida taittua noista biiseistä kuin puppetsin kompit jollain tapaa. |
blackorwhite 13.12.2005 22:16:56 | |
---|
Noniin, meillä on bändi jossa on kaks kitaristia ja toinen soittanu vähän yli vuoden ja toinen (minä) vajaan vuoden. Soitetaan bändin kans yhtäaikaa vaikka seittemän promillen humalassa tuo biisi, aivan ensimmäisen soolon alkuun asti, mihin sen metallicakin keikoilla jättää. Mutta mikäli saisin pieniä nauhoitusohjeita niin voitais varmaan vetäistä kokä bändi toki teipille master of puppets, jahka jotkut sanoo että mitä siihen tarvitsee? Ja paljonko rahaa tarvitsee käyttää nauhoitusvehkeisiin? Ollaan suht.alussa tuossa hommassa niin ei oikeen tiedetä. Ja JUMALAUTA jos joku sanoo että puhun paskaa niin tulee kylmänviileästi Kajaanin nurmikadunyliopistolle kuuntelemaan ;) |