Aihe: Jackson JS sarja
1
THM
13.12.2005 20:33:44
Olisiko kenelläkään kokemuksia kyseiseen sarjaan kuuluvista kepeistä? Lähinnä kiinnostaisi kokemukset malleista JS30RR, JS30DKT, JS30KE tai JS30KV sekä miten ne suhtautuvat hinnan että laadun osalta vastaavan hintaisiin LTD:n malleihin.
Metal90
13.12.2005 21:40:57
Olisiko kenelläkään kokemuksia kyseiseen sarjaan kuuluvista kepeistä? Lähinnä kiinnostaisi kokemukset malleista JS30RR, JS30DKT, JS30KE tai JS30KV sekä miten ne suhtautuvat hinnan että laadun osalta vastaavan hintaisiin LTD:n malleihin.

LTD:t mielestäni huomattavasti laadukkaampia!! Itsella LTD: EX 260.Tosin ei kyllä kannata sekaantua niihin LTD:eihin joissa on ESP:n omat mikit.Ne kusee ja pahemman kerran.Eli joko duncaneilla tai EMG:llä olevat.
ESP. Astetta paree
THM
14.12.2005 00:21:30
Olen vähän puun ja kuoren välissä näiden kanssa, kun toisaalta nuo ao. Jacksonit miellyttäisivät silmää kuten myös LTD:n Ex 260 ja erityisesti MMV BO joka sekin liikkuu hinnaltaan siinä 400€ haminoissa.
Muuki
14.12.2005 01:02:22
Tuo BO vois olla ihan siedettävä vielä. JS oli minulla ennen, kyllähän se pelasi jos ei floikalla häärinyt liikaa.
Mittään en oo kirjottanu alle
RandomHero
14.12.2005 01:33:08
Minulla on myös vanhempi js30 japanialainen ja mielestäni on varsin hyvä kitara siihen hintaan. Hyvä soittaa ja ihan ok mikit.
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
luopio
14.12.2005 16:44:14
LTD:t mielestäni huomattavasti laadukkaampia!! Itsella LTD: EX 260.Tosin ei kyllä kannata sekaantua niihin LTD:eihin joissa on ESP:n omat mikit.Ne kusee ja pahemman kerran.Eli joko duncaneilla tai EMG:llä olevat.

toi ltd260 pyörii kuitenki jo eri hintaluokassa ku JS:ät.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Sir Härö
14.12.2005 16:48:51

Pistä vaan rahaa säästöön ja osta kerralla joku hyvä kitara.
Tää on dadaa parhaimmillaan. Pillun maku, tahtooko panna, viina.
last command
16.12.2005 23:18:36
Itse soittelin tuollaisella KE30 (kielet läpi rungon) Ja mielestäni vallan mainio siihen hintaan. Hyvä sustaini ja käteen istuva kaula. Kitaran saundi oli mielestäni kirkas (oma mielipiteeni) verrattuna muihin saman hintaluokan kitaroihin...
Ainoa miinus noissa malleissa on tuo volume ja tone potikka ne saattavat mennä rikki (halpa tuonti) aika nopeasti, mutta takuu ne korvaa eikä ne kovin kalliita muutenkaan ole...

Joten yhteen vetona Jacksoni on mielestäni vallan mainio ostos tyylikäs näyttävä ja PARAS!!!!!!!!! joten omasta mielestäni kannattaa unohtaa ne ESP:n lelut....;)
puu9000
21.12.2005 18:38:15

Minulla on myös vanhempi js30 japanialainen ja mielestäni on varsin hyvä kitara siihen hintaan. Hyvä soittaa ja ihan ok mikit.

Sama täällä, Japsi-jiiässä. Hyvä soittaa ja kohtalainen saudi. Mikit olen vaihtanut kyllä Duncaneihin. Ja kyllä toi floikka talla toimi nuorempana ihan hyvin. Nyt 4 vuotta vanhana ei pidä virettään ihan parhaiten, jos sitä venkoilee liikaa. Ja hinta ei ole paha.

Levyllä kuulostaa mielestäni ihan hyvältä Marshallin AVT50:llä vahvistettuna, kuuntele vaikka: koti.mbnet.fi/pwarnold
THM
22.12.2005 09:56:05
Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyin hankkimaan tuon aiemmin mainitsemani LTD:n mallin, joka tuntui parhaiten käteensopivalta niistä kepeistä joita kokeilin. Toivon mukaan yhteistyö lähtee hyvin liikenteeseen ilman suurempia yllätyksiä/pettymyksiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)