Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 58 9 10 11 1229 30 31 32 33
JPQ
28.02.2005 13:06:30

turpiin ei oo kertaakaan tullu mutta katseita on sitäki enemmän. Kerran eräs herttainen mummeli tuli tiellä vastaan, ihmeellisen nopeasti vaihtoi jalkakäytävän puolta minut havaittuaan :D

Kyllähän yksi mummo säikähti minua kaupassa luuli skinhediksi ei vaan
pitäisi käydä parturissa auttaisi kummasti.:) ja en ole saanut
turpaani mutta sitä en vieläkään tiedä mikä mutta oletan mukavemmat
kotiolot on syynä kouluaikaiseen kiusaukseen.
murhaaja
11.12.2005 13:58:30

noh.. en oo OTTANUT, mut kyllä oon saanu :P
lähinnä kajaaleitten takia + ku asun vähä räppiskenevoittoisella alueella ;D
Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta.
*RocketQueen*
11.12.2005 14:45:11
En oo kyllä onneksi vielä turpiin ottanut,vaikka vittuilua nyt on saanut kyllä kuulla.Ja jotenkin miehille annetaan herkemmin turpaan,en tiiä sitten miksi.

Tyhmää meininkiä tuollanen vaatteista vittuileminen,mutta sitä on ollut ja tulee olemaan.Ikävä kyllä.
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
saha
11.12.2005 16:33:31
En ikinä.
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
Valterr
11.12.2005 16:50:07
En ole.
papitsu
11.12.2005 16:52:42
En.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!! VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5
tigrushka
11.12.2005 17:04:23
En, mutta lähellä oli kun joskus 7-8-vuotiaana sain juosta koulun kevätjuhlista kotiin minkä kintuistani pääsin kun muutama rinnakkaisluokkalainen giltsi jahtasi verenhimoisena. Oli ilmeisesti liian sievä leninki kun diivaksi haukuttiin, onneksi olin vikkelä ja säästyin sakinhivutukselta.
I got stripes ^..^
ruuvimeisseli
11.12.2005 19:16:27

valitsivat jatko-opintonsakin sen perusteella missä on PARHAAT PERSEET!!11

hahahaha
Flick
11.12.2005 19:38:08

Eipä ole turpaan tullut ei. Joskus nuorempana, kun piti lökäpöksyjä, oli monta kertaa lähellä. Lutakossa kun oli joku räppäri esiintymässä, niin aina silloin siihen Lutakon parkkikselle tuli pari autollista skinheadeja möllöttämään. Sitten, jos joku meistä silloisista lökäpöksyistä uskalsi lähteä siitä pihasta pois, kuselle vaikkapa, niin ei kauaa mennyt, kun sinne jo muutama kaljupää tuli pitämään seuraa. Jossain bileissä noihin samoihin aikoihin joku isänmaantoivo tuli haastamaan riitaa ihan tosissaan ja vieläpä yksikseen. Siitä tulikin sitten ainut kerta, kun olen ketään tosissani turpaan vedellyt. Yleensä sain hoidettua tilanteet puhumalla.
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
Jööhannes
11.12.2005 19:48:13
En, mutta kaverille on amikset tulleet vittuilemaan meikeistä. Lähinnä kajaaleista.

Syytäkin.
Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi!
-HeavyMetal-
12.12.2005 08:00:30
en ole ikinä turpiini saanut, mutta antanut olen...
vaikkakin juttu ei liittynyt mitenkään kyseisen tyyppin vaatetukseen...
-HeavyMetal-
12.12.2005 08:01:44
En, mutta kaverille on amikset tulleet vittuilemaan meikeistä. Lähinnä kajaaleista.

Syytäkin.

mitä vikaa jos poika (?) käyttää kajaalia? ei mun mielestä mitään.... useimmille pojille jopa sopii kajaali... :)
Death-Hippie
12.12.2005 09:44:00
Jo on rankkaa kun joutuu "pitkätukkana" opiskella amiksessa. Sitä iän ikusta "Vitun hippi! Huomenna parturiin!"- slogania saa kuulla niin kyllästymiseen asti, että nykyään vain naurattaa. Viime kesänä meinasi tulla joltain hopparilta turpaan kun ei ilmeisesti pitänyt nahkatakista, pillifarkuista ja iron maiden paidasta, mutta enemmän ne skinit huutelee.
Musiikki on paskaa.
mettän peikko
12.12.2005 15:20:36
Ei oo vielä kukaan tullu leipomaan naamaria mutta vittuilua kuulee lähes joka päivä tukastani.
north state aika miehen savuke
Rock00
12.12.2005 21:41:18
Sanomista on tullut, en kuitenkaan ole ottanut turpiini (voi johtua siitä, että olen naispuolinen) Vaikka aika kasarirock-henkisesti pukeudunkin.
Jööhannes
14.12.2005 09:37:56
en ole ikinä turpiini saanut, mutta antanut olen...
vaikkakin juttu ei liittynyt mitenkään kyseisen tyyppin vaatetukseen...

No jeejee...

mitä vikaa jos poika (?) käyttää kajaalia? ei mun mielestä mitään.... useimmille pojille jopa sopii kajaali... :)

No, minun mielestä se on täysin naurettavaa, samoin käsilaukut sun muut tavarat mitä alkaa nykyään pojilla näkyä. Jonneaaroistumis-ilmiö. :)
Eikö päivä luista? Tuntuuko kaikki menevän pieleen? Ei hätää, sillä meillä on ratkaisu. Painat vain tuota pientä nuotin kuvaa ylläolevan kirjoituksen ylänurkasta, ja saat päätähuimaavaa masennuslääkettä joka lopettaa kaikki vaivasi!
Metallica mies
14.12.2005 21:29:54 (muokattu 14.12.2005 21:31:57)
enpä oo ottanu ikinä turpaani, usein kyllä "ilkeät ammattikoululaiset" (lähinnä)mulkkaa/naureskelee, mutta empä tommosesta paljoa välitä ja varsinkin koska olen melko pienikokoinen, vaikka lihasta aika lailla löytyykin. sit varmaan just pitkä letti sun muut.... yksi päivä kävelin mikkelissä, kävelykadulla, paljon ihmisiä, vastaan tuli just semmonen isohko ammari ja väistin sitten silleen että pääsee varmasti ohi, mutta ei, olihan sen pakko tönästä niin vitun kovana jätkänä.

Edit: tarkoituksena ei ole pilkata/yleistää ammattikoululaisia.
pakko mennä kertoo lasselle!
Definhel
15.12.2005 11:44:44
Mikä on kajaali?
saha
15.12.2005 14:19:33
enpä oo ottanu ikinä turpaani, usein kyllä "ilkeät ammattikoululaiset"...

...Edit: tarkoituksena ei ole pilkata/yleistää ammattikoululaisia.

Miksi sulattaa tämmöistä? Itse kyllä tasan tarkkaan alan ämpyilemään tönijöille. Vähintään pitää keskaria näyttää. Jos se vielä tappeluksi yltyy, niin sittepähän nähdään että kumpi jatkossa väistää.

Mikä on kajaali?

Eikö se ole semmonen missä virtaa vesi?
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)