MrHands 13.12.2005 01:34:39 | |
---|
Silti ihmettelen mistä moinen suosio. Sieviä melodioita & tarttuvia kertsejä Wylde you rock! Dime rest on peace! |
jalmarus 13.12.2005 02:17:06 | |
---|
Ettenkö sanoisi, harvinaisen paskaa näin örinämusiikiksi. Onhan sitä kaikenlaisia räpellyksiä tullu kuultua, mutta yhden levyllisen jossain vaiheessa omistin ja heitin samantien mäkeen. Ettenkö sanoisi, täytää pulunkakkaa. Jaa miksikö? Laulaja ei minusta osaa asiaansa, eikä kitaristikaan kovin hääppöinen ole. Silti ihmettelen mistä moinen suosio. Varmaankin joku on eri mieltä kanssasi, oiskohan näin "There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho |
aleksi 13.12.2005 02:23:35 (muokattu 13.12.2005 02:24:22) | |
---|
Se ensimmäinen levy on kuulemma aika surkea suoritus, siitä ei kuulemma saa mitään irti muuta ku sen, et kehitystä parempaan suuntaan on tapahtunut. No en ole kuullut kyseistä levyä itse, joten en lähde sen koommin tuomitsemaan. Tuossa on jotain peraa, mutta on silla levylla pari oikeinkin loistavaa biisia, jotka kylla ovat kuuntelemisen arvoisia etenkin niille, jotka tykkaavat bandin rankemmista kappaleista Alive or just breathingin -levylta. Mutta sitten voitte verrata sitä esim. Between The Buried And Me:hen tai The Red Chordiin Itse en ole koskaan kuullut noita kutsuttavan metalcoreksi. Kieltamatta TRC voisi sinnepain sopiakin, mutta BTBAM ei kylla millaan. No, eipa naista kannata silti ruveta vaittelemaan: hyva musa on hyvaa ja sita kannattaa kuunnella. "Open hands to the wind." |
KTR 13.12.2005 11:05:27 | |
---|
Laulaja ei minusta osaa asiaansa, eikä kitaristikaan kovin hääppöinen ole. Silti ihmettelen mistä moinen suosio. Hassua. Ihan lajissaan oivalliset laulajat ovat vedelleet tuossa bändissä ja en tajua tuota kitaristi-kommenttia. Miten se kuuluu muka musiikista, että kitaristi olisi jotenkin vähäpätöinen tässä bändissä? Biiseissä on muistaakseni lähinnä vain riffittelyä, mikä ei ainakaan minun korviini kuulosta kovin huonolta. Mitään tilusooloja ei tarvitse edes olla, eikä bändin hyvyys kyllä semmoisiin koskaan perustukaan. |
Ali 13.12.2005 11:33:30 | |
---|
Hyvä bändi, pari levyä löytyy hyllystä, mutta vanhin on vielä jäänyt odottamaan ostoaan. Tykkään näistä kahdesta uusimmasta aika tasapuolisesti, sillä BAoB on hieman rankempi, kun taas TEoHA melodisempi. Veikkaisin, että tuo DVD tulee olemaan kyllä pakko-ostos. Jaa Howard laulaa mielestäni paremmin kuin Jones, etenkin murinoissa on enemmän potkua. Ja kyllähän tuo kitaristi aikamoinen riffivelho on, josta en kyllä keksi pahaa sanottavaa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
http://koti.mbnet.fi/ali_k/levylista.txt |
7-kielinen mies 13.12.2005 13:52:55 | |
---|
Ettenkö sanoisi, harvinaisen paskaa näin örinämusiikiksi. Onhan sitä kaikenlaisia räpellyksiä tullu kuultua, mutta yhden levyllisen jossain vaiheessa omistin ja heitin samantien mäkeen. Ettenkö sanoisi, täytää pulunkakkaa. Jaa miksikö? Laulaja ei minusta osaa asiaansa, eikä kitaristikaan kovin hääppöinen ole. Silti ihmettelen mistä moinen suosio. Puhutko nyt KSE:stä, sillä bändissä on kyllä 2 kitaristia eikä yksi! Ja toi laulajahan on aika monipuolinen, useimissa örinäbändeissä ei kuule mitään muuta kuin sitä örinää. -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
Landola59 13.12.2005 16:46:53 | |
---|
useimissa örinäbändeissä ei kuule mitään muuta kuin sitä örinää. Niin. Tätä minä en ymmärrä. Pidetään se örinä örinänä eikä sekoteta sitä muuhun, pidetäänhän myös juice leskinen ja räppi erillään. Jos on ärisijä laulaja, ei siinä mitään, mutta pysyy sellaisena koko biisin ajan. Esim. Alexi Laiho, joka huutaa ku pieni eläin, kaverilla on paaljon parempi ääni noin niinku jos laulaisi tavallisesti. Minei nyt oikeen halua arvostella tämän enempää... Tätä en vaan ymmärrä. Kiitos jatkakaa. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
-K- 13.12.2005 17:02:56 | |
---|
. Esim. Alexi Laiho, joka huutaa ku pieni eläin, kaverilla on paaljon parempi ääni noin niinku jos laulaisi tavallisesti. Minei nyt oikeen halua arvostella tämän enempää... Tätä en vaan ymmärrä. Kiitos jatkakaa. Hyvä läppä/provo. Ei suotta elämys. |
Landola59 13.12.2005 18:31:41 | |
---|
Hyvä läppä/provo. Ei kumpaakaan. Kuunnelkaa vaikka billy idolin biisi rebel yell, jonka buutum on coveroinu. Tiiättä mitä tarkotan. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
ten 13.12.2005 19:46:31 | |
---|
Mielestäni yksi parhaista bändeistä tällä hetkellä! Juuri tilasin tuon DVD:n ja omistan molemmat levyt. Itse tykkään enemmän herra Jonesin laulusta. Ekalla levyllähän muistaakseni Adam (kitaristi) soitti sekä rummut että kitarat ja taitaa olla aika monien laulumelodioidenkin takana kyseinen mies. Tuota paska kitaristi-kommenttia en tajua. Tiukkaa riffittelyä ja tarttuvia kertsejä tosiaan. Mielestäni ainakaan tuolla The End of Heartache-levyllä ei ole yhtään sellaista biisiä jonka yli tekisi mieli hypätä. Hittiä toisen perään. Minä tykkään. Onneksi kaikkien ei tarvitse... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Niin. Tätä minä en ymmärrä. Pidetään se örinä örinänä eikä sekoteta sitä muuhun, pidetäänhän myös juice leskinen ja räppi erillään. Jos on ärisijä laulaja, ei siinä mitään, mutta pysyy sellaisena koko biisin ajan. Eli tämän päähänpinttymän vuoksi et pidä bändistä |
dixi19 13.12.2005 20:09:17 (muokattu 13.12.2005 20:09:32) | |
---|
Niin. Tätä minä en ymmärrä. Pidetään se örinä örinänä eikä sekoteta sitä muuhun, pidetäänhän myös juice leskinen ja räppi erillään. Jos on ärisijä laulaja, ei siinä mitään, mutta pysyy sellaisena koko biisin ajan. Voiko jollain olla noin ahdasmielinen musiikkimaku? Oikeasti, mitä helvettiä? anomus.com |
7-kielinen mies 13.12.2005 20:17:52 | |
---|
Ei kumpaakaan. Kuunnelkaa vaikka billy idolin biisi rebel yell, jonka buutum on coveroinu. Tiiättä mitä tarkotan. Niin tai tää britney spears coveri. 8D Tosta örinästä täytyy vielä sen verran sanoa, että esimerkiksi bändi Hatebreed on sellainen, jossa laulaja vetää oikeestaan koko ajan sillä samalla tonella sitä örinää. Muutamat kyseisen bändin biisit ovat ihan kuunneltavia, mutta kokonaista levyä ei pysty kyllä millään kuunteleen, johtuen tästä jatkuvasta tasapaksusta karjunnasta ja kun riffiantikaan ei oo mikään ällistyttävä niin tällasia bändejä ei vaan jaksa kuunnella. -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
Iscariah 13.12.2005 20:18:06 | |
---|
minkätyylistä musiikkia tämä on ? en oo ikuna tainnu kuulla. paljon on kyllä kehuttu. en sitten tiedä tykkäisinkö itse |
KoRn88. 13.12.2005 20:42:27 | |
---|
minkätyylistä musiikkia tämä on ? en oo ikuna tainnu kuulla. paljon on kyllä kehuttu. en sitten tiedä tykkäisinkö itse http://www.killswitchengage.com/downloads.aspx Tuolta nyt alkajaisiksi pari biisiä lataat. Metalcoreksihan tuota usein nimitetään, mutta olen kyllä melko sekaisin nuiden genrejen kanssa, että en kyllä mitään tarkaa genreä osaa sanoa. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
Landola59 13.12.2005 20:52:53 | |
---|
Voiko jollain olla noin ahdasmielinen musiikkimaku? Oikeasti, mitä helvettiä? Makunsa kullakin. Pitäkää vaan tästä bändistä, henk.koht. kavahdan kyseistä orkestraa. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
rather be dead 13.12.2005 21:27:00 | |
---|
Mielestäni yksi parhaista bändeistä tällä hetkellä! Juuri tilasin tuon DVD:n ja omistan molemmat levyt. Huom, huom! Kolme levyä julkaisseet ;) Anttiloista sai KsE:n ja muita Roadrunnerin levyjä alle kympillä ainakin ~kuukausi sitten, kannattaa käydä kattelemassa. Sen verran voin kertoa, että jos et ollut 25.10.02 Nosturissa Killswitchiä Engagea katsomassa, niin et voi kuolla onnellisena. Aijjai, parhautta. MoonTV:llä oli muistaakseni jotain juttua tosta keikasta. Harmi kun ei tullut nauhalle. |
Exhausted 13.12.2005 22:07:30 | |
---|
Tosta örinästä täytyy vielä sen verran sanoa, että esimerkiksi bändi Hatebreed on sellainen, jossa laulaja vetää oikeestaan koko ajan sillä samalla tonella sitä örinää. Muutamat kyseisen bändin biisit ovat ihan kuunneltavia, mutta kokonaista levyä ei pysty kyllä millään kuunteleen, johtuen tästä jatkuvasta tasapaksusta karjunnasta ja kun riffiantikaan ei oo mikään ällistyttävä niin tällasia bändejä ei vaan jaksa kuunnella. Näinhän se on että jos laulussa dynamiikanvaihtelua ei ole niin sitä pitää tehdä soitolla. Esim At the Gates ja Meshuggah, joissa laulajalla on tasan yksi vaihde, dynamiikkaa tehdään kitaramelodioilla ja hiljaisemmilla välisoitoilla. |
ten 14.12.2005 06:30:05 | |
---|
Huom, huom! Kolme levyä julkaisseet ;) Mnjoo, eikös se yks ollut joku sellanen, missä oli jotain vanhoja demoja yms. vain julkastu uudelleen? THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
aleksi 14.12.2005 09:07:59 | |
---|
Mnjoo, eikös se yks ollut joku sellanen, missä oli jotain vanhoja demoja yms. vain julkastu uudelleen? Ei vaan se uusvanha julkaisu on kai vaan uusi painos bandin Ferretille levyttamasta debyytista. Musta se menee noin. Ja joku sekoitti laulajat: Jesse oli ensin ja sitten tuli Howard. Ei siis Howard ja Jones. "Open hands to the wind." |