re infecta 13.12.2005 18:45:29 (muokattu 13.12.2005 18:46:29) | |
---|
Täällä Mnetissä kovin helposti porukka leuhkii, että kuka tahansa 6 kk soittanut vetää NothinelseMattersit ja BedofReisorsit. En vaan jaksa uskoa, että nämä tulevat sellaisella tatsilla, että voi kutsua vielä _osaavan_ soittaa nämä kappaleet. Itse olen soitellut.. noh.. vähän pidempään kuin 6 kk, mutta silti tuntuu ettei esim. Nothing Else Mattersiin saa sellaista tunnetta kuin levyllä. Itse en osaa näitä kappaleita, pakko myöntää. Niinpä: Nyt kaikki vain kynnelle kykenevät (ei pelkästään Pande, Lecter ja Juki sun muut), nauhoittakaa joku tai kaikki kolmesta seuraavasta biisistä parhaimpanne mukaan. Laittakaa mukaan oma arvionne soitostasostanne ja soittokokemus (vuosina tai miten vain muuten haluatte sen ilmaista). Katsotaan kuinka moni nyt sitte loppujen lopuksi enää osaakaan soittaa näitä. Haluan murtaa myyttejä nyt! - Metallica: Nothing Else Matters (virallinen Mnet-käsitys "pitäisi mennä 6 kk soittaneelta") - Bodom: Bed of Razors (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 1 v soittaneelta") - Metallica: Master of Puppets (Mnet-käsitys "pitäisi mennä 2 v soittaneelta") Valitse tasosi! P.S. Kaikki biisit löytyvät www.mysongbook.com. Sieltä taustat nauhoituksiin. |
Rontt 13.12.2005 18:51:41 | |
---|
Hitto ku ei oo nauhottelu mahdollisuutta vielä. Ois ihan kiva koittaa mitä muut sanoo mun bodomista, en oo niitten biisejä koskaan soittanut. Master of puppetsia joskus jonkin aikaa tahkosin, ja pikasen koittamisen jälkeen näyttäis et loppuun asti muistan. Tuun kyllä arvostelemaan tänne sitten ku on näytteitä pelissä :D |
re infecta 13.12.2005 18:53:53 | |
---|
Hitto ku ei oo nauhottelu mahdollisuutta vielä. Ois ihan kiva koittaa mitä muut sanoo mun bodomista, en oo niitten biisejä koskaan soittanut. Master of puppetsia joskus jonkin aikaa tahkosin, ja pikasen koittamisen jälkeen näyttäis et loppuun asti muistan. Tuun kyllä arvostelemaan tänne sitten ku on näytteitä pelissä :D Ei tarvitse olla mitään hifitason nauhoituksia. Sellainen 3 € tikkumikrofoni riittää. Ei nyt kysymys ole soundista vaan tatstia ja taimista. Arvostelu rakentavassa hengessä, vaikka tähän kilpailuun (ainakin omalta osaltani) hieman angsteja liittyy. |
Jannipaali 13.12.2005 18:55:03 | |
---|
Pitääkö soittaa sooloineen? |
re infecta 13.12.2005 18:58:12 (muokattu 13.12.2005 18:59:26) | |
---|
Pitääkö soittaa sooloineen? Jos väität osaavasi soolot. Tässä nyt mitataan vähän sitä, että kuinka todenmukainen käsitys soittajalla on omista taidoistaan. Hypoteesini on, että aloittelijoilla on vääristyneet käsitykset itsestään ja kyvyistään. Kokeneemmilla omien taitojen tuntemus on tarkempaa. Se voittaa kisan, jolla on "tervein" käsitys omasta vedostaan. Arvostelu on siis lähinnä laadullista. |
Thet 13.12.2005 18:59:02 | |
---|
Mä vedin nothing else mattersin varmaan kolmen kuukauden jälkeen, eihän se edes ole paha. Nyt olen soittanu puoltoist vuot ja master of puppets saattais mennä jos jaksais harjoitella kokonaan. Enkä mä nyt mitään valehtele vaan tarkoitan että ei esim nothin else matters ole paha biisi. |
Rontt 13.12.2005 19:00:02 | |
---|
Ei tarvitse olla mitään hifitason nauhoituksia. Sellainen 3 € tikkumikrofoni riittää. Ei nyt kysymys ole soundista vaan tatstia ja taimista. Arvostelu rakentavassa hengessä, vaikka tähän kilpailuun (ainakin omalta osaltani) hieman angsteja liittyy. joo se mikrofoni ei oo ongelma, ei vaan oo äänikortti pelissä nyt ennen helmikuuta. |
re infecta 13.12.2005 19:00:50 (muokattu 13.12.2005 19:05:29) | |
---|
Mä vedin nothing else mattersin varmaan kolmen kuukauden jälkeen, eihän se edes ole paha. Nyt olen soittanu puoltoist vuot ja master of puppets saattais mennä jos jaksais harjoitella kokonaan. Enkä mä nyt mitään valehtele vaan tarkoitan että ei esim nothin else matters ole paha biisi. Hyvä. Näytettä tänne sitten Nothingista. Uskon sitten. Itsekin vedin tuon parin kuukauden sisään, mutta näin jälkikäteen kuunneltuna (löysin muutaman sekunnin klipin), se ei ollut kaunista se. Tällä kilpailulla on myytinrikkomisintoni lisäksi sellainen opettavainen funktio, että ehkä aloittelijat älyäisivät keskittyä alussa tärkeämpiin (perus-)asioihin ennen kuin suoraan alkaisivat jauhaa Bodomia tms. |
Wasbesp 13.12.2005 19:01:01 | |
---|
Mä vedin nothing else mattersin varmaan kolmen kuukauden jälkeen, eihän se edes ole paha. Nyt olen soittanu puoltoist vuot ja master of puppets saattais mennä jos jaksais harjoitella kokonaan. Enkä mä nyt mitään valehtele vaan tarkoitan että ei esim nothin else matters ole paha biisi. Ääninäytteitä odotellessa.. |
Jannipaali 13.12.2005 19:05:33 | |
---|
Jos väität osaavasi soolot. Tässä nyt mitataan vähän sitä, että kuinka todenmukainen käsitys soittajalla on omista taidoistaan. Hypoteesini on, että aloittelijoilla on vääristyneet käsitykset itsestään ja kyvyistään. Kokeneemmilla omien taitojen tuntemus on tarkempaa. Se voittaa kisan, jolla on "tervein" käsitys omasta vedostaan. Arvostelu on siis lähinnä laadullista. En väitä osaavani mitään sooloja, voin jopa sanoa, että en osaa mitään muuta kuin nuo rytmikitara-osat (paitsi Nothing Else Matters) :D |
En väitä osaavani mitään sooloja, voin jopa sanoa, että en osaa mitään muuta kuin nuo rytmikitara-osat (paitsi Nothing Else Matters) :D Se on hyvä ja kiva, että joku sentään myöntää. Vedä kompit sitten parhaimpasi mukaan. Kuunnellaan... |
Landola59 13.12.2005 19:08:26 | |
---|
Eekai sitä koko biisiä? "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
re infecta 13.12.2005 19:12:01 (muokattu 13.12.2005 20:30:03) | |
---|
Eekai sitä koko biisiä? Totta kai, vai? En minä ainakaan sanoisi osaavani jotain biisiä, jos en pysty soittamaan sitä edes jonkun kitaran osalta alusta loppuun. |
32788 13.12.2005 19:18:06 | |
---|
Tällä kilpailulla on myytinrikkomisintoni lisäksi sellainen opettavainen funktio, että ehkä aloittelijat älyäisivät keskittyä alussa tärkeämpiin (perus-)asioihin ennen kuin suoraan alkaisivat jauhaa Bodomia tms. Niinpä, kaverini on soittanut puoli vuotta kitaraa, ja kysyi minulta, että "Pitäisköhän opetella sointuja?" Ei herranjumala, nehän nyt kuuluu opetella ihan ensimmäisenä! Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Jannipaali 13.12.2005 19:21:39 | |
---|
Jos jotain kiinnostaa, niin minulla olisi taustat noihin Metallican veisuihin, jos guitar-pron midit ei sytytä. |
Landola59 13.12.2005 19:25:19 | |
---|
No eihän siinä ole mitään hauskaa... Koko biisi, joo jos viittis harjotella niin kauan että tuonki osais. Ottakaa sitte kiinni tästä jotka haluaa, mutta minä en kyllä metallicaa vapaaehtoisesti ala alustaloppuun opetteleen, saati buutumia. Ei onnnistu Jatkakaa. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Hannu H. 13.12.2005 19:38:21 | |
---|
bodomia en oo kuullukkaa.. mopia en osaa soittaa. Nem menis.. ei jaksa nauhottaa. Soittanu olen 6 vuotta. |
Landola59 13.12.2005 19:40:12 | |
---|
bodomia en oo kuullukkaa et oo mitään menettäny. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
re infecta 13.12.2005 19:44:39 | |
---|
bodomia en oo kuullukkaa.. mopia en osaa soittaa. Nem menis.. ei jaksa nauhottaa. Soittanu olen 6 vuotta. Jaa, jaa... |
dmntn 13.12.2005 20:06:22 | |
---|
Ei nyt, kun on tää jännetuppitulehdus. Muutenhan noi menis ihan heittämällä... tai sitte ei. Toi Nothing Else Matters vois mennä, jos sitä jaksais treenata ja Puppetsin riffit kans. Mutta ei vain piisaa kiinnostus. Bodomista en tie. Soittokokemusta tulee 3 vuotta joulun tietämillä. |