eli olis hallussa tommoset rola celestionit en nyt muista yhtään mikä niissä oli watti määrä mut tasi olla joko 75,80,100W? 8ohm 12" ja pa kaapeista otettu. kiinostas lähinnä se että miten toimii kitara kaapissa 4x12" koska elementit on toiselta puolen täysin saman näköiset ja samalla pyöreällä merkki tarralla ja samoilla tiedoilla mutta sitten 2kpl on ihan normaalin näköisiä etupuolelta mutta 2kpl on semmoset et niis on se keski kartio semmonen tötterö mikä tulee sieltä vähän ylemmäksi?? joskus olen nähnyt semmosia missä sen keskikartion "kaulukset" tavallaan tulee ylös mutta itse kartion kupu on siellä alhaalla mutta näissä se kupu tulee sieltä ylös päin semmoseksi tötteröksi:) vaikee selittää ja en tiiä mihin kuvaakaan saisin mut jos joku yhtään tajus niin hyvä:) eli mimmonen saundi noissa on? ja mihin tarkoitukseen tehty? ja jos ne on muuten täysin saman kajarit mutta kahessa siis toi "torvi" ja kahessa ei niin voikohan laittaa 4x12" kitara kaappiin? moni varmaan vastaa että tottakai voi ja saundin kuulee sit kun on kiinni:) mut jos joku tietäis vähän jotain sanoa noista niin olis taas kerran tiedosta apua:) kimi |
Mä en ymmärtänyt tuosta tekstistä paljoakaan, mutta muita kuin Rola-Celestioneja ei olekaan, sillä Celestion ei valmistanut ämyreitä ennen Rolan omistajuutta. Toisekseen, kokeile. Kyllä sen sitten kuulee, että toimivatko ne vaiko eivät. Se pienempi kartio niiden ämyreiden keskellä on luultavasti toinen ämyri, joka toistaa ylempiä ääniä kuin se "varsinainen" kartio. Autokaiuttimissa tuo elementtien sijoittaminen "päällekäin" on yleinen käytäntö. Mutta mä en siitä mitään kuitenkaan ymmärrä, jos nyt puhun edes samasta asiasa kuin sinä. Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |