toba 13.12.2005 11:01:08 (muokattu 13.12.2005 11:03:27) | |
---|
Tarttis toisen crashin joululahjaks, oisko mitään vinkkejä että millanen ois hyvä Meinlin Amun crashin rinnalle, sellanen mihin komppaaminen myös onnistuu kätevästi ilman mitään liikoja aksentointeja, tuo Amun kun tahtoo vähän olla liian voimakas sointinen komppaamiseen, kaveri suositteli esim. Sabianin Vaulttia tähän tarkoitukseen, mutta taitavat olla liian kalliita, siksi ajattelin päätyä johonkin Meinliin. En kuitenkaan hae mitään extra paksua hitaasti syttyvää järkälettä, enkä mielellään Classics -sarjasta mitään, nuokun on vähän turhan tunkkaisia omaan makuuni. |
Bacchus 13.12.2005 11:14:37 (muokattu 13.12.2005 11:14:58) | |
---|
Noilla spekseillä suosittelisin kyllä Amunin isompia crashejä, esim. 18" medium-paksuisena. Hinta/soundi-suhde on melko hyvä, ja 18" on erittäin monipuolinen koko. Toimii crashinä, mutta myös komppaamisessa. Niin, ja ei se Amun mielestäni hirveän äänekäs ole, todella kirkas kylläkin. Voisit tietenkin testata Soundcaster-sarjankin, siitä ei henk.koht. kokemusta ole, mutta voisi toimia. Ja miksei Byzanceakin. Tosin ei ehkä sovi yhteen Amunin kanssa. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
toba 13.12.2005 11:16:20 (muokattu 13.12.2005 11:16:52) | |
---|
Noilla spekseillä suosittelisin kyllä Amunin isompia crashejä, esim. 18" medium-paksuisena. Hinta/soundi-suhde on melko hyvä, ja 18" on erittäin monipuolinen koko. Toimii crashinä, mutta myös komppaamisessa. Niin, ja ei se Amun mielestäni hirveän äänekäs ole, todella kirkas kylläkin. Niin siis ei siinä mitään, mutta se syttyvyys on vaan vähän perseestä sellaseen suoraviivaseen komppaamiseen, siis omassa Amunissani, pelkästään Crashin ominaisuudessaan kylläkin todella minun mieleen. Noh, ehkä ymmärrät :) |
Bacchus 13.12.2005 11:20:34 | |
---|
Niin siis ei siinä mitään, mutta se syttyvyys on vaan vähän perseestä sellaseen suoraviivaseen komppaamiseen, siis omassa Amunissani, pelkästään Crashin ominaisuudessaan kylläkin todella minun mieleen. Noh, ehkä ymmärrät :) Ihan totta, Amunit tuntuu komppaamisessa ehkä vähän köykäisiltä. Testaa Soundcasteria? Ne on kyllä jo hieman hintavampia. Itsellä on komppaus käytössä Paisteen 18" Sound Formula power crash. Toimii pirun hyvin, mutta on ehkä vähän liiankin äänekäs. Nykyisessä musatyylissä se ei kuitenkaan liiemmin haittaa.;) Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Itsellä Paiste 2002 18" crash komppaus- sekä aksenttikäytössä ja toimii perkeleen hyvin molemmissa. Syttyy kohtalaisen helposti ja sopii ainakin rokki/metallihommiin täydellisesti. Melko hintavahan tuo on, mutta on mielestäni kyllä jokaisen pennin arvoinen. En ole kyllä tuota Amunia kokeillut, mutta olikos se juuri siitä sarjasta sanottu, että suunnilleen samantyyppinen sarja kuin 2002? Mielestäni kuitenkin ainakin oma 2002 syttyy melko herkästi ja soundi on melko kirkas ja mielestäni äänenvoimmakkuus on juuri sopiva. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
dolo 13.12.2005 21:52:15 | |
---|
osta multa staggin 17" myra, sillä on hyvä kompata |