Aihe: Peavey Delta Blues vs. Orange AD 15/12
1 2
Bluesmies
21.07.2003 11:46:42
Nyt punnitsen noiden kahden välillä. Musiikkityylinä (mikäli joku sitä ei jo tiedä =)) on blues/rock/hiukan myös pop. Joten oletetaan, että molemmat saisin ostettua samalla hinnalla, niin kumpi minun hyödyttäisi ostaa? Ts. kumpi noista on parempi?

Tiedän, että vahvistin kyselyni on jo psykoottista, mutta pian se on loppumaan päin! =) Olisin erittäin kiitollinen vastauksista!!
Kitara on tyhmä!!
Straton
21.07.2003 14:23:36
Ei sulle kertaakaan ole tullut mieleen lähteä testailemaan vahvareita ite?
fridgebuzz
21.07.2003 14:24:24

Eihän kitarakamoja osteta testauksen perusteella, vaan sen mitä muut niistä netissä sanovat.
"Majatalossa, huonossa hapessa; teen matkan, untani jatkan."
OSTETAAN: True Bypass -boksi, Volume-boosteri (itsetehdytkin kelpaavat)
hemmo
21.07.2003 14:35:10

Eihän kitarakamoja osteta testauksen perusteella, vaan sen mitä muut niistä netissä sanovat.

Mutta oletteko huomanneet sen seikan, että jos olet vaikka soitellut sillä hyvällä omalla vahvarillasi (tai kitaralla) jo vuosia ja ollut tosi tyytyväinen ja sitten joku ihan vaan lyhyesti kokeilee niitä laitteita ja sanoo ne sanat: "No ei toi oo mikää kauheen hyvä." Niin heti tekee mieli myydä se (tai ne) kun on maku mennyt. Ihan paskahan se on, kai!

Siksipä en annakaan enää kenenkään koskea kamoihini.
Säröä beibi!
Mika K
21.07.2003 14:45:52 (muokattu 21.07.2003 14:46:22)

Juu samaa mieltä. Eikö tämä jo riitä???
Tähän tulee allekirjoitus
Bluesmies
21.07.2003 17:02:52

Joo mä tiedän, että tää vituttaa kaikkia, mutta ku ei tässä paskassa kaupungissa oo kumpaakaan vahvaria testattavana.
Kitara on tyhmä!!
Straton
21.07.2003 18:02:19
Suomessa on teitä ja junaraiteita jotka helpottavat liikkumista paikasta toiseen...
askomiko
21.07.2003 18:10:04
Ota orange. Se on orange. Peavey on peavey. Niin helppoa se on. :)
vjvesa
21.07.2003 19:35:08
peavey on hyvä, orange parempi.
Kamalista profiilista
juki
22.07.2003 10:09:37
askomiko:
Ota orange. Se on orange. Peavey on peavey. Niin helppoa se on. :)

vjvesa:
peavey on hyvä, orange parempi.

Kuuntele viisaita. Näinhän se menee....

Nim. 'oranssi on lempivärini' ;)
Ei se taito vaan se tatsi!
booster
22.07.2003 10:20:05
Eiköhän tuo Orange ole laadullisesti aika huippu. En sitten tiedä onko tuo 15W riittävä kaikkiin tarpeisiin, siitä kertokoon joku muu.
Wanted:
Mini-humbucker stratoon
Jurza
22.07.2003 10:24:53

Itse en Orangesta tiedä, mutta jos ton Peaveyn hankit niin et mene pahasti metsään. Toi Deltahan on melkeen sama ku classic30, joka on hemmetin hyvä putkivahvistin (varsinkin bluesiin).
Monet pitää Peavey:ä paskana merkkinä, mutta noi classicit ja deltat on kyllä takuuvarmasti hintansa väärtejä.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
Jabe
22.07.2003 10:25:51

Mutta oletteko huomanneet sen seikan .... Niin heti tekee mieli myydä se (tai ne) kun on maku mennyt. Ihan paskahan se on, kai!

Ou nou. Pilasinko mä sun fiilikset Nobels -overdriveen? :-)
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
Jabe
22.07.2003 10:27:47

Bluesmies, osta se Orange. Pääset soittamaan ja voit lopettaa ihmettelyn.
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". -Martin Luther King, Jr.
hemmo
22.07.2003 11:23:52

Jabe:
Ou nou. Pilasinko mä sun fiilikset Nobels -overdriveen?

Ei ei. Pyyhin niistä Nobelseista pölyt ja testasin pitkästä aikaa. Ihan ok. Sellaisia tavallisia perussäröjä, kuten vaikka suurin osa Bosseista. Suurimman osan olen ostanut F-musicin poistomyynnistä ja tosi halavalla.
Säröä beibi!
hemmo
22.07.2003 11:26:38

Keppi:
Oon kuitenkin huomannu ton saman jutskan varsinkin näissä aloittelevissa soittajissa. Pistävät hirveitä määriä rahaa laitteisiin...ja sitt niitten egon sais helposti romautettua sanomalla, ett ei tää nyt mikään kovin kummonen ole

En taida enää olla aloittelija eikä mulla kyllä ole juuri mitään kallista yksittäistä vehjettä.

Ehkä kyse on sellaisesta ihmeellisestä epävarmuudesta. Se on herkkää touhua!
Säröä beibi!
Jabe
22.07.2003 11:36:18

Ei ei. Pyyhin niistä Nobelseista pölyt ja testasin pitkästä aikaa. Ihan ok. Sellaisia tavallisia perussäröjä, kuten vaikka suurin osa Bosseista.

Joo, ihan-ok-säröjä molemmat. Enkä oikeasti luullutkaan, että viittasit ylläolevalla taannoiseen kaupankäyntisessioomme.
Keppi
22.07.2003 12:25:56
En taida enää olla aloittelija eikä mulla kyllä ole juuri mitään kallista yksittäistä vehjettä.

Ehkä kyse on sellaisesta ihmeellisestä epävarmuudesta. Se on herkkää touhua!

Ok...en rupee yleistämään, joten sanon, ett USEIN aloittelevien soittajien keskuudessa;)
Juuup!
askomiko
22.07.2003 13:23:30
Pöh, laitteet on laitteita, niitä saa haukkua. Oikeastaan mikään ei voi mennä vikaan, koska tietää ettei osaa soittaa, niin siitäkään kritiikistä ei ole haittaa, ja tietää että on ostanut liikaa vermeitä. !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)