Tankero 10.12.2005 14:29:16 | |
---|
Anna Eriksson on yksi suosikkilaulajistani. Syy: karisma. Sinun vai hänen? |
R.Syke 10.12.2005 14:33:17 | |
---|
Sinun vai hänen? Hänen. Omassa ei kehumista. |
Irti Humpasta 11.12.2005 21:08:37 | |
---|
Karizma on maailman paras bändi :) |
mack the knife 11.12.2005 21:31:05 | |
---|
Karizma on maailman paras bändi :) Hengissä olet, hyvä! Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
KoskPaavo 11.12.2005 21:32:15 | |
---|
Karizma on maailman paras bändi :) Trio Karismahan oli eräs Turkuviihteen 1970-80- luvun ravintolabändi. Mm. Vanhalan Seppo veti siinä, samoin joku turkulainen Väiski, sukunimeä en muista. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
mack the knife 11.12.2005 21:33:11 | |
---|
Trio Karismahan oli eräs Turkuviihteen 1970-80- luvun ravintolabändi. Mm. Vanhalan Seppo veti siinä, samoin joku turkulainen Väiski, sukunimeä en muista. Kyllä mulle tulee siitä nimestä ennemmin Kuusamon Karin bändi mieleen, isompi kuin trio. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
jeppeq 11.12.2005 22:09:07 | |
---|
Anna Eriksson on yksi suosikkilaulajistani. Syy: karisma. Anna Eriksson on Laulaja, tulkitsee musiikkia ja on taitava siinä. Uudet biisit taitaa olla biittejä kaikki, hieman mielenkiinnotonta. Soitan - olen siis olemassa |
M.i.k.key 11.12.2005 22:26:37 | |
---|
Kyllä mulle tulee siitä nimestä ennemmin Kuusamon Karin bändi mieleen, isompi kuin trio. Ja mulle tulee vahva Ameriikan West Coast sessiojäbien terapiabändi. Sitä se Kuusamokin on varmaan diggaillut... http://www.bluedesert.dk/karizma.html Mä lopetan nää hommat! |
mack the knife 11.12.2005 22:37:06 | |
---|
Ja mulle tulee vahva Ameriikan West Coast sessiojäbien terapiabändi. Sitä se Kuusamokin on varmaan diggaillut... http://www.bluedesert.dk/karizma.html Joo, enhän minä juntti tuollaisia tiedä. Anteeksi armoton kömmähdys. Voi vittu. Pitää olla kirjoittamatta ennen kuin ajattelee tarkemmin. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
Kosmonautti 11.12.2005 23:29:37 | |
---|
Hengissä olet, hyvä! Ihan allright... ;) BASSNINJA |
Sertzo S 12.12.2005 09:30:17 (muokattu 12.12.2005 09:32:40) | |
---|
Trio Karismahan oli eräs Turkuviihteen 1970-80- luvun ravintolabändi. Mm. Vanhalan Seppo veti siinä, samoin joku turkulainen Väiski, sukunimeä en muista. Savonlinnalaispändi Maarit Merikare & Karisma toimii tietääkseni edelleenkin. Noitahan siis on. |
Sertzo S 12.12.2005 09:32:24 | |
---|
Vanhalan Seppo veti siinä Seppo Soitti myös Marjo & Mamba- yhteessä, joka oli myöskin Severi Kuismasen leivissä, siis Turkuviihteen. |
Sertzo S 12.12.2005 09:34:59 | |
---|
Anna Eriksson on Laulaja, tulkitsee musiikkia ja on taitava siinä. Uudet biisit taitaa olla biittejä kaikki, hieman mielenkiinnotonta. Esim. biisi 'Ei se ollut niin' on saatanallista tylsää toistoa koko beat noinkin hyvälle laulajattarelle tehtynä. No samat urpothan noita vääntää, kun uusille tekijöille ei annneta tilaisuutta stana! |
M.i.k.key 12.12.2005 09:37:56 | |
---|
Esim. biisi 'Ei se ollut niin' on saatanallista tylsää toistoa koko beat noinkin hyvälle laulajattarelle tehtynä. No samat urpothan noita vääntää, kun uusille tekijöille ei annneta tilaisuutta stana! Jep, biisin nimi on tosin "Ei se mennyt niin", Anna ja Sipe ovat sen itse tehneet ja sen kopioinnista on ollut jo keskustelua. Mä lopetan nää hommat! |
jon lord 12.12.2005 11:48:33 | |
---|
. No samat urpothan noita vääntää, kun uusille tekijöille ei annneta tilaisuutta stana! Kirkan tuotanto noihin Surun pyyhit...aikoihin sama juttu. Kaikki biisit ja soolot ihan samanlaisia. Oli ihan sama minkä biisin laitto soimaan miltä cd:ltä tahansa niin aina kuulosti samanlaiselta.Kun liukuhihnalta tekee niin ei huomaa että alkaa toistamaan itseään. Kyllähän ELOkin kuulosti yhteen aikaan niin tylsältä itsensä toistolta ettei biisejä erottanut toisistaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Trio Karismahan oli eräs Turkuviihteen 1970-80- luvun ravintolabändi. Mm. Vanhalan Seppo veti siinä, samoin joku turkulainen Väiski, sukunimeä en muista. Kanniston Väiski, ei soittele enää. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Irti Humpasta 16.12.2005 11:23:38 | |
---|
|
KoskPaavo 16.12.2005 11:26:43 | |
---|
Kanniston Väiski, ei soittele enää. No prkl! Niinhän olikin . Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
dizzy 23.12.2005 09:52:29 | |
---|
Viimeisessä Gramex-lehdessä Anna puhui asiaa. |
v_m_kangas 23.12.2005 10:03:43 | |
---|
Viimeisessä Gramex-lehdessä Anna puhui asiaa. Jeps, hän kertoi, että vasta levymyynnistä ja keikoilla näkee pitääkö ihmiset musastaan. Radioiden voimasoittolistat eivät kerro suosiota. Aika rajua oli Annan voimasoitto tilastojen mukaan, oliko se peräti 80 soittokertaa per päivä? Hän kertoili myös, että solistin työtilaisuudet ovat täysin suosiosta kiinni, mutta taitavalle ja lahjakkaalle muusikolle löytyy aina töitä. Rivien välistä luin, että bändi haluaisi tehdä enemmänkin keikkaa jotta pääsisi tienesteille, mutta Anna ei enempäänsä jaksa. Humppaa tai soita humppaa |