Haluaisin saadaa omaa lessuun sen variaxin tekniikan lisäksi..... Kyllä sillä kiva niitä "dobroja" ja muita on vääntää mutta perus sähkikseksi siitä ei ole. Siis mikä juttu tää "perussähkikseksi siitä ei ole" oikein on? Siis nimenomaan perussähkikseksi, eikä niinkään huippuextremetopnotch sähkikseksi, siitä juuri ainakin minusta on ja vieläpä moneksi sellaiseksi. Siis mikä on "se" mitä perussähkiksellä voi tehdä, mutta Variaxilla ei? Itse en ole vielä vuoden aktiivisen käytön jälkeen keksinyt tätä asiaa joten jos joku voisi ihan konkreettisesti kertoa niin ehkä mäkin ymmärtäisin. ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
LesPaul70 13.12.2005 08:52:06 | |
---|
Siis mikä on "se" mitä perussähkiksellä voi tehdä, mutta Variaxilla ei? Dempata ja soittaa heviä. I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
Tympee Huttunen 13.12.2005 09:28:12 | |
---|
Dempata ja soittaa heviä. Mä en kyllä tota demppaus-juttua käsitä. Kyllä se musta Variaxilla onnistuu. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
LesPaul70 13.12.2005 09:58:00 | |
---|
Mä en kyllä tota demppaus-juttua käsitä. Kyllä se musta Variaxilla onnistuu. Ok. 1) Pistä virta vahvariin 2) Soita jotain dempattua heviriffiä normaalikitaralla (yksikelaiset tai humpparit) 3) Soita sama Variaxilla Kuulostaako samalta? Ei ainakaan minun vahvarini läpi. Soundissa on aika iso ero, koska piezot ovat demppaavan ranteen "takana". Ei tuo yksi juttu tietysti Variaxia virattomaksi tee, koska moneen muunlaiseen soittoon se sopii kyllä. Se oli vain vastaukseni PeteH:n kysyessä esimerkkiä jostain mikä onnistuu tavallisella kitaralla mutta ei Variaxilla. Siis ei onnistu Variaxilla siten, että myös kuulostaisi miltä pitää. I don't get it... Why would the Fantastic Four send me a satellite photo of the Grand Canyon? |
Tympee Huttunen 13.12.2005 10:14:19 | |
---|
Ok. 1) Pistä virta vahvariin 2) Soita jotain dempattua heviriffiä normaalikitaralla (yksikelaiset tai humpparit) 3) Soita sama Variaxilla Kuulostaako samalta? Ei ainakaan minun vahvarini läpi. Soundissa on aika iso ero, koska piezot ovat demppaavan ranteen "takana". Kyllä siinä eroa on. Ei silti voi sanoa, ettei Variaxilla voi dempata. Piezoissa on myös hyviä ominaisuuksia. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |