mathias 21.07.2003 23:47:03 | |
---|
Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Nii joo syntiä.... syntistähän kitaran soitto pitääki olla Nii justiin!!! Rok, rok! Ehkä, mutta tässä kysyttiin tosta maalauksesta onko syntiä niin sanoin sitten että scalloped ainakin on syntiä. |
Insane Kane 22.07.2003 08:14:39 | |
---|
...ja tarviihan synnin tekoon syntisen tekovehkeen.... "Musta kuolo päähän koppaa" |
Mrezzye 22.07.2003 09:31:35 | |
---|
Pastetanpa nyt sitten minäkin tutun kitaran villeimmistä fantasioistani: http://www.gibsoncustom.com/Custom/LesPaulModels/68LPCA.htm Mielestäni tästä ei Les Paul enää kaunistu. Kyseinen Lessu on paras Lessu, jolla olen ikinä soittanut, kävin eilen nimittäin koeajamassa DLX:ssä Malmilla. Aivan loistava. Hintakin on vaan aika loistava. 4300€. Nimenomaan soitettavuus oli hyvä. Ulkonäkö OK! En vaan ymmärrä, miksi kitara on pitänyt tehdä kuluneen näköiseksi ja hapettaa metalliosatkin vanhan näköisiksi. Aina hakusessa jotain... |
spp 22.07.2003 15:09:48 | |
---|
Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |
Gypsy 22.07.2003 15:46:30 | |
---|
...ja tarviihan synnin tekoon syntisen tekovehkeen.... Kyllä, mutta koverrettu otelauta on erilaista syntiä |
Insane Kane 23.07.2003 14:51:58 | |
---|
Se on maku asia sano musti ku muniansa nuoli. "Musta kuolo päähän koppaa" |
Fortune 23.07.2003 14:57:07 | |
---|
Kyllä, mutta koverrettu otelauta on erilaista syntiä Allekirjoitan. Itku oli päästä kun hypistelin Kitarapajalla sitä Goldtoppia, josta oli jyrsitty ylänauhat. Saakeli, hyvän kitaran ovat pilanneet, en osta :) Muutenkin meni aavistuksen yli hintahaarukan. Musta Custom on ihan ok, mutta aavistuksen tylsä. Natural tai sunburst-Custom olisi ainakin erikoisempi eikä heti tule vastaan. Itse olen huomenissa menossa itsetuhoisesti kokeilemaan sitä Custom-soundsin LP Customia, taitaa olla rahojen menoa... "Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori. |
Gypsy 23.07.2003 16:46:13 | |
---|
Kyllä mulla itku tulis jos joku aamu heräisin ja mun '57 reissueen ois koverrettu otelauta |
Mrezzye 23.07.2003 16:53:34 | |
---|
Kyllä mulla itku tulis jos joku aamu heräisin ja mun '57 reissueen ois koverrettu otelauta No jos koko otelauta olis niin epäilemättä. Aina hakusessa jotain... Varsinkin Gibson Les Paul Custom!!! |
Snowblind 23.07.2003 18:30:05 | |
---|
Totakaan en todellakaan tajua, että miksi pitää vain kaksi viimeistä (tai neljä jos jemistellään) nauhaa kovertaa. Ei siitä paljoa hyötyä taida olla. Jos kovertaa niin koko otelauta sitten. Mutta se saisi työntää lespansa nenäänsä joka menee tollaista pyhäinhäväistystä tekemään! Joo |
Mrezzye 23.07.2003 21:07:48 | |
---|
Totakaan en todellakaan tajua, että miksi pitää vain kaksi viimeistä (tai neljä jos jemistellään) nauhaa kovertaa. Ei siitä paljoa hyötyä taida olla. Jos kovertaa niin koko otelauta sitten. Mutta se saisi työntää lespansa nenäänsä joka menee tollaista pyhäinhäväistystä tekemään! No mietipä sitä! Vanhana JEMin omistajana voin kertoa että jos ei käytä mitään ihan ohutta kielisettiä, niin vähän heiveröisempikin kaveri saa kyllä trillit, pull-offit ja venytykset tehtyä ylänauhoilta huomattavasti helpommin kuin ilman koverruksia. Alempaa se on huomattavasti helpompaa ilmankin. Se on luonnollisesti makuasia haluaako koverruksia kitaraansa vai ei. Sitä paitsi niitä ylänauhoja ei edes soittaessa huomaa koverretuiksi jos on herkkä tatsi ;) Eli hyötyä on, ainakin minulle. Aina hakusessa jotain... Varsinkin Gibson Les Paul Custom ja rumpali bändiin!!! |
JeeVes 23.07.2003 21:43:35 | |
---|
jos maalaat ite niin...ÄLÄ, jos kitara ei ole arvokas....JUUP Ou Behave. |
Mrezzye 23.07.2003 21:50:53 | |
---|
jos maalaat ite niin...ÄLÄ, jos kitara ei ole arvokas....JUUP Mitä tuohon maalaukseen tulee, niin tuskinpa maalautan sitä Bullseyeta siihen. Siis aion rakennuttaa kitaran Amfisoundilla, eli ammattimiehet hoitavat tuon pintakäsittelyn. Jos teillä on niitä kauniita kuvia Les Pauleista, varsinkin maalatuista, niin laittakaa tulemaan linkkejä. On sitten vara mistä ottaa ideoita. Haluisin jonkin omaperäisen. Aina hakusessa jotain... Varsinkin Gibson Les Paul Custom ja rumpali bändiin!!! |