Modulaatio 07.12.2005 15:54:02 | |
---|
Paljonko postikulut tuolta tilattaessa oli ? 20e oli postikulut. Prkele |
Modulaatio 07.12.2005 23:36:43 | |
---|
No perkele, toimi laakista masiina. =) Laitan jossain vaiheessa parit kuvat näytille kun kerkeen/jaksan. Prkele |
canghu 07.12.2005 23:40:54 | |
---|
Oon kyllä sitä mieltä että ohjeet olis hyvät jos ne tehtäisiin noissa DIY jutuissa vielä kitaristi ystävällisiksi step by step mummo-ohjeina. Skeemat on sähköinsinööreille ja nuotit muusikoille. Tabit ja mummo-ohjeet kitaristeille :) Joo mä oon tuossa kyllä täysin samaa mieltä. Ihan itseäni huvittaa miten voikin olla avutonta tämä näiden ohjeiden tulkitseminen. Mä oon nyt siinä pisteessä että osaan katsoa että joo R1 menee tuohon ja noin mut ongelmahan on siinä että missään palassa ei lue R1 niissä on vaan erivärisiä viivoja. Sen tajuun että niistä viivoistahan sen näkee mikä sen palan arvo on mut sit en osaa älytä että mikä se on vaikka tiedänkin sen :D joojoo tiedetään että tällaisten dorkien pitäis jättää kolvailut sikseen. :) |
Modulaatio 07.12.2005 23:44:30 | |
---|
Joo mä oon tuossa kyllä täysin samaa mieltä. Ihan itseäni huvittaa miten voikin olla avutonta tämä näiden ohjeiden tulkitseminen. Mä oon nyt siinä pisteessä että osaan katsoa että joo R1 menee tuohon ja noin mut ongelmahan on siinä että missään palassa ei lue R1 niissä on vaan erivärisiä viivoja. Sen tajuun että niistä viivoistahan sen näkee mikä sen palan arvo on mut sit en osaa älytä että mikä se on vaikka tiedänkin sen :D joojoo tiedetään että tällaisten dorkien pitäis jättää kolvailut sikseen. :) noh noh.. tunnustan itseni basistiksi, mutta silti sain a15mk1:n helposti kasaan ja toimiin. (tosin sähköalan koulutukseni saattaa auttaa asiaan) :) Prkele |
Tami 08.12.2005 17:24:41 | |
---|
20e oli postikulut. Laitoitko summan (hinta + pk) ihan tilisiirtona netissä ja sitten oman osoitteen ja homma oli sitä myöten selvä.... Töissä intissä - vikaa vintissä!! |
Modulaatio 08.12.2005 18:06:09 | |
---|
Laitoitko summan (hinta + pk) ihan tilisiirtona netissä ja sitten oman osoitteen ja homma oli sitä myöten selvä.... Juu ja tietysti erittelin mitä olin tilaamassa. Prkele |
Spike 08.12.2005 21:25:30 | |
---|
Mä oon nyt siinä pisteessä että osaan katsoa että joo R1 menee tuohon ja noin mut ongelmahan on siinä että missään palassa ei lue R1 niissä on vaan erivärisiä viivoja. Sen tajuun että niistä viivoistahan sen näkee mikä sen palan arvo on mut sit en osaa älytä että mikä se on vaikka tiedänkin sen :D Hommaa joku perus virta/jännitemittari, milllä voi mitata resistanssin myös. Helpoin ja nopein tapa. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Jebe- 09.12.2005 15:34:35 | |
---|
Onko tuohon Madampiin mahdollista rakentaa kanavanvaihtopedaalia tai vastaavaa? |
Modulaatio 09.12.2005 15:47:07 | |
---|
Onko tuohon Madampiin mahdollista rakentaa kanavanvaihtopedaalia tai vastaavaa? On. Käsittääkseni lähiaikoina on tulossa kytkentäkuvat sille. Kotelossa on valmiina reikä ja teksti "footswitch". Prkele |
Noniin. Onko nyt hyvä mieli, kun taas olette GASin otsalle nostaneet..? Mutta oli minulla oikeesti asiaakin. Riittääkö tuossa a15mk1:ssä möykkä esim. 2x12 kaapin kera bändikäyttöön... kovaan bändikäyttöön. Buahahahahaahaa!! That's the spirit - Tuo on pirtua. |
kulmahiomakone 13.12.2005 16:47:46 | |
---|
Pystyisikö joku kertomaan tuon rakennussarjan verkkomuuntajan speksejä? Aattelin, että josko jotain tekemistä joululomalle hommaisi, mutta koska tuo rakennussarja ei ihan tuollaisenaan kiinnosta, niin pitäisi tietää, että mihin siitä verkkomuuntajasta on? Päätemuuntajahan on Hammondin classic 125E? Eva jag behöver dig. Mer än vad jag vill ha dig och jag vill ha dig för gamla tiders skull. Du betydde inte allt. Men det blåste aldrig kallt. För du var solskenet. Jag var ensam. |
Bee-äf 14.12.2005 08:48:42 | |
---|
Pystyisikö joku kertomaan tuon rakennussarjan verkkomuuntajan speksejä? Mä luulen että se on tuo mitä irto-osana myydään: Power Transformer for small tube amps (e.g. Single Endend with 1x EL84 oder Push-Pull with 2x EL84). Primary 230V/55VA, Secondary 230V/0,12A + 20V/0,12A + 6,3V/4A. WxHxD 65x82x57 mm, weight 1,1 kg With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Mike M. Hiirenloukku 16.12.2005 14:49:12 | |
---|
Mutta oli minulla oikeesti asiaakin. Riittääkö tuossa a15mk1:ssä möykkä esim. 2x12 kaapin kera bändikäyttöön... kovaan bändikäyttöön. Buahahahahaahaa!! Vai eikö riitä? That's the spirit - Tuo on pirtua. |
pjl 16.12.2005 15:13:07 (muokattu 16.12.2005 15:14:18) | |
---|
Vai eikö riitä? Mulla on 2 x EL84 push-pull pääte ja marsun vs-sarjan 2x12" kaappi. Möykkää irtoaa aiva järjettömästi. Bändissämme on kaksi kitaraa, basso ja kovakätinen rumpali eikä vielä ole loppunut tehot kesken. Ihan kliinisen puhdasta ei mitenkään loputtomasti irtoa mutta kuka semmosta edes kaipaa? EDIT: Äh. Tuossa a-mallissa taisi olla 6V6-putket? Niistä kait lähtee vielä vähän enemmän... |
miredritr 26.12.2005 21:40:55 | |
---|
Mulla on 2 x EL84 push-pull pääte ja marsun vs-sarjan 2x12" kaappi. Möykkää irtoaa aiva järjettömästi. Bändissämme on kaksi kitaraa, basso ja kovakätinen rumpali eikä vielä ole loppunut tehot kesken. Ihan kliinisen puhdasta ei mitenkään loputtomasti irtoa mutta kuka semmosta edes kaipaa? EDIT: Äh. Tuossa a-mallissa taisi olla 6V6-putket? Niistä kait lähtee vielä vähän enemmän... Itsekkin tilasin A15mk 1 kitin. Saa nähdä minkälaista saundia siitä tuloo. |
MKK 03.01.2006 17:46:47 (muokattu 03.01.2006 18:16:29) | |
---|
No perkele, toimi laakista masiina. =) Laitan jossain vaiheessa parit kuvat näytille kun kerkeen/jaksan. Itseäni on kyseinen laite alkanut kiinnostamaan. Laittaisitko kuvia ja ääninäytteitä. Oliko näin, että tuohon pakettiin piti tilata ns ylim. osina ainoastaan nuo knobit ja mitä mieltä olet ollut tuosta? Mika Kitara, piuha ja vahvistin = tosimiehen setti |
Modulaatio 03.01.2006 22:44:46 | |
---|
Itseäni on kyseinen laite alkanut kiinnostamaan. Laittaisitko kuvia ja ääninäytteitä. Oliko näin, että tuohon pakettiin piti tilata ns ylim. osina ainoastaan nuo knobit ja mitä mieltä olet ollut tuosta? Mika Tuolla muutamat kuvat rojektista--> http://koti.mbnet.fi/rojektit/A15mk1/ Koteloa en ole vielä kerennyt rakentamaan. Mutta sekin on suunnitteilla kovaa vauhtia. Ääninäytteitä en ihan vielä saa kuuluviin. Koitan saada kyllä jossain vaiheessa jonkin moiset pätkät. Juu potikannupit on ns. ainoat ylimääräiset osat tilattavaksi. Itse olen yllättynyt soundista. Hinta/laatu suhde erittäin hyvin kohdallaan. Prkele |
dave74 08.01.2006 17:09:03 | |
---|
Raaskisikohan kukaan kitin omistava "lainata" skemoja+osaluetteloa? |
SirElwood 08.01.2006 17:51:03 | |
---|
Raaskisikohan kukaan kitin omistava "lainata" skemoja+osaluetteloa? Toivottavasti ei. Näinhän ei oo nimittäin tapana toimia. |
pjl 08.01.2006 20:22:48 | |
---|
|