Aihe: Customi Basarin Etukalvo
1 2
Simbe
12.12.2005 23:13:15 (muokattu 12.12.2005 23:24:26)
Onko kellään kokemuksia tai ylipäätään tietoa mistä vois customikuviolla basarin etukalvoa lähteä etsimään ja montako miljoona lystistä saa suunnilleen pulittaa? Kaveri vaan tarvihtis oman bändinsä logon basarin kalvoon ja ostas jos ei mene hinta ihan tähtitieteellisiin summiin. Tietty itseänikin asia kiinnostaa ainakin jos ei muuta niin mielenkiinnosta :)

Miän Vain nimimerkki täällä m.netissä tekee ihan kivoja kalvoja. Hänen jäsenkuvauksestaan on linkki tehtyihin kalvoihin. Vaihdanpa tästä kohta jäsenkuvaukseen kuvan hänen maalaamistaan kalvoista omissa rummuissani.

Edit:
http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=4692&

http://www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/semisuper/kalvot/kalvohq.html

ja:
http://muusikoiden.net/dyn/members/10003.jpg

Hinta ei juuri päätä huimannut.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti sekä LP practice conga!
Niskamies
12.12.2005 23:22:33
savopie
13.12.2005 11:54:29
Tai sitten Musamaailmasta saa "Power monkey" Pädejä, seinälippuja ja myös Custom basarikalvoja. Se on sellanen tarra, joka liimataan basarin edukalvoon, näyttää tosi komealtya, ja on tarkkaa työtä. Homma toimii niin, että tuot musamaailmaan levyn, jossa on kuva, jonka haluat basarikalvoksesi, tosiaan ihan mikä vaan, vaikka oma naamasi. Kveri (jonka firma tuo osittain on) mielestäni kertoi, että kalvoja saaa samantien kaksi, en muista tarkkaa hintaa, mut oisko ollu 80€/ ne kaks kalvoa.

::: ja mulla on myös tollanen "miän vain" tekemä basarikalvo, kaikki on kehunu, ketkä on nähny. suosittelen myös sitä, hinta liikkuu reilussa parissa kybässä+ oma kalvo, joka maalataan.
roisto PERKELEE!!!
ddrum54
13.12.2005 12:50:56
Tai sitten Musamaailmasta saa "Power monkey" Pädejä, seinälippuja ja myös Custom basarikalvoja. Se on sellanen tarra, joka liimataan basarin edukalvoon, näyttää tosi komealtya, ja on tarkkaa työtä. Homma toimii niin, että tuot musamaailmaan levyn, jossa on kuva, jonka haluat basarikalvoksesi, tosiaan ihan mikä vaan, vaikka oma naamasi. Kveri (jonka firma tuo osittain on) mielestäni kertoi, että kalvoja saaa samantien kaksi, en muista tarkkaa hintaa, mut oisko ollu 80€/ ne kaks kalvoa.

::: ja mulla on myös tollanen "miän vain" tekemä basarikalvo, kaikki on kehunu, ketkä on nähny. suosittelen myös sitä, hinta liikkuu reilussa parissa kybässä+ oma kalvo, joka maalataan.

Kannattaa sitten huomioida se, että noi musamaailman teippikalvot ei sitten soi yhtään. Testattu on. Dempattua soundia hakevalle ne on ihan OK.

Suosittelen minäkin "Miän Vain:in" puoleen kääntymistä. Mulla on neljä hänen taiteilemaa resokalvoa. Hienoa työtä kertakaikkiaan.
2`n 4
robw
13.12.2005 20:12:09
sanotaanko siis kuviopuolta etukalvoksi? Varsin epäloogista mielestäni.. Ajattelin että se puoli, mihin soitetaan, tai mikä näkyy soittajan näkökulmasta, on etukalvo, jokaisen rummun kohdalla...
Legatus
13.12.2005 20:14:27
sanotaanko siis kuviopuolta etukalvoksi? Varsin epäloogista mielestäni.. Ajattelin että se puoli, mihin soitetaan, tai mikä näkyy soittajan näkökulmasta, on etukalvo, jokaisen rummun kohdalla...

Naisen logiikkaa ;). Mie oon ihan eri mieltä. Etu kalvo on se mikä on edessä eli resokalvo.
Janne pentele!!!!!!!
Jeltz
13.12.2005 20:14:32

Joskus tuota aikani mietin, ja tulin siihen tulokseen, että on paljon havainnollisempaa puhua lyöntikalvosta ja resokalvosta.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
A.R.P.
13.12.2005 22:14:53
Joskus tuota aikani mietin, ja tulin siihen tulokseen, että on paljon havainnollisempaa puhua lyöntikalvosta ja resokalvosta.

Jep. Juuri näin. Ei tule sekaannuksia. Ehkä.
ÄM
13.12.2005 22:52:03

Näin O!

Ja muissa rummuissa, kuin basarissa ei etukalvosta puhuta ensinkään, vaan ylä- ja alakalvosta korkeintaan. Ellei sitten pidä tomeja kuin kiikareita.

Basarikalvoa (sitä etukalvoa eli resokalvoa) voi toki kuvittaa itsekin, jos ei ole peukalo ihan keskellä kämmentä. Mä oon vaan printannu muoviselle tarrakalvolle bändien logot ja liimaillut basariin. Ei oo kummosia, mutta ompahan kumminkin. Omakuvassa näkyy jos kiinnostaa.
Paas
14.12.2005 09:24:18
Naisen logiikkaa ;). Mie oon ihan eri mieltä. Etu kalvo on se mikä on edessä eli resokalvo.

Näin minäkin ajattelen. Jos joku sanoo että menes seisoo sinne setin eteen niin silloinhan en mene soittajan paikalle vaan sille toiselle puolelle, eli etupuolelle-> etukalvon puolelle. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
T.Laine
14.12.2005 09:30:34
kyllähän noita kuvia/ kuvioita on kynäruiskun kanssa "helppo" tehdä.
ite oon kans jonkin verran suttaillut jotain liekkejä, tribaaleja yms, yksinkertasia juttuja.
...näinhän se homma etenee... kai...
tuplapedaali
14.12.2005 10:54:19
Onnistuukohan jos maalaan sprayllä etukalvoon jonku kuvion??
ToMi88
14.12.2005 10:58:51

Onnistuukohan jos maalaan sprayllä etukalvoon jonku kuvion??

Kyllä onnistuu.
dictatorsh*t
14.12.2005 11:48:30 (muokattu 14.12.2005 11:48:38)
http://www.kolumbus.fi/voitto.kattinen/semisuper/kalvot/kr.html

Tollasen haluan joskus omilla nimikirjaimilla.
Migo
14.12.2005 11:50:46
Kyllä onnistuu.

Pysyyköhän se kovin kauan??
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
zmb
14.12.2005 14:17:58

Onhan esmes autonkin etupuoli auton edessä. Ni miksei rummuissa myös.

Lyönti ja reso on selvin ehdottomasti! Tai lyönti/nuija ja etu 2. vaihtoehto
stam1naaa! granut valmistuu kohta :), see, rummut / kunnostus faq
ToMi88
14.12.2005 14:21:42

Pysyyköhän se kovin kauan??

Kyllä se pysyy. Ite joskus aikoja sitten maalasin basarinkalvon mustaksi ja hyvin pysyn yli parivuotta.
vapauskauppias
14.12.2005 14:36:24
Onhan esmes autonkin etupuoli auton edessä. Ni miksei rummuissa myös.

Tässähän todistat itseäsi vastaan. Auton etupuoli on se puoli, jonne päin katse on. Rumpusetissä samoin. Tietenkin. Menet seisomaan rumpalin selän taakse -> olet rumpalin takana -> olet setin takana. Menet seisomaan rumpalin etupuolelle, setin eteen -> olet rumpalin edessä -> olet setin edessä.

Tuossa tuo nyt rautalangasta väännettynä.
moderndrummer88
14.12.2005 15:09:21
lyöntikalvo ja resokalvo ei oo vaikeeta..? khyllä! musaliikkeen myyjä ei edes tajunnu mistä puhuin kun sanoin että resokalvo virveliin pitäisi saada.. "mikä?!" no alakalvo siis "no niin!"
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)