-AK- 12.12.2005 21:07:52 | |
---|
Tuo John Christin rokkisaundi on se rankempi saundi, mitä haen. Siinä ei ole enää paljoa parantamista. Olen noita VHT:tä katsellut, mutta olen saanut niistäkin vähän liian hevi -vaikutelman. Eivät taida sitä vanhaa Pittbullia enää tehdäkkään. Pitäisi päästä testaamaan, ovat vähän hintaviakin kyllä... Saisi jo Bognerinkin noilla hinnoilla. |
Lukihäirö? Ei, aavistus kriittisyyttä vaan :) Kokeilin samalla kertaa H&K:n Trilogya, oli aika eri maata. Ihan kiva. Ei pyöritä sukkia jaloissa mutta voisin ottaa tommosen nupin jos annettais. Uraltoneen saa sen särömodin. Lisäksi siitä saa helposti päätesäröä. Saa särömoodin ja vaikka mitä. Mutta ei se muuta mustikkaa mansikaksi. Tokihan siinä on rakentamisen riemu mutta jos se jätetään pois ja tarkastellaan pelkkää vahvistinta niin voidaan ehkä todeta että ei sekään ole ihan edullinen ratkaisu ominaisuuksiin nähden. Vaan mikäpä olisi. Ja yksi hyvä soundi on parempi kuin monta huonoja. Hiwatt kehiin. I can take about an hour
on the tower of power 'Long as I get a little golden shower |
Spike 12.12.2005 21:44:15 | |
---|
Hiwatt kehiin. Siinä olisi varmasti hyvä :D Loppupeleissä nä on niin mielipiteitä, että ei kannata liikaa miettiä muiden mielipiteitä, vaan antaa omien korvien päättää. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
lukeman 13.12.2005 01:39:46 | |
---|
Tuo John Christin rokkisaundi on se rankempi saundi, mitä haen. Siinä ei ole enää paljoa parantamista. Olen noita VHT:tä katsellut, mutta olen saanut niistäkin vähän liian hevi -vaikutelman. Eivät taida sitä vanhaa Pittbullia enää tehdäkkään. Pitäisi päästä testaamaan, ovat vähän hintaviakin kyllä... Saisi jo Bognerinkin noilla hinnoilla. Käytettynä jos tuollainen löytyy, kannattaa ehdottomasti harkita. Omistan vm. ´96 1x12:n pittbull combon. Sillä soitan niin rokit kuin rautalankabiisitkin keikoilla. Taipuu todella moneen tyyliin. Uudemmista VHT-vahvistimista ei ole hajuakaan niin laadun kuin soundienkaan suhteen. Tuo hevileima VHT:ssa, (ainakin vanhemmissa), ihmetyttää. Tokihan niistäkin hevisoundit irtoaa, mutta myös paljon muuta kuten aiemmin totesin. |
-AK- 13.12.2005 03:09:11 | |
---|
Pitää kyllä pitää silmiä auki tuon VHT:n varalta, se on ollut kyllä kärkikolmikossa tähän asti. Oulu tuntuu olevan vähän täällä jumalan selän takana, ei täällä oikein mitään vahvareita myydä. Ja saako joku testattua kaupassa tarpeeksi vahvaria? Kai siinä ainakin puoli vuotta menee ennenkuin oikeasti tietää millainen vekotin on, kaikkine mahdollisine koettuine nupikanpyörityksineen. |