Joo joo, mutta kelatkaa sitä, kun menin tänään eräälle mukavalle tytölle kylään, jonka olin nähnyt kaksi kertaa aijemmin, pakkini oli aika sekaisin heikon ruoan ja liiallisen oluen juonnin takia. No siinä sitten zillasin ja yritin olla mukava, niin eikös sitten puskenut älytön vessahätä. No menin sitten kuselle ja huomasin, että multahan tulee paska. Salamannopeasti vedin housut kinttuuni ja istahdin ritilälle. Kuului rytinää ja meitsiltä tuli sellanen löysä paska, joka levisi pitkin vessanpönttöä. Hyi mikä haju. Pyyhyin nopeasti, huokasin "nyt vaara on ohitse". No siinä sitten takas zillaamaan ja vähän juomaa ottamaan kuuman ilman takia. Join lasin juomaa ja jauhoin niitä näitä. Yhtäkkiä iski hirveä kusihätä ja jouduin kiiruhtamaan vessaan. Taas meinasi ripuli pudota pöksyyn, mutta nopeilla reflekseillä seivasin tilanteen. Nyt rupesi jo naama vähän punottamaan. Paska haisi ja silleen. Toivoin, ettei mukavalla tytöllä olisi nyt asiaa vessaan. No siinä sitten käsien pesun jälkeen poistuin vessasta takavasempaan ja vetäydyin sohvalle ajatellen sitä kuvottavaa paskan hajua, jonka jätin vessaan. Sitten kuulin neidin sanovan "mä meen käymään nyt vessassa". Sydän melkein pysähtyi. No siinä sitten vähän aikaa änkytin ja ilmoitin, "noniin nyt on semmonen juttu, että mulla on pakki sen verran sekasin, että joudun paskomaan teidän pyttynne hajalle, itseasiassa mulla taitaa olla taas paskahätä, joten menen nyt vessaan". Ei ollut kivaa! Miksi juuri tänään piti olla pakki sekasin!! EIIII!! |
No siinä sitten vähän aikaa änkytin ja ilmoitin, "noniin nyt on semmonen juttu, että mulla on pakki sen verran sekasin, että joudun paskomaan teidän pyttynne hajalle, itseasiassa mulla taitaa olla taas paskahätä, joten menen nyt vessaan". Ei ollut kivaa! Miksi juuri tänään piti olla pakki sekasin!! EIIII!! Loistavuutta hohhohoo! Blues power! |