Aihe: Määritelkää hevari
1 2 3 4
Makuupussimies
21.06.2003 22:22:13
Kun itse olin päiväkodissa(englannin kielinen) siellä oli sellanen amerikkalainen valvoja ihan siisti tyyppi, pitkät hiukset, mustat vaatteet. Kaiken lisäksi se soitti vielä kitaraa... Kyllä sillä välillä oli siellä mukana akustinen. Mut sitä ei pahemmin ihmetelty.
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
kalkkuna
21.06.2003 22:28:01 (muokattu 21.06.2003 22:35:00)
EI wannabe.

Hevari on hevari, eikä sillä pullistele.

Ja eikös se ole juuri epäheviä jos ostelee sellaisia rannekkeita ja muita wannabe hässäkkäpässäkkä tavaroita.

"Hei, mä soitan kitaraa ja oon tozi hevi ja myös ostin eilen uuden paidan missä lukee "heavy metal 4ever" oonx mä nyt cool?

Hevarin voi määritellä yleensä pitkien ja likaisten hiuksien perusteella.
Karlsson
26.06.2003 13:03:38
Mun mielest on tylsää kun hevarit ei enää pukeudu silleen mageesti kuin vaik 90-luvun alussa:

-Vaalee farkkutakki jossa selkä lippu (plussaa jos on vielä nahkaliivi takin päällä johon se lippu on pistetty niiteillä kiinni),
-isot hiukset,
-musta t-paita jossa bändin nimi ja piirrettyjä hevimaisemia (esmes Iron Maiden-paidat),
-Strech-farkut, jotka roikkuu jonkin verran persauksista,
-hikirannekkeet (AC/DC:n basistillakin oli),
-varsilenkkarit (pakolliset)

Ei aika mennyt enää palaa...

Nykyhevarit on jotenki niin masentuneen näköisiä, että tekee mieli mennä kysymään, että "onks sun paha olla?",mutta ei pidä lapsiparkoja liika kiusata, joten jätän väliin.
"Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen
HCW
28.06.2003 21:04:27
Yleiset tuntomerkit:

-Pitkä rasvanen,huonosti hoidettu letti
-Ruma naama
-Haisee pahalle
-2 numeroa liian pienet farkut
-Iskän vanha nahkatakki
-Vanha ränsistynyt Judas Priest paita
-Puhuu hevistä paljon ja liian usein
-Puhuu myös naisista paljon ja liian usein kumminkaan naisia saamatta
-Juo viinaa paljon ja liian usein

Siinä perus stereotypia.
Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
thrashmetallisti
29.06.2003 15:56:30

Mun mielest on tylsää kun hevarit ei enää pukeudu silleen mageesti kuin vaik 90-luvun alussa:

-Vaalee farkkutakki jossa selkä lippu (plussaa jos on vielä nahkaliivi takin päällä johon se lippu on pistetty niiteillä kiinni),

Musta farkkutakki. Täynnä hihamerkkejä. Ootas, selässä 5 merkkiä, motörhead, metallica, kreator, black sabbath ja sepultura, vasemmalla edessä: judas priest, ozzy, metallica:black ja iron maiden:live. Oikea puoli: metallica:ride the lightning, pantera:vulgar display of power. Lisäksi: iron maiden, metallica, fuck fashion!, i'm metal ja keskisormi-rintanapit. Rotsi on kans, asiallisempiin tilausuuksiin.

-isot hiukset,

kasvatan, paksut ja kiharat on.

-musta t-paita jossa bändin nimi ja piirrettyjä hevimaisemia (esmes Iron Maiden-paidat),

löytyy noita paitoja juu,

-Strech-farkut, jotka roikkuu jonkin verran persauksista,

on. ja kireet.

-hikirannekkeet (AC/DC:n basistillakin oli),

eipäs ole, kun ei tarvii, mut kitaristillamme on.

-varsilenkkarit (pakolliset)

ei ei ei varsilenkkarit vaan tennarit ne kuuluu olla. Löytyy adidas superstarit koko 46.

Ei aika mennyt enää palaa...

kyllä palaa... toivon niin.
palaa se vielä

Nykyhevarit on jotenki niin masentuneen näköisiä, että tekee mieli mennä kysymään, että "onks sun paha olla?",mutta ei pidä lapsiparkoja liika kiusata, joten jätän väliin.
Thrash till death!
Lord of the strings
02.07.2003 12:17:15 (muokattu 02.07.2003 12:18:25)
Mä en sillee pidä itteäni hevarina, vaikka on musta paita, mustat farkut, musta farkkutakki ja mustat hiukset (värjätty).
Isonpuoleinen ristikin roikkuu kaulasta, omistan kaiken maailman niittikamaa, ketjuja roikku vähä jokaisesta taskusta ja kuuntelen heavyä.
Pukeutimisen kannalta ehkä mut voidaan luokitella hevariksi, mutta jos hevariksi lasketaan sennonen tyyppi, joka kuuntelee PELKKÄÄ heavyä, ei voi mua sanoo hevariksi, koska kuuntelen heavyn lisäksi myös Rock'n'rollia, bluesia ja hard rockia.

ROCK'N'ROLL
Kaikki ovat joskus aloittelijoita...
Hornanturska
04.07.2003 12:06:43
Kai mä sitten oon, mutta ei kyllä enää kiinnosta kävellä maansa myyneen näköisenä tuolla pitkin kaupunkia. Seuraavaksi ostan siniset farkut!!! Nyt loppu perkele!!! Voi sitä heviä kuunnella ilman niitä perkeleen kettinkejäkin. Hiuksia en leikkaa...
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa...
latexxi
04.07.2003 17:27:46
hah.. ihmiset sanoo että mustat vaatteet eikä kuuntele heviä..

no mitenkäs jos kaikkea muutakun mustat vaatteet ja kuuntelee heviä :)
rkokkonen
04.07.2003 23:26:50

-Lyhyt rasvanen,huonosti hoidettu letti
-Ruma naama
-Haisee pahalle
-2 numeroa liian isot (mustat) farkut
-Vanha ränsistynyt Emperor paita
-Puhuu hevistä
-Saattaa puhua myös naisista, kumminkaan ikinä naisia saamatta

Siinä minä nykyisellään. Tuo eka varmaan pitenee ajan myötä mutta muut pysyy ennallaan. Ne on itseasiassa pysyneet jo muutaman vuoden...
The Theoretical Maximal Value For Potential. Spatio-Temporality Inverted. Space And Time Are Turned Inside Out. Home
Steelgod
16.07.2003 13:21:22

Eikös hevari ole ihminen jonka ULKONÄKÖ on heavyn näköinen, eli: nahka rotsi/farkkutakki(musta sellainen)
Bändipaita (jossa ei kuitenkaan lue linkin park)
Kunnon mustat BUUTSIT
Pitkä letti (eikä välttämättä mikään paskanen)
Kunnon rokkipöksyt (ei varmaan kovin suuret)
hihamerkkejä (joissa ei edelleenkään lue linkin
park tai limp bitzkit)

Mun käsitys hevarista, muut saa olla mitä mieltä haluaa...

PS:Keinonen ja Östermalm on asennehevareita! :)
"Living for metal"
Guderian
16.07.2003 13:25:10 (muokattu 16.07.2003 13:26:33)

Vankka usko siihen että:

*musta on tosiaan tyylikäs väri
*paksu avainketju on tylyä
*juurikasvua EI ole!
*musta pitkä kangastakki on yhtä uskottava kuin nahkainen versio

Tässä näitä tyylillisiä totuuksia jo esilletulleiden lisäksi ;)

lis: *pyramidiniittinen, kolmerivinen rannekoru on 'rok'.
Klotzen, nicht Kleckern!
paulinho
16.07.2003 19:23:04
Haha hauskoja määritelmiä. Jossain netissä luki, että ihminen ei voi olla hevari, jos ei juo kaljaa(/mielellään muuta alkoholia). Kumma juttu.
Unworthy Knight
16.07.2003 22:48:31
lis: *pyramidiniittinen, kolmerivinen rannekoru on 'rok'

Höpsis 11rivinen rotta niiti "ranneke" sen olla pitää :)
(omistan ...Lähinnä muistona. Harvoin moista mukana kuskaan ...Keikoilla ja silleen)
"...So croak the king of Grey."
Guderian
17.07.2003 09:02:51

Höpsis 11rivinen rotta niiti "ranneke" sen olla pitää :)
(omistan ...Lähinnä muistona. Harvoin moista mukana kuskaan ...Keikoilla ja silleen)

Tosimiehet väsäävät nämä korunsa itse. On siinä eri hohto kun kuuden tuuman rautanauloista tekee rannekorunsa. Painoakin sellaisen kilon verran, käy jumpasta ;)
Klotzen, nicht Kleckern!
Jucciz
17.07.2003 09:14:11

Toi tulee mullakin mieleen "hevareista" tai hevarin näköisistä ihmisistä. Siis se, että niillä lienee ollut todella ankara lapsuus kun näyttää, että niillä on niin paha olla. Tämä sama paha olo kyllä kuuluu suurimmassa osassa tapauksista hevibändien musiikissakin. Miksi pitää soittaa niin ruman kuuloisesti ja niin kovaa? Toisaalta ulkonäkö tukee tällöin kuulokuvaa ja päinvastoin eikä kellekään jää asia epäselväksi, jos synkän näköiset ja rumat ihmiset soittavat synkän kuuloista ja rumaa musiikkia. Hoho.

Niin ja, itsekin käytän mustaa pitkähköä nahkatakkia aina kun siihen on mahdollisuus (ts. ei ole liian kuuma tai kylmä). Tukka nyt ei ole lähestulkoonkaan tarpeeksi pitkä ollakseen heviuskottava, mutta sehän on vain ajan kysymys. Eri asia, haluaisinko sillä mitään heviuskottavuutta viestiä kuitenkaan. Se on enemmänkin tyylikysymys ilman sen kummempaa aatetta. Vaikka heviä tuli häpeällisinä nuoruusvuosina kuunneltua paljonkin, enemmän kai löydän nykyään itsestäni hippiä kuin hevaria, sillä tykkään pitää kukikkaita tai ylipäätään värikkäitä paitoja (ja kitaraa), lahkeista leveitä farkkuja. Pidän myös paljon 60/70-lukujen musiikista. En kuitenkaan tue päihteitä tai vapaata rakkautta(tm). Meni jo vähän off-topic, vaan parempi kai että keskustelu rönsyilee kuin tyrehtyy. :)
Unworthy Knight
17.07.2003 21:23:33
Tosimiehet väsäävät nämä korunsa itse. On siinä eri hohto kun kuuden tuuman rautanauloista tekee rannekorunsa. Painoakin sellaisen kilon verran, käy jumpasta ;)

heh mun rotta painaa sen kilon joten tollanan naula härdelli kunnon tiheenä painaa jo 3kg . Kerran pistin huvikseni kunnon paksusta ketjusta koko ranteen mitalle rannekkeeet...Ei paljon sormia jaksanut heiluttaa :)

ja mitä tulee yllä olevaan hevarit ei ole "surullisia" syrjääntyneitä ehkä ,muttakun menee juttleen reilulla asentellaa niin 80% on ihan hilpeeta porukkaa....Älä tuomitse kuoresta...Kuitenkin se ei ole kovin paljon hevareista sitä porukkaa joka näyttää myös siltä.
KTR
21.07.2003 22:37:42
Kyllä viimeistään Tuskassa huomasi, että hevikansa on melko lupsakkaa porukkaa.

Miekii oon hevari, mulon pitkä tukka.
Unworthy Knight
21.07.2003 23:09:25
...ja kuuntelee heviäheviäHEVIÄ!!!
Tämän tätyy olla ihan sivu seikka ...
Killah...
30.07.2003 12:47:11
Nii että vittu te ootte ykssilmäsiä paskanpuhujia. Vitunko väliä sillä, millasia kuteita pitää, on? Hevarius lähtee ennenkaikkea asenteesta. Aasit.
Läpäläpä-komppi on yllättävän hanurista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)