dakota 11.12.2005 19:07:12 | |
---|
Siis mikä on tämä Ageness? Levyvirastosta ovat kyseisen bändin levyt loppuneet, mistähän saisi vähän maistiaisia? Paljastan täten tietämättömyyteni mutta menköön samaan konkurssiin.. |
Aerodactev 11.12.2005 19:40:18 (muokattu 11.12.2005 19:44:23) | |
---|
Semmonen omia teitään ja matalalla profiililla jo 80-luvun alusta kulkenut neoprogebändi, Genesis-vaikutteet ainakin ovat selvät. Not my cup o'tea. Sieltä Levyvirastosta löytyy kyllä sampleja. Bändin kotisivut: http://ageness.palasokeri.com/
Long = progressive = good
|
Mika Antero 11.12.2005 22:11:17 | |
---|
Yksi levy löytyy hyllystäni (Imageness) ja semmoista aika fiiliksetöntä progeahan se on. Hyvät soittajat ja kylmä soundimaailma. Nimihän kai johtaa suoraan sylttytehtaalle, A Genesis... Eipä tosin pitäis arvostella, kun en ole kuunnellut levyä kuin pariin kertaan ja siitäkin on jo monta vuotta aikaa. |
M.Paisley 11.12.2005 22:17:50 | |
---|
Itse olen nähnyt pari kertaa livenä, mm. kun olivat lämmittelemässä John Wettonia Tavastialla 2002. Ja hämärät muistikuvat on myös toisesta vedosta, olisivatko soittaneet silloin Wigwamia, kaikkea ei voi muistaa. Mutta pirun taitavia muusikoita, harva bändi pystyy coveroimaan onnistuneesti Rushia ja Wigwamia. Kieltämättä joku inhimillisyys soitosta puuttuu. Eric Bloom:iksi on haukuttu, Jeff Lynne:ksi onneksi ei vielä |
Ze Finnish Line 12.12.2005 00:07:44 | |
---|
Helvetin hyvin vetivät Rushia joskus aikaisemmin tänä vuonna On The Rocksissa. Tiukka bändi. Pitäis kyllä varmaan hankkia joku niiden levy. |
MK73 12.12.2005 09:00:53 | |
---|
Mainio bändi. Mulla on levyt Showing Paces ja Rituals, etenkin ensin mainittu on suorastaan erinomainen lätty.. oikeesti hienoja biisejä. En mä nyt ihan kylmäksi ja tunteettomaksi poppoon musisointia sanoisi. Eli suosittelen ilmanmuuta tutustumaan, jos levyjä vielä jostain löytää. |
Minulla on Imageness-albumi, joka lienee toistaiseksi uusin julkaisu bändiltä. Ihan hyvää musiikkiahan se on. Sanoituksissa vain jokin mättää minun kohdallani. Livenä olisi kyllä mukava päästä katsomaan joskus. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
2541 12.12.2005 19:01:01 | |
---|
Sanoituksissa vain jokin mättää minun kohdallani. Sama juttu. Pahin esimerkki on ekan levyn kappale "Revelation". |